mumitrollet Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kom storebror til verden! De siste ukene av svangerskapet var driiiiit kjedelige, og jeg brukte uanstendig mye tid på DOL... (Nå er jeg høyst sporadisk på forumet, men kjenner igjen mange nick her enda.) Jeg og faren hans var aldri sammen, så i mange år var det bare jeg og ham. Han har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Årene har gått så utrolig fort. I dag fyller han åtte år, og er en kjekk tredjeklassing, stolt storebror, har mange venner og er veldig aktiv. Og i dag får han sin egen mobil. Han blir mer og mer selvstendig og uavhengig av meg, og om et øyeblikk er han tenåring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sporty mamma Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye :-) Har også bursdagsbarn i dag, men han bli "bare" 3 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer med dagen både til gutten og mammaen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen mamma og storebror:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer med dagen begge to! Tiden flyr fort... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så utrolig mye med dagen til dere begge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer! Nå kom jeg på at jeg kjenner en som har "rund" dag idag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kjære mumitrollet! Gratulerer til sønn og den stolte moren. Kos dere i dag :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer med 8-åringen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye :-) Har også bursdagsbarn i dag, men han bli "bare" 3 år :-) Gratulerer med treåringen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ''Han blir mer og mer selvstendig og uavhengig av meg, og om et øyeblikk er han tenåring!'' Ja, er ikke sånt skremmende å tenke på? Ikke før har man begynt å glede seg over at de er litt mer selvstendige og en får litt tid for seg selv, så blir det vel mye av det gode. Men det er jo sånn det skal gå, da . Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan noen være så snill å sette på bremsene? Dette går for fort for meg. Dette innlegget skrev jeg for to år siden. I morgen fyller eldstemann ti år. Jeg tør nesten ikke blunke, før jeg vet ordet av det er han tenåring og flytter hjemmefra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan noen være så snill å sette på bremsene? Dette går for fort for meg. Dette innlegget skrev jeg for to år siden. I morgen fyller eldstemann ti år. Jeg tør nesten ikke blunke, før jeg vet ordet av det er han tenåring og flytter hjemmefra! Snart er du bestemor til ungen hans! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Snart er du bestemor til ungen hans! ;-) Med vennlig hilsen Å herregud, det tenkte jeg ikke på engang? Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å herregud, det tenkte jeg ikke på engang? Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år? Absolutt ikke;) Skulle ha gjort det....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å herregud, det tenkte jeg ikke på engang? Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år? ''Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år?'' Tja - for din egen del vil jeg ikke anbefale det... (Altså, hvis du også ble innelåst med dem!) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.