Gjest søker kontakt med andre søkere Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor er alle adopsjonssøkerne hen? Har vært på ønskebarn sin side, men der er det jo ikke mye som skjer. På SnartGravid er det ikke noe forum bare litt opplysninger, og her inne er det jo lite aktivitet. Ellers er det vel gruppe for de som søker fra Korea, men det er jo ikke alle. Noen generelle grupper med mer fart enn her? Eller finnes det noen spesifik gruppe for Kina? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel på Ønskebarn det skjer mest, iallefall som jeg vet om. Og jeg synes egentlig det skjer mye der, selv om det kanskje går litt opp og ned. For Kinasøkere finnes det vel også yahoo-grupper avhengig av lid, uten at jeg vet det sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel på Ønskebarn det skjer mest, iallefall som jeg vet om. Og jeg synes egentlig det skjer mye der, selv om det kanskje går litt opp og ned. For Kinasøkere finnes det vel også yahoo-grupper avhengig av lid, uten at jeg vet det sikkert. Kom på en ting om ønskebarn; en del av sidene, f.eks. dagbøkene, er bare for medlemmer. Men det er jo bare å melde seg inn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tror nok ønskebarn sitt forum for adopsjon er det beste stedet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har nok litt med ventetiden å gjøre Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var aktiv tidligere, men siden Kina er så sen med lid for tiden, så gir man litt opp og prøver å fokusere på andre ting. Det tror jeg gjelder mange kinasøkere for øyeblikket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Her er jeg :-D Men vi venter på Korea da, og ikke på Kina. Når det skal være sagt, så er dette prosess nr. 2, til tross for at vår skatt er 5 år, og nesten vært hos oss i 4,5 år. Vi trengte litt tid til å kose oss bare oss tre, før vi startet på den igjen. Behovet mitt er HELT anderledes nå enn når vi ventet på første. Jeg "glemmer" faktisk helt at vi er i en prosess, og fokuset mitt er på han vi har, og alt det hyggelige vi skal gjøre sammen FØR vi igjen blir bleieskiftarbeidene. Det begynner å bli noen år siden det også, og nå er det stor gutt aktiviteter som gjelder for oss, og det må jo bare nytes. Stikker innom her dann og vann, men dessverre så med en gang det blir litt folksomt her, så begynner "nettrollene" og lage kvalme her inne, og DOL har vist ikke noen mulighet for å bli kvitt dem, og da blir dette fort ett sted som kun består av krangling og ikke utveksling av erfaringer og meninger. Ha en strålende ventetid. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til 2 skjønne fra Kina Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjenner forumet fra 8 år tilbake. Fungerte bra ei stund, men så ble det infiltrert av useriøse og sprø? folk som slengte all slags usannheter og utroligheter her inne, veldig slitsomt for seriøse adoptivsøkere/foreldre. Disse fryktelige trådene skygget for det som var bra, og gjorde nok sitt til at mange forlot forumet som aktive brukere. Et adopsjonsforum som skal funke må nok være "lukket." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er innstilt på mange års venting Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kanskje er det den lange ventetiden som gjør at vi er lite aktive? Jeg for min del fortrenger at vi venter... men så venter vi på nr tre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.