Gå til innhold

FU: El Naturalista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå så jeg lenkene du hadde lagt ut til atte-katte. Nei, sneakersene er ikke det som hever elegansen. Men de lave støvlettene passet inn i togli-bildet mitt. Jeg er dessverre farlig snar til å danne meg et bilde på bakgrunn av stemme eller annen info om mennesker. Glemmer aldri overraskelsen da jeg fikk se den virkelige mannen bak radiostemmen til Viggo Valle. Det passa overhode ikke med mitt bilde!

''Glemmer aldri overraskelsen da jeg fikk se den virkelige mannen bak radiostemmen til Viggo Valle. Det passa overhode ikke med mitt bilde!''

He he, samma her! :-) Jeg husker forresten en mannsstemme som ofte var å høre på nattradioen i NRK for ca 20 år siden - jeg så aldri noe bilde av ham, og jeg tenkte at det kanskje var like greit at mitt indre bilde av ham ikke ble ødelagt;-)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

3

• Lotte :o)

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når jeg googler og får opp denne siden http://images.google.com/images?q=El%20Naturalista&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7ADBS&um=1&sa=N&tab=wi så synes jeg faktisk mange av parene så bra ut og de er sikkert kjempegode å gå i.

Jepp. Der har du dem. Gode å gå i, litt utenom a4, men utstråler i ualminnelig stor grad at folk skal kommentere dem :)

Det gjør ikke meg noe, det er bare litt rart å observere.

Skrevet

Jepp. Der har du dem. Gode å gå i, litt utenom a4, men utstråler i ualminnelig stor grad at folk skal kommentere dem :)

Jeg kjenner den. Det er nemlig slike sko som venninnene mine alltid har kalt Dorthesko og aldri har skjønt hvorfor jeg har giddet betale så mye for så "stygge"sko.

Skrevet

Jeg kjenner den. Det er nemlig slike sko som venninnene mine alltid har kalt Dorthesko og aldri har skjønt hvorfor jeg har giddet betale så mye for så "stygge"sko.

He, he. For min del, så eksisterer det et venninebegrep som heter "bikku-luer"

Skrevet

LOL, godt å høre :o)

Skrevet

Men hva slags folk er det som kmmenterer at du bruker slike sko, da? Hvordan kler de seg, hva slags sko har de, hva jobber de med osv.

Skrevet

Men hva slags folk er det som kmmenterer at du bruker slike sko, da? Hvordan kler de seg, hva slags sko har de, hva jobber de med osv.

Det er blant annet en venn, et par kolleger, pappa, tante og storesøster, bekjente, helsesøstra, frisøren, guttungen...

Ymse. Og når jeg så det kommentert her på dol, så ble jeg litt nysgjerrig og ville ha flere innspill. Det gjør meg ingenting, men er et litt morsomt fenomen bare. Som altså dukket opp på dol også.

Skrevet

Det er blant annet en venn, et par kolleger, pappa, tante og storesøster, bekjente, helsesøstra, frisøren, guttungen...

Ymse. Og når jeg så det kommentert her på dol, så ble jeg litt nysgjerrig og ville ha flere innspill. Det gjør meg ingenting, men er et litt morsomt fenomen bare. Som altså dukket opp på dol også.

Wow! Synes det er litt rart at folk gjør så stort poeng ut av dette.

Skrevet

Wow! Synes det er litt rart at folk gjør så stort poeng ut av dette.

Samme her. Om ikke annet, så har jeg fått en ellers kjedelig søndagskveld til å forsvinne i den seriøse diskusjonen omkring en type sko :) Takk for svar.

Skrevet

''Glemmer aldri overraskelsen da jeg fikk se den virkelige mannen bak radiostemmen til Viggo Valle. Det passa overhode ikke med mitt bilde!''

He he, samma her! :-) Jeg husker forresten en mannsstemme som ofte var å høre på nattradioen i NRK for ca 20 år siden - jeg så aldri noe bilde av ham, og jeg tenkte at det kanskje var like greit at mitt indre bilde av ham ikke ble ødelagt;-)

*hehe*

Skrevet

Må innrømme at jeg aldri har hørt om dette sko-merket, og ikke har lagt merke til disse skoene før...men så er jeg ikke så veldig moteinteressert heller.

Synes et par av dem var stilige, men noen av dem så litt klumpete ut, og var ikke min "stil" (jeg har egentlig ikke noen stil) - men de er sikkert gode å gå med!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Og for min del er det visstnok noe som heter Shira-jakker ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223851434' post='3984481]

Og for min del er det visstnok noe som heter Shira-jakker ;o)

Jeg ser for meg et interessant antrekk satt sammen av Dorthe-sko, Shira-jakker og Bikku-luer!

Det eneste vi trenger for å gjøre kolleksjonen komplett er noen med bukser eller skjørt som kan passe inn - eller bedre som kan skjære enda mer i øyet.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ser for meg et interessant antrekk satt sammen av Dorthe-sko, Shira-jakker og Bikku-luer!

Det eneste vi trenger for å gjøre kolleksjonen komplett er noen med bukser eller skjørt som kan passe inn - eller bedre som kan skjære enda mer i øyet.

Så kan vi kalle det Dol-kolleksjonen ;o)

Skrevet

Nå så jeg lenkene du hadde lagt ut til atte-katte. Nei, sneakersene er ikke det som hever elegansen. Men de lave støvlettene passet inn i togli-bildet mitt. Jeg er dessverre farlig snar til å danne meg et bilde på bakgrunn av stemme eller annen info om mennesker. Glemmer aldri overraskelsen da jeg fikk se den virkelige mannen bak radiostemmen til Viggo Valle. Det passa overhode ikke med mitt bilde!

Hehe, artig hvilke forventninger man har til personer ut fra navn etc ;-)

Jeg går ikke så ofte med høye hæler, men alltid på fest og innimellom sånn ellers også. På jobb foretrekker jeg sneakers eller lave støvletter:)

Gjest atte katte
Skrevet

Så mange ulike skotyper, så mange farger og ikke ett par jeg likte hehe. Glad er jeg for at det finnes maaaaaange andre alternativer :)

Sånn er det:-)

Skrevet

Jeg kjenner flere som går med lignende sko som dette og jeg skjønner bare ikke at man skal få kommentarer på skoene?! Det er da helt vanlige sko som mange går med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...