Gå til innhold

Varmt og vanntett på føttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den prisen var litt i overkant, dessverre.....

Det er med fjellsko som med ullundertøy - you get what you pay for ;) Gode sko gjør de fleste turer så mye bedre.

Skrevet

Det er med fjellsko som med ullundertøy - you get what you pay for ;) Gode sko gjør de fleste turer så mye bedre.

Har bestemt meg for å prøve Muckboot Tay, neoprenstøvler. De skal holde ned til mange minusgrader visstnok. :o) Kjenner en som har dockboot neopren og de er nesten for varme sier han - for meg finnes ikke sko som er for varme tror jeg.

Skrevet

Har bestemt meg for å prøve Muckboot Tay, neoprenstøvler. De skal holde ned til mange minusgrader visstnok. :o) Kjenner en som har dockboot neopren og de er nesten for varme sier han - for meg finnes ikke sko som er for varme tror jeg.

De så fine ut, og er nok mer anvendelig til gårdsarbeid enn et par fjellsko. Såvidt jeg har fortsått så fungerer du også i "gardkjerring"-bransjen ;)

Skrevet

De så fine ut, og er nok mer anvendelig til gårdsarbeid enn et par fjellsko. Såvidt jeg har fortsått så fungerer du også i "gardkjerring"-bransjen ;)

*hehe* Dårlig med dyr her på Farmen dessverre. :o) Men jeg har mer bruk for et par støvler enn fjellsko ja. Om disse støvlene skulle vise seg ikke å være så varne som jeg ønsker så trenger jeg uansett et par nye støvler så de vil ikke være unødvendige uansett. :o)

Skrevet

*Humrer* Har sett på dem, men lurer på om de ikke blir litt i meste laget. :o) Lurer på om jeg skal prøve et par neoprenstøvler. Dock boots skal være kjempevarme og vanntette og lette - rene kinderegget! :o)

Neoprene er vel ikke vanntett. Jeg bruker neopren når jeg padler og blir jo våt som bare det. Kald derimot, det blir jeg ikke :)

Skrevet

Neoprene er vel ikke vanntett. Jeg bruker neopren når jeg padler og blir jo våt som bare det. Kald derimot, det blir jeg ikke :)

Joda, neoprenstøvlene er vanntette. :o)

http://www.fk.no/article/view/7071

''Prøv Muckboots i FK butikken. Fireveis strekkbar nylon, 100% vanntett og med fleecebelagt fôr som gjør at støvelen puster og gir maksimal komfort.''

Skrevet

''Prøv Muckboots i FK butikken. Fireveis strekkbar nylon, 100% vanntett og med fleecebelagt fôr som gjør at støvelen puster og gir maksimal komfort.''

Hehe, neoprene i seg selv er uansett ikke vanntett. Selv om jeg ser disse støvlene kommer i neoprene/gummi :) (Ellers sto det jo lite om neoprene på den linken...)

Skrevet

Hehe, neoprene i seg selv er uansett ikke vanntett. Selv om jeg ser disse støvlene kommer i neoprene/gummi :) (Ellers sto det jo lite om neoprene på den linken...)

Gummien er vanntett og neoprenen er kjempevarm - to fluer i en smekk. :o)

Skrevet

Gummien er vanntett og neoprenen er kjempevarm - to fluer i en smekk. :o)

Sikkert kjempegode støvler. Ikke noe å si på det :)

Skrevet

La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut.

Skrevet

La Sportiva "Elk". Dyre, men man får det man betaler for. Dessuten har du de sannsynligvis livet ut.

De var råfine!!! Men innmari dyre og akkurat nå har jeg ikke råd dessverre - for de var noe av det stiligste jeg har sett på den fronten! :o)

Skrevet

Ingen over - ingen ved siden :)

Skrevet

nydelige du :P

Skrevet

nydelige du :P

Jeg elsker FK-butikken! ;o)

candyqueen_83
Skrevet

De var faktisk knallfine. Jeg pleier ikke å like sånne sko.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg elsker FK-butikken! ;o)

Akkurat dem var ikke så lekre :o) Synd de La Sportiva var så himla dyre, ellers skulle jeg kjøpt dem selv :o)

Skrevet

Akkurat dem var ikke så lekre :o) Synd de La Sportiva var så himla dyre, ellers skulle jeg kjøpt dem selv :o)

*Flirer* Nå var ikke lekre ett av kravene til sko denne gangen. :o) Men varme og vanntette.

candyqueen_83
Skrevet

*Flirer* Nå var ikke lekre ett av kravene til sko denne gangen. :o) Men varme og vanntette.

Viktigste er at de er varme og gode, men jeg vil gjerne at de skal se litt ålreite ut og jeg da ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...