Gå til innhold

Forslag til en god middag/kvelds

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

I dag har jeg bursdag, er syk og eier ikke matlyst. Har fått beskjed om at jeg bare skal si hva jeg vil ha, så skal jeg få det.

Problemet er jo at jeg ikke har lyst på noe. Noen som har en god oppskrift eller tips om en god middag/kvelds?

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Liker du indisk? Her er en veldig enkel og kjempegod rett:

Indisk kyllingrett:

Kutt 4 kyllingfileter i mindre stykker og brun dem .

Pisk en liten boks kremfløte til den blir stiv, uten sukker. Bland deretter i en ts sambal olek og 1/2 glass mango chutney. Dryss over litt karripulver og 1-2 hakkede hvitløksbåter. Ta hele blandingen over kyllingen i ildfast form. Stekes påm 180 grader i ca 30 minutter.

Serveres med grønn salat, indisk ris og nanbrød.

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Liker du indisk? Her er en veldig enkel og kjempegod rett:

Indisk kyllingrett:

Kutt 4 kyllingfileter i mindre stykker og brun dem .

Pisk en liten boks kremfløte til den blir stiv, uten sukker. Bland deretter i en ts sambal olek og 1/2 glass mango chutney. Dryss over litt karripulver og 1-2 hakkede hvitløksbåter. Ta hele blandingen over kyllingen i ildfast form. Stekes påm 180 grader i ca 30 minutter.

Serveres med grønn salat, indisk ris og nanbrød.

Takk.

Jeg liker alt jeg så og si ;o)

Hørtes veldig godt ut, men dessverre reagerer jeg på mye fløte. Noterer allikevel ned oppskriften, for jeg spiser slikt de gangene jeg vet at jeg skal være hjemme de neste dagene ;o) Alt for glad i god mat til å la være ;o)

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Hva med medisterpølse, potetmos med bacon-biter, kokt kål, ribbefett, stua tyttebær og persille kvast?

Skrevet

Hva med medisterpølse, potetmos med bacon-biter, kokt kål, ribbefett, stua tyttebær og persille kvast?

Nei takk, akkurat det fristet ikke akkurat nå.

Skrevet

Poteter og brokkoli med kyllingfilet på toppen. Stekes i steikovnen i 45 grader.

Skrevet

Pizza med tynn bunn! Med Parmaskinke på. Nammenam! :)

Jeg skal forresten spise smalahove i kveld! Det er skikelig eksotisk, asså!

God bedring! :)

Skrevet

Poteter og brokkoli med kyllingfilet på toppen. Stekes i steikovnen i 45 grader.

Eller i 45 minutter? ;p

Skrevet

Nå har jeg laget tacopai, men kjøpte kyllingfilet også, så det kan jeg ha i morgen :o)

Skrevet

Pizza med tynn bunn! Med Parmaskinke på. Nammenam! :)

Jeg skal forresten spise smalahove i kveld! Det er skikelig eksotisk, asså!

God bedring! :)

Å, smalahove er snadder!

Joda, pizza kunne vi hatt men sambo glemte parmaskinke *muggen* Jeg påpekte at jeg skulle ha skinka til flere ting *litt mer muggen* ;o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223743099' post='3983705]

Nei takk, akkurat det fristet ikke akkurat nå.

Tror du det hadde frista ved en annen anledning? :P

Skrevet

Spiser du _noe_ annet enn medister du?

Skrevet

Tror du det hadde frista ved en annen anledning? :P

Nei egentlig ikke ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223744976' post='3983724]

Eller i 45 minutter? ;p

Kanskje det ja, fy søren så sløv jeg er :o)

Gjest atte-katte
Skrevet

Gratulerer med dagen!:-)

Håper du fikk noe fint.

Skrevet

Litt forsinket, men gratulerer med dagen! Håper du fant noe som fristet litt etter hvert!

Og god bedring! :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen!:-)

Håper du fikk noe fint.

Takk :o)

Jeg fikk ny sånn sak til å ha olje på, det ble jeg veldig glad for, for jeg hadde klart og knust den jeg hadde.

Skrevet

Litt forsinket, men gratulerer med dagen! Håper du fant noe som fristet litt etter hvert!

Og god bedring! :o)

Takk. Formen er heldigvis bedre, så vi traff nok blink med antibiotikaen :o)

Det ble tacopai og jeg spiste alt for mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...