Gå til innhold

(grisete) Ang katt og et eller annet.

Anbefalte innlegg

Gjest Kan være grisete med katter
Skrevet

Nå fant vi noe rart i soffan.

Det kunne se ut som "rene" involler av ganske bra tykkelse. Eller en mindre magesekk eller jeg vet virkelig ikke helt hva.

Det var faktisk spørsmålet mitt.

Vi har katter, hukatta blør nå. Og plutselig finner vi dette rare i soffan.

Det er ikke involler til mus, det var altfor stort. Ikke rotte heller tror jeg.

Det var "kjøttfarget" lyst med såvidt litt blod på.

Hva fanken var det? Abort på gamlekatta? Annet?

Noen som skjønner dette?

Skrevet

Jeg ville gjettet på en abort. Ta med katta og det dere fant til dyrlegen - i dag!

Skrevet

Hvor gammel er hunkatten? Går hun på p-piller?

Hun er vel åtte. Og hun har gått på p.piller men vi har mistet ut på det den siste tiden.

Gjest klaymen
Skrevet

Hun er vel åtte. Og hun har gått på p.piller men vi har mistet ut på det den siste tiden.

Kastrere kastrere kastrere

P-piller gir stor fare for jursvulster.

Hunnkatter skal ikke blø, de har ikke mens som vi. Hvis hun er i fin form hadde jeg personlig kanskje sett an til mandag, men det får du vurdere selv ut i fra hvordan katta er i dag. Det er ikke så mange dyrleger som er oppe på lørdag uansett annet enn for akuttvakt. Hvis det er abort går det som regel bra av seg selv, men hvis det er eller blir livmorbetennelse kan hun være ille ute, og da blir det oftest operasjon uansett. Hvis hun blir slapp og spiser dårlig og evt får feber må du kontakte akuttvakta syns jeg. Hvis katta spiser bra, er våken og kvikk, drikker normalt og ikke er slapp er det lite sannsynlig at det er noe farlig ennå.

Lykke til.

Skrevet

Kastrere kastrere kastrere

P-piller gir stor fare for jursvulster.

Hunnkatter skal ikke blø, de har ikke mens som vi. Hvis hun er i fin form hadde jeg personlig kanskje sett an til mandag, men det får du vurdere selv ut i fra hvordan katta er i dag. Det er ikke så mange dyrleger som er oppe på lørdag uansett annet enn for akuttvakt. Hvis det er abort går det som regel bra av seg selv, men hvis det er eller blir livmorbetennelse kan hun være ille ute, og da blir det oftest operasjon uansett. Hvis hun blir slapp og spiser dårlig og evt får feber må du kontakte akuttvakta syns jeg. Hvis katta spiser bra, er våken og kvikk, drikker normalt og ikke er slapp er det lite sannsynlig at det er noe farlig ennå.

Lykke til.

Katta er helt i kjempeform, kosete, spiser, drikker, slapper av inne, går ut og styrer. Småsloss meg hannkatten. (hennes sønn, fra siste kull, blir seks måneder nå)''

Blir ant kastrering neste måned, da skal hannkatten til pers.

Men hannkatten er en jaktfant uten sidestykke så jeg trodde kanskje det kunne være noe rart han hadde dratt inn.

Men rart at hunkatten blødde samtidig da. Det pleier hun jo ikke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...