Gå til innhold

FU: El Naturalista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke slike sko, men har sett på dem i skobutikken. Synes noen av dem er kuule, andre litt over-the-top. Har overhodet ingen fordommer :)

Noen av dem er for "fotform" for min del også. Men noen liker jeg. Særlig de med høy hæl.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

3

• Lotte :o)

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke sånne sko, men ønsker meg et par i lilla. ;) Jeg synes de er fine, jeg. Men skjønner at det er en litt sånn enten-eller greie. Faren min klassifiserer dem sikkert som husflidsindianer-sko. :)

Jepp - husflidsindianer passer nok på en del av dem. Selv i mine øyne.

Skrevet

Jeg liker noen av skoene de lager. Jeg har et par vintersko i rødt, og et par sommersko. Noen av de blir for kraftige til at jeg liker dem.

Hvis jeg skal hente fram egne fordommer, så tror jeg eierne forsøker å være alternative, fargerike og festlige, uten at det nødvendigvis er så veldig alternativt å handle på Design Forum.

Her på bøgda har vi ikke design forum heller, så da er el-naturalista eneste måte å forsøke å gå sin egen vei. Men det hjelper ikke så mye når skobutikken har tatt inn et stort parti, og halve min generasjon går i samme :)

Skrevet

Jeg liker den ikke. Den ser tung ut, og det tøystoffet der liker jeg ikke heller.

*Fortsatt umoderne*

:o)

Har neppe bare med mote å gjøre - heller med at vi alle heldigvis har variasjoner i smak og behag.

Skrevet

Jepp - husflidsindianer passer nok på en del av dem. Selv i mine øyne.

;)

Jeg liker ikke alle skoene, altså. Noen av dem kan bli litt too much for meg også. Men jeg synes de stort sett er fine. :)

Skrevet

Jeg har! et par med frosk under.

Det sier at brukeren er kul, morsom og fargerik:-)

Tja - med alle mine svarte klær, så forsøker satser jeg heller på de andre beskrivelsene. ELler rett og slett på at de er behagelige og litt nye for øyet.

Skrevet

Det er noen som passer veldig godt denne stilen, men jeg er definitivt ikke en av dem. Henger jo sammen med kles- og hårstil bl.a.

Tror egentlig Togli er ei mer elegant dame enn meg, ja :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223757050' post='3983863]

Jeg synes de er kule! Men de er forferdelig tunge. Det er som å gå med slalomstøvler.

De er trendy på sine egen måte, men er definitivt ikke i kategorien "elegant"...

Til og med studentdagenes Doc Martens var vel mer elegante :)

Skrevet

Hehe morsomt at du tok opp den tråden!

Jeg ble faktisk litt fornærmet her om dagen da skoen ble beskrevet som passende tilbehør til harryfest.

Jeg elsker disse skoene!

Synes de er kule, både passform og farger.

De er passe dyre og er av god kvalitet!

Jeg er sykepleier og liker egentlig å ikle meg noe som ikke absolutt alle andre har.

El Naturalista!!!!

Ja, det innlegget har streifa tankene mine noen ganger. Men for min del tror jeg at jeg liker dem for at de representerer noe befriende nytt å hvile øynene på. Særlig når utvalget er veldig begrensa.

Skrevet

Hvis du ville ha mer generelle betraktninger om hva type sko generelt sett kan si om brukeren, så burde du hatt en annen overskrift! ;-)

Jeg har aldri hørt om el-naturalista før, men billedgooglet det for å se hva det er for noe.

Jeg har ingen som helst formeninger om brukerne av slike sko - skoene ser da nokså 'alminnelige' ut og også ganske praktiske. Basert på billedmaterialet jeg fikk fram, vil jeg tippe at brukere av slike sko er mer opptatt av komfort og brukervennlighet enn dem som sverger til sko med ekstremt høye hæler og/eller spisse skotupper;-)

Gjest Imelda marcos wannabe
Skrevet

Hvis skoene skal si noe om en, så lurer jeg på hva mine sier. Jeg har utslitte joggesko. Jeg har nye joggesko. Jeg har sykkelsko og minst fem par sandaler. Høyhelte pensko med sort glitter på, pumps, boots fra docmartens, støveletter med høy hel og snøring, gullfargede pensko med høy hel, behagelige sorte stoffsko, ballerinasko i sort skinn, høye sorte støveletter med snøing og lav hel, litt lavere sorte støveletter, bestemorstøveletter og bunadsko som er for store.

