Gjest medister-Lovisa Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Spiser du _noe_ annet enn medister du? Det går mye i lungemos og sild også. Men medister er nydelig da. Dog, i dag skal vi skeie ut og fleske til med lammefrikasé med kokte poteter og rørte tyttebær. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Det går mye i lungemos og sild også. Men medister er nydelig da. Dog, i dag skal vi skeie ut og fleske til med lammefrikasé med kokte poteter og rørte tyttebær. Hehe, nå har jeg faktisk spist medisterkaker til middag i dag, jeg også - skal lure på om jeg ubevisst blir påvirket av nicket ditt 0 Siter
Line Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223804126' post='3984023] Takk. Formen er heldigvis bedre, så vi traff nok blink med antibiotikaen ) Det ble tacopai og jeg spiste alt for mye. Godt å høre! Lyst til å dele oppskrifta på tacopai? Jeg trenger VIRKELIG fornyelse i kjøkkenveien.. er så matlei at det er helt håpløst, og det tror jeg jammen barna mine er blitt også... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Godt å høre! Lyst til å dele oppskrifta på tacopai? Jeg trenger VIRKELIG fornyelse i kjøkkenveien.. er så matlei at det er helt håpløst, og det tror jeg jammen barna mine er blitt også... Det er flere oppskrifter på nett, men jeg synes jo min er best da ;o) Jeg bruker en pakke Maizenna paideig. 1 kjøttdeig stekes og haes i tacokrydder og litt vann. 1 stort glass salsa. Så hev jeg oppi ca en halv boks mais og en løk. Hev det oppi paiformen. Så 1 beger creme fraiche, 2 ss majones, kvernet pepper. Oppå resten av fyllet. Ost på. Stekes ved ca 200-225 grader på nederste rille i ca 20 min. Deigen skal være stekt og osten smeltet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.