Gjest tvillingmamma på handel Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Har en gutt og en jente i første klasse. Tenkte på å ønske bøker til bursdagen deres (ikke det at jeg bestemmer altså, he he). Det blir i første rekke bøker jeg kan lese for dem. Tenkte på bøker som er litt mere historier enn Karsten og Petra eller Ludde serien. Sånne bøker de kan ha med seg "hele livet" liksom. Noen som har "Den store boka om mormor og de åtte ungene"? Er den fin? Andre tips? Tenkte på å bestille i bokklubben på nett, men jeg har ikke helt peiling på hva som er bra bøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Otto er et neshorn av Ole Lund Kirkegaard er en super bok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Guttungen min begynte sin facinasjon for Svein og rotta da han gikk i 1.klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 SVK av Roald Dahl kanskje? eller noe annet av roald dahl? eller så er bøkene om otto monster morsomme og det er ikke lenge til de klarer å lese de selv heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dattera mi elsker "Doktor Proktor"-bøkene av Jo Nesbø. Vi leser litt, begge to, eller alle 3, etter om storebror også vil være med. Leser stafett, med 2 eller 3 setninger hver. Knallgod lesetrening, for da må man følge med når de andre leser, også! Det hører jo med til historien at 1.klassingen (dattera) har lest sjøl i nesten 1 år, så ho er litt utenom det vanlige, kanskje!:-0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lillebror og Knerten av Anne Cath. Vestly. Det aller meste av Roald Dahl skrevet for barn. Bøkene om Emil, Mio min Mio, Ronja Røverdatter, Brødrene Løvehjerte av Astrid Lindgren. Teskjekjerringa av Alf Prøysen. Asbjørnsen og Moes samlede eventyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har bestilt "Nifse Nella og nattskolen" av Unni Lindell til 3. klassingen her i huset. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Brødrene Løvehjerte! Den er innarmi fin, og akkurat passe skummel til at det er fint å få sitte i armkroken og bli lest for:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Brødrene Løvehjerte. Det er en fin bok. Ellers liker guttungen her veldig godt Rampete Robin bøkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223840023' post='3984366] Brødrene Løvehjerte. Det er en fin bok. Ellers liker guttungen her veldig godt Rampete Robin bøkene. Kommer du inn? Jeg kommer ikke inn igjen..Ahhrggg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kommer du inn? Jeg kommer ikke inn igjen..Ahhrggg.... Er inne jeg. Hadde problem i går, men i dag har det vært stabilt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223841573' post='3984380] Er inne jeg. Hadde problem i går, men i dag har det vært stabilt. Helvete heller.....kom inn, postet et innlegg, så rett ut igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Helvete heller.....kom inn, postet et innlegg, så rett ut igjen... Hm, så irriterendes. Men det kunne jo være slik frem til onsdag tror jeg det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Helvete heller.....kom inn, postet et innlegg, så rett ut igjen... Sikker du ikke har sagt et stygt ord da ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har bestilt "Nifse Nella og nattskolen" av Unni Lindell til 3. klassingen her i huset. ) hmm...kanskje det blir en ny bok i bursdagsgave til min 3-klassing hørtes ut som noe for ham også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sikker du ikke har sagt et stygt ord da ;o) Hææ... *uskyldig* ;0) Irriterende når jeg har den livlige tråden på gang.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hææ... *uskyldig* ;0) Irriterende når jeg har den livlige tråden på gang.... Irriterenda ja ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hææ... *uskyldig* ;0) Irriterende når jeg har den livlige tråden på gang.... er der nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tvillingmor på handel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ønskeliste herved utfylt og jeg skal kjøpe bøker denne uken. Tusen takk for gode tips! Dere er supre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "muzifer" Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg må bare komme med et lite boktips her...en bok jeg som jente likte veldig godt-GUMMITARZAN!! Den er kjempemorsom, og kan godt egne seg til å bli lest for, men er kanskje litt vanskelig å lese selv enda. Den tar opp masse temaer som kommer til å bli aktuelle senere på skolen. Selv om jeg var jente så hadde jeg stor glede av den og har også lest den om igjen i voksen alder. Er litt barnslig sånn sett jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.