Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*sukk* - prøver å lese avisen på nett. Men det er sååå slitsomt med de animerte reklamene. Hvordan få dem til å stå stille? Det hjelper ikke å slå av popups. Jeg klarte det før, på den gamle pc-en. Nå klarer jeg ikke få dem til å holde seg i ro. Blir helt matt!! Noen der ute som kan hjelpe? Jeg bruker Vista, om det har noe å si.

Skrevet

Hvis du har Internet Explorer: Verktøy > Alternativer for Internett > fanen Avansert > Ta vekk haken ved "Spill av animasjoner på websider".

Skrevet

Hvis du har Internet Explorer: Verktøy > Alternativer for Internett > fanen Avansert > Ta vekk haken ved "Spill av animasjoner på websider".

Takk! Men det hjalp ikke!?? Er det noen flere greier jeg kan skru av? Har restartet også for å sjekke... Men det myldrer og beveger seg like mye...

Skrevet

Takk! Men det hjalp ikke!?? Er det noen flere greier jeg kan skru av? Har restartet også for å sjekke... Men det myldrer og beveger seg like mye...

Det er sikkert flash du ser. Veldig mange annonser er laget i flash. Jeg har blokkert flash i nettleseren min Mozilla Firefox, men jeg vet ikke om det går an i Internet Explorer.

Skrevet

Det er sikkert flash du ser. Veldig mange annonser er laget i flash. Jeg har blokkert flash i nettleseren min Mozilla Firefox, men jeg vet ikke om det går an i Internet Explorer.

Takk for svar. Jeg prøver!! Ev. kutter jeg ut IE.

Skrevet

''Jeg har blokkert flash i nettleseren min Mozilla Firefox, '' Hvordan gjør du det? Har det noe med Java å gjøre (*grønn*). Jeg prøver å lese nettaviser