Dessuten hadde jeg visst enda et par joggesko når jeg tenker meg om som jeg kun bruker inne.

Også synes jeg skoene som ble beskrevet var fine, men det burde jeg sikkert ikke gjort for det var meningen at jeg skulle blitt fornærmet trur eg.

Skrevet

Hvis skoene skal si noe om en, så lurer jeg på hva mine sier. Jeg har utslitte joggesko. Jeg har nye joggesko. Jeg har sykkelsko og minst fem par sandaler. Høyhelte pensko med sort glitter på, pumps, boots fra docmartens, støveletter med høy hel og snøring, gullfargede pensko med høy hel, behagelige sorte stoffsko, ballerinasko i sort skinn, høye sorte støveletter med snøing og lav hel, litt lavere sorte støveletter, bestemorstøveletter og bunadsko som er for store.

Dessuten hadde jeg visst enda et par joggesko når jeg tenker meg om som jeg kun bruker inne.

Også synes jeg skoene som ble beskrevet var fine, men det burde jeg sikkert ikke gjort for det var meningen at jeg skulle blitt fornærmet trur eg.

Mitt skoskap høres ut til å matche ditt :)

Poenget mitt er vel egentlig bare at det er først med el naturalistagreiene at folk har begynt å plutselig skulle uttrykke meninger om skoene mine. Før har det bare vært noe jeg hadde på føttene, men nå skal det plutselig være gjenstand for meningsytring fra de mest uventa hold.

Skrevet

Mitt skoskap høres ut til å matche ditt :)

Poenget mitt er vel egentlig bare at det er først med el naturalistagreiene at folk har begynt å plutselig skulle uttrykke meninger om skoene mine. Før har det bare vært noe jeg hadde på føttene, men nå skal det plutselig være gjenstand for meningsytring fra de mest uventa hold.

Har du fått kommentarer på de ellers også eller er var det bare i den tråden? Hvis det var bare der - ignorer det. Luringen som skrev der er ikke helt med :-)

Jeg synes det er greit å variere litt jeg. Er sabla upraktisk å gå i gjørmeskauen med pumps, og sabla ulekkert med skitne joggesko til drakt og bluse :-)

Skrevet

Tror egentlig Togli er ei mer elegant dame enn meg, ja :)

Hehe, ikke så veldig elegant med sneakers, kanskje? ;-)

Skrevet

Hmm, schisofren? ;-P

Skrevet

Hmm, schisofren? ;-P

Hahahaha :-)

Ja, den var igrunnen smart :-)

Skrevet

Har du fått kommentarer på de ellers også eller er var det bare i den tråden? Hvis det var bare der - ignorer det. Luringen som skrev der er ikke helt med :-)

Jeg synes det er greit å variere litt jeg. Er sabla upraktisk å gå i gjørmeskauen med pumps, og sabla ulekkert med skitne joggesko til drakt og bluse :-)

Det er kommentarene i RL som har vært mest påfallenede. Vedkommende som kommenterte det her ga meg bare ideen om å lufte det blant alle andre verdensproblem som luftes på dol-åpent

Skrevet

Hehe, ikke så veldig elegant med sneakers, kanskje? ;-)

Nå så jeg lenkene du hadde lagt ut til atte-katte. Nei, sneakersene er ikke det som hever elegansen. Men de lave støvlettene passet inn i togli-bildet mitt. Jeg er dessverre farlig snar til å danne meg et bilde på bakgrunn av stemme eller annen info om mennesker. Glemmer aldri overraskelsen da jeg fikk se den virkelige mannen bak radiostemmen til Viggo Valle. Det passa overhode ikke med mitt bilde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...