Gå til innhold

For åtte år siden i dag...

mumitrollet

Anbefalte innlegg

Kom storebror til verden! De siste ukene av svangerskapet var driiiiit kjedelige, og jeg brukte uanstendig mye tid på DOL...

(Nå er jeg høyst sporadisk på forumet, men kjenner igjen mange nick her enda.)

Jeg og faren hans var aldri sammen, så i mange år var det bare jeg og ham. Han har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Årene har gått så utrolig fort. I dag fyller han åtte år, og er en kjekk tredjeklassing, stolt storebror, har mange venner og er veldig aktiv. Og i dag får han sin egen mobil. Han blir mer og mer selvstendig og uavhengig av meg, og om et øyeblikk er han tenåring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

''Han blir mer og mer selvstendig og uavhengig av meg, og om et øyeblikk er han tenåring!''

Ja, er ikke sånt skremmende å tenke på? Ikke før har man begynt å glede seg over at de er litt mer selvstendige og en får litt tid for seg selv, så blir det vel mye av det gode. Men det er jo sånn det skal gå, da :D.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Kan noen være så snill å sette på bremsene? Dette går for fort for meg. Dette innlegget skrev jeg for to år siden. I morgen fyller eldstemann ti år. Jeg tør nesten ikke blunke, før jeg vet ordet av det er han tenåring og flytter hjemmefra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å sette på bremsene? Dette går for fort for meg. Dette innlegget skrev jeg for to år siden. I morgen fyller eldstemann ti år. Jeg tør nesten ikke blunke, før jeg vet ordet av det er han tenåring og flytter hjemmefra!

Snart er du bestemor til ungen hans! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er du bestemor til ungen hans! ;-)

Med vennlig hilsen

Å herregud, det tenkte jeg ikke på engang? Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Å herregud, det tenkte jeg ikke på engang? Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år?

Absolutt ikke;)

Skulle ha gjort det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vil det være feil av meg å låse ungene inne til de blir ca 40 år?''

Tja - for din egen del vil jeg ikke anbefale det... (Altså, hvis du også ble innelåst med dem!)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...