Gjest bikku Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Den prisen var litt i overkant, dessverre..... Det er med fjellsko som med ullundertøy - you get what you pay for Gode sko gjør de fleste turer så mye bedre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Det er med fjellsko som med ullundertøy - you get what you pay for Gode sko gjør de fleste turer så mye bedre. Har bestemt meg for å prøve Muckboot Tay, neoprenstøvler. De skal holde ned til mange minusgrader visstnok. ) Kjenner en som har dockboot neopren og de er nesten for varme sier han - for meg finnes ikke sko som er for varme tror jeg. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Har bestemt meg for å prøve Muckboot Tay, neoprenstøvler. De skal holde ned til mange minusgrader visstnok. ) Kjenner en som har dockboot neopren og de er nesten for varme sier han - for meg finnes ikke sko som er for varme tror jeg. De så fine ut, og er nok mer anvendelig til gårdsarbeid enn et par fjellsko. Såvidt jeg har fortsått så fungerer du også i "gardkjerring"-bransjen 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 De så fine ut, og er nok mer anvendelig til gårdsarbeid enn et par fjellsko. Såvidt jeg har fortsått så fungerer du også i "gardkjerring"-bransjen *hehe* Dårlig med dyr her på Farmen dessverre. ) Men jeg har mer bruk for et par støvler enn fjellsko ja. Om disse støvlene skulle vise seg ikke å være så varne som jeg ønsker så trenger jeg uansett et par nye støvler så de vil ikke være unødvendige uansett. ) 0 Siter
Gjest padler Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 *Humrer* Har sett på dem, men lurer på om de ikke blir litt i meste laget. ) Lurer på om jeg skal prøve et par neoprenstøvler. Dock boots skal være kjempevarme og vanntette og lette - rene kinderegget! ) Neoprene er vel ikke vanntett. Jeg bruker neopren når jeg padler og blir jo våt som bare det. Kald derimot, det blir jeg ikke 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Neoprene er vel ikke vanntett. Jeg bruker neopren når jeg padler og blir jo våt som bare det. Kald derimot, det blir jeg ikke Joda, neoprenstøvlene er vanntette. ) http://www.fk.no/article/view/7071 ''Prøv Muckboots i FK butikken. Fireveis strekkbar nylon, 100% vanntett og med fleecebelagt fôr som gjør at støvelen puster og gir maksimal komfort.'' 0 Siter
Gjest padler Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Joda, neoprenstøvlene er vanntette. ) http://www.fk.no/article/view/7071 ''Prøv Muckboots i FK butikken. Fireveis strekkbar nylon, 100% vanntett og med fleecebelagt fôr som gjør at støvelen puster og gir maksimal komfort.'' Hehe, neoprene i seg selv er uansett ikke vanntett. Selv om jeg ser disse støvlene kommer i neoprene/gummi (Ellers sto det jo lite om neoprene på den linken...) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Hehe, neoprene i seg selv er uansett ikke vanntett. Selv om jeg ser disse støvlene kommer i neoprene/gummi (Ellers sto det jo lite om neoprene på den linken...) Gummien er vanntett og neoprenen er kjempevarm - to fluer i en smekk. ) 0 Siter
Gjest padler Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Gummien er vanntett og neoprenen er kjempevarm - to fluer i en smekk. ) Sikkert kjempegode støvler. Ikke noe å si på det 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut. De var råfine!!! Men innmari dyre og akkurat nå har jeg ikke råd dessverre - for de var noe av det stiligste jeg har sett på den fronten! ) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut. Ingen over - ingen ved siden 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Joda, neoprenstøvlene er vanntette. ) http://www.fk.no/article/view/7071 ''Prøv Muckboots i FK butikken. Fireveis strekkbar nylon, 100% vanntett og med fleecebelagt fôr som gjør at støvelen puster og gir maksimal komfort.'' nydelige du 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 nydelige du Jeg elsker FK-butikken! ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut. De var faktisk knallfine. Jeg pleier ikke å like sånne sko. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg elsker FK-butikken! ;o) Akkurat dem var ikke så lekre ) Synd de La Sportiva var så himla dyre, ellers skulle jeg kjøpt dem selv ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 Akkurat dem var ikke så lekre ) Synd de La Sportiva var så himla dyre, ellers skulle jeg kjøpt dem selv ) *Flirer* Nå var ikke lekre ett av kravene til sko denne gangen. ) Men varme og vanntette. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 *Flirer* Nå var ikke lekre ett av kravene til sko denne gangen. ) Men varme og vanntette. Viktigste er at de er varme og gode, men jeg vil gjerne at de skal se litt ålreite ut og jeg da ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.