Gå til innhold

40,34 i temp

Gjest litt ekkelt dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223851320' post='3984480]

Var bra dere dro!

Jeg trodde ikke crp slo ut på virus jeg, men legen vet vel hva h*n snakker om.

Hold øye med feberen. Husk og gi han mye drikke.

Jeg får store doser paracet når feberen er høy, så følg legens råd. Og god bedring til gutten!

Takk takk. Han svettet heldigvis ut feber i natt. Det virket med tre paraset på en gang. Måtte bytte ut dyna hans i natt for den var utrolig våt. Målte han nå til 37,33 grader. Håper at han slipper for mye feber i dag. Drikker mye ja.

Skrevet

Bra dere dro på legevakten og fikk tatt en crp. Håper natten går greit for dere begge :-)

Takk, joda vi er gjennom natten. Jeg så til ham flere ganger i timen, men la meg kl fire. Da hadde han fått ned temp og fått nytt og tørt sengetøy.

Jeg følte meg ikke mye høy i hatten da jeg meldte om feberen her i går. Småskummelt med bena som han mistet følelsen i. Ser du har svart shira om crp mål og virus, jeg kjente ikke til det med virus og crp. Takk

Gjest Shira :o)
Skrevet

Takk takk. Han svettet heldigvis ut feber i natt. Det virket med tre paraset på en gang. Måtte bytte ut dyna hans i natt for den var utrolig våt. Målte han nå til 37,33 grader. Håper at han slipper for mye feber i dag. Drikker mye ja.

Håper at feberen har sluppet taket nå! Det er pyton med slik feber, og jøje meg hvor en svetter når først paraceten virker.

Når man svetter så mye er det viktig med mye væske ja. Håper han får en bedre dag i dag.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223878558' post='3984519]

Håper at feberen har sluppet taket nå! Det er pyton med slik feber, og jøje meg hvor en svetter når først paraceten virker.

Når man svetter så mye er det viktig med mye væske ja. Håper han får en bedre dag i dag.

Krysser fingrene :)

Skrevet

Godt å se at det går bedre med han :-) Legg merke til at feberen kan stige igjen på kvelden, men la oss håpe at han slipper det.

Fortsatt god bedring til gutten din.

Skrevet

Takk, joda vi er gjennom natten. Jeg så til ham flere ganger i timen, men la meg kl fire. Da hadde han fått ned temp og fått nytt og tørt sengetøy.

Jeg følte meg ikke mye høy i hatten da jeg meldte om feberen her i går. Småskummelt med bena som han mistet følelsen i. Ser du har svart shira om crp mål og virus, jeg kjente ikke til det med virus og crp. Takk

Så godt at dere kom dere gjennom natten og at du fikk sjekket ham på legevakten. Klart man blir engstelig når de er så syke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...