Gjest mora2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg tror jeg dropper persienner. Orker ikke alt støvet som legger seg på dem. Dessuten slipper de jo oftest litt lys inn? Jeg tenkte å kanskje gå for gardiner i varm grå siden steinstranda på bildet er i ulike grånyanser. Er jo blått hav bak, men tror ikke jeg vil ha blå gardiner.... Vi hadde tenkt på skyvedørsgarderobe i speil, men siden vi må ha tre meter garderobe, så finnes ikke akkurat denne i speil på Ikea (prisen på Ikea er bare 1/3 av prisen andre steder, så det blir nok Ikea, ja!). Tror vi må gå for frosta glass som jeg også synes er pent:) Det blir sikkert kjempe fint Togli :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Neida, ikke så stort. Det blir 40X50 cm stort og jeg vil kjøpe glass uten ramme til bildet. Har du sett bilder på lerret? Knall fint :0) Kan bestilles over nettet, og er ikke så dyrt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Det blir sikkert kjempe fint Togli :0) Håper det 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Har du sett bilder på lerret? Knall fint :0) Kan bestilles over nettet, og er ikke så dyrt. Jeg vurderte faktisk det, men har hele tiden sett for meg blank overflate på bildet (glassramme), så da ble det litt kræsj i mitt hode;) 0 Siter
Saphira Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Fleip...eller alvor? Vi har bilde av våre og det har aldri streifa meg at det skal være upassende, men så er ikke jeg oppdatert på skikk og bruk heller da ;-) Nei, jeg fleiper ikke vedr dette med bilder av barna på soverommet. Og barna til togli er virkelig nydelige, det samme er bildet hun snakker om. Jeg er ikke i tvil om at togli vil få et lekkert soverom når hun er ferdig med å pusse opp, men personlig ville jeg ikke hatt bilder av barna på vårt soverom. Men nå er jeg av den typen som heller ikke har familiebilder i stua. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke vil ha dette, har bare alltid fått høre at barn-og familiebilder "skal" henge i trappeoppganger/ganger og til nød på kjøkken. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Nei, jeg fleiper ikke vedr dette med bilder av barna på soverommet. Og barna til togli er virkelig nydelige, det samme er bildet hun snakker om. Jeg er ikke i tvil om at togli vil få et lekkert soverom når hun er ferdig med å pusse opp, men personlig ville jeg ikke hatt bilder av barna på vårt soverom. Men nå er jeg av den typen som heller ikke har familiebilder i stua. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke vil ha dette, har bare alltid fått høre at barn-og familiebilder "skal" henge i trappeoppganger/ganger og til nød på kjøkken. :-) *Humrer* Jeg har flere bilder av ungene både i gangen og på stua, men over senga?! Slik at ungene henger og ser ned på meg når jeg har meg? Nah.... 0 Siter
Saphira Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vurderte faktisk det, men har hele tiden sett for meg blank overflate på bildet (glassramme), så da ble det litt kræsj i mitt hode;) Jeg er enig med deg, togli. Rullesteinene vil virkelig komme til sin rett på blankt fotopapir.:-) 0 Siter
Saphira Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 *Humrer* Jeg har flere bilder av ungene både i gangen og på stua, men over senga?! Slik at ungene henger og ser ned på meg når jeg har meg? Nah.... Hehe, du har rett. Neh...vil ikke det.;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er enig med deg, togli. Rullesteinene vil virkelig komme til sin rett på blankt fotopapir.:-) Det var det jeg tenkte jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.