Terka Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg forstår din bekymring. Dette høres ikke ut som ADHD, og sentralstimulerende er allerede forsøkt en gang og med dårlig resultat. Hva med ADD? Dysleksi gir rett til hjelp fra logoped. MIne umiddelbare tanker er at dette også dreier seg om evnesvakhet. Er han testet for dette? Når en er usikker og saken meget komplisert, skal det utredes på høyeste kompetansenivå. Til din orientering: Medisin virker like bra for de med ADD som for de med ADHD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Til din orientering: Medisin virker like bra for de med ADD som for de med ADHD. Det vet jeg, men det at SS ikke virker, utelukker ikke diagnosen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terka Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det vet jeg, men det at SS ikke virker, utelukker ikke diagnosen. Nei, det er jeg enig i. Noen virker det ikke på. Jeg ville bare presisere dette siden det du skrev kunne forstås som om SS virket bedre på ADHD enn ADD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seppo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette minner meg veldig om sønnen til en venninde av meg. Han hadde ikke ADHD/ADD men fikk også diagnosen store lese/skrivevansker. Han fikk hjelp hos noen som kaller seg PPF og holder til i Oslo. Du kan lese mer om de på www.ppf.no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.