Gå til innhold

Vondt i setemuskelen ved UVI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223934840' post='3985354]

Jeg har ikke elekriskt hjemme siden jeg deler med sambo, men da har jeg jo han ;o)

Når jeg er innlagt så trenger jeg det absolutt! Jeg forstår meg heller ikke på disse sengene, jeg er for blond ;o)

Det er godt det er flere enn meg som ikke klarer de sengene som ikke er elektriske.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223933255' post='3985310]

Jeg tok til vett og ringte. Har tatt ultralyd og det ser bra ut. Crp er fin. Så det er nok bare kroppen som er sliten. Og nyrene er slitne også, de har det jo ikke helt bra, men de gjør jobben sin.

Jeg er bra overvåket, eller dvs jeg får dem til å overvåke meg bra, men jeg liker helst og forholde meg til Riksen.

Du har helt rett, jeg skal ikke leke med ilden. Jeg tenkte på deg når jeg ringte, så jeg sendte Dorthe en SMS da jeg dro på sykehuset :o)

Jeg valgte å ikke bli innlagt, nå er det ikke noen umiddelbar fare, det er smertelindring som er aktuelt. Da har jeg det best hjemme i min seng, jeg jeg kan medisinere meg selv, er bra opplært der blitt etterhvert, og nyter godt av kompetansen Riksen har gitt meg.

I dag gikk det tåelig greitt, men det er en utfordring og ikke være etter boka. Og det er ingen tvil om at jeg hører hjemme på Riksen. Det er ikke lett for meg som må konstant forklare og passe på, eller for dem som får meg i fanget og ikke vet hvordan de skal forholde seg.

Jeg kan snakke for meg, er sta som et esel, så det meste løser seg jo ;o)

Jeg fikk sms av Dorthe, og var glad for at du dro på sykehuset for sjekk. Poenget mitt er at selv om jeg har stor forståelse for at du er lei av å forholde deg til ørten leger uten at de kan utrette så mye, så har du ikke råd til å ta flere sjanser enn nødvendig. Det er viktig at man følger med så ikke nyrer og annet får for store påkjenninger.

Håper du har det bedre i dag, og synes valget ditt om å bli i din egen seng var klokt nå når situasjonen er avklaret i forhold risiko .

Skjønner at du helst vil forholde deg til RH, men du trenger lokalsykehuset også (og dessuten må du bidra til at de ikke blir nedlagt, vet du...*s*)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg fikk sms av Dorthe, og var glad for at du dro på sykehuset for sjekk. Poenget mitt er at selv om jeg har stor forståelse for at du er lei av å forholde deg til ørten leger uten at de kan utrette så mye, så har du ikke råd til å ta flere sjanser enn nødvendig. Det er viktig at man følger med så ikke nyrer og annet får for store påkjenninger.

Håper du har det bedre i dag, og synes valget ditt om å bli i din egen seng var klokt nå når situasjonen er avklaret i forhold risiko .

Skjønner at du helst vil forholde deg til RH, men du trenger lokalsykehuset også (og dessuten må du bidra til at de ikke blir nedlagt, vet du...*s*)

Du har et godt poeng, du har det. Jeg vet jo det innerst inne. Takk for at du minnet meg på det, og gav meg velmennende spark, jeg trengte det.

Jeg er i grei form, har vondt, men takler smertene bedre når jeg vet at nyrene jobber som de skal.

Det var ikke lokalsykehuset jeg var på ;o) Jeg må reise på det store på ettermiddag/kveld. Lokalsykehuset er jeg ellers en flittig og veldig fornøyd bruker av. Der kan de ikke legge meg inn, kanskje derfor jeg er så fornøyd? ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224002463' post='3986014]

Du har et godt poeng, du har det. Jeg vet jo det innerst inne. Takk for at du minnet meg på det, og gav meg velmennende spark, jeg trengte det.

Jeg er i grei form, har vondt, men takler smertene bedre når jeg vet at nyrene jobber som de skal.

Det var ikke lokalsykehuset jeg var på ;o) Jeg må reise på det store på ettermiddag/kveld. Lokalsykehuset er jeg ellers en flittig og veldig fornøyd bruker av. Der kan de ikke legge meg inn, kanskje derfor jeg er så fornøyd? ;o)

Hmmm... skjønner at jeg ikke helt har oversikt over sykehus-strukturen der du bor, Trodde det "store" sykehuset var ditt lokalsykehus jeg. Men uansett så mener jeg å ha hørt at også det "store" fra tid til annen er nedleggingstruet, og siden jeg har en ikke ubetydlige del av min familie boende ikke langt fra dette sykehuset, så synes jeg du kan bidra med din støtte...*s*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hmmm... skjønner at jeg ikke helt har oversikt over sykehus-strukturen der du bor, Trodde det "store" sykehuset var ditt lokalsykehus jeg. Men uansett så mener jeg å ha hørt at også det "store" fra tid til annen er nedleggingstruet, og siden jeg har en ikke ubetydlige del av min familie boende ikke langt fra dette sykehuset, så synes jeg du kan bidra med din støtte...*s*

Det er 2 som er aktuelle for meg, sentralsykehuset og lokalsykehus. Jeg er så heldig at jeg bruker det lokale mye siden urologen er der 2 uker i mnd. Der er det ikke så lange ventetider og jeg kan få god øyeblikkelig hjelp. Har god kontakt med sykepleierene på poliklinikken og kommer og går som jeg vil.

Sentralsykehuset er større, og brukes mest når urologen er der (min faste), og når det er akutt og jeg bør legges inn eller få hjelp på natta, eller helg.

Jeg bidrar i stor del til å holde liv i begge to ;o)

Begge er absolutt nødvendige! De trengs, og jeg håper virkelig de ikke legger ned noe som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...