Gå til innhold

FU: El Naturalista

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt siden, så ble et bilde av en el-naturalista-lignende sko lagt ut som et mindre saklig argument i e debatt her, med kommentar á la "og du syns vel sånne sko er fint også"...

Om jeg ikke likte akkurat den skoen, så liker jeg typen sko. Og begynte å lure hvilket tankegods som knyttes opp mot hvilke sko man velger. Så FU'en er todelt:

Har du el-naturalista el lignende sko? (Jeg har)

Hva sier skoene om brukeren - både denne typen og andre typer sko?

Kom igjen - hent fram alle grumsete fordommer!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

3

• Lotte :o)

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe morsomt at du tok opp den tråden!

Jeg ble faktisk litt fornærmet her om dagen da skoen ble beskrevet som passende tilbehør til harryfest.

Jeg elsker disse skoene!

Synes de er kule, både passform og farger.

De er passe dyre og er av god kvalitet!

Jeg er sykepleier og liker egentlig å ikle meg noe som ikke absolutt alle andre har.

El Naturalista!!!!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva slags sko det er snakk om engang. *Umoderne*

Skrevet

Jeg synes de er kule! Men de er forferdelig tunge. Det er som å gå med slalomstøvler.

De er trendy på sine egen måte, men er definitivt ikke i kategorien "elegant"...

Gjest atte-katte
Skrevet

Jeg har! et par med frosk under.

Det sier at brukeren er kul, morsom og fargerik:-)

Gjest atte-katte
Skrevet

Oj, tror ikke jeg likte noen av dem ;)

Hehe:-) Vi har forskjellig smak.

Hva slags sko liker du?

Skrevet

Absolutt ikke min stil ;-)

Jeg har fått forståelsen av at det er litt sånn enten-eller greie, ja. Noen skriker over seg av begeistring, mens andre kommenterer tørt at det er nye sko - med en undertone av at sånt hadde jeg aldri fått tvunget dem til å gå i :)

Skrevet

Jeg har fått forståelsen av at det er litt sånn enten-eller greie, ja. Noen skriker over seg av begeistring, mens andre kommenterer tørt at det er nye sko - med en undertone av at sånt hadde jeg aldri fått tvunget dem til å gå i :)

Det er noen som passer veldig godt denne stilen, men jeg er definitivt ikke en av dem. Henger jo sammen med kles- og hårstil bl.a.

Skrevet

Jeg liker noen av skoene de lager. Jeg har et par vintersko i rødt, og et par sommersko. Noen av de blir for kraftige til at jeg liker dem.

Hvis jeg skal hente fram egne fordommer, så tror jeg eierne forsøker å være alternative, fargerike og festlige, uten at det nødvendigvis er så veldig alternativt å handle på Design Forum.

Skrevet

Jeg har ikke sånne sko, men ønsker meg et par i lilla. ;) Jeg synes de er fine, jeg. Men skjønner at det er en litt sånn enten-eller greie. Faren min klassifiserer dem sikkert som husflidsindianer-sko. :)

Skrevet

Jeg har ikke slike sko, men har sett på dem i skobutikken. Synes noen av dem er kuule, andre litt over-the-top. Har overhodet ingen fordommer :)

Kizza1365380506
Skrevet

Hehe morsomt at du tok opp den tråden!

Jeg ble faktisk litt fornærmet her om dagen da skoen ble beskrevet som passende tilbehør til harryfest.

Jeg elsker disse skoene!

Synes de er kule, både passform og farger.

De er passe dyre og er av god kvalitet!

Jeg er sykepleier og liker egentlig å ikle meg noe som ikke absolutt alle andre har.

El Naturalista!!!!

Hvilke butikker selger de skoene, jeg likte dem.

Skrevet

Jeg har det ikke, men jeg synes at noen av dem er fine. Andre ikke. Klarer ikke å spa opp noen fordommer om akkurat disse skoene.

Skrevet

Jeg har det ikke, men jeg synes at noen av dem er fine. Andre ikke. Klarer ikke å spa opp noen fordommer om akkurat disse skoene.

Ingen fordommer kreves :) Jeg har bare opplevd enten - eller kommentarer. Men det er jo helt klart en del som ikke har noen kommentarer, og de tier som regel stille og merkes ikke fullt så godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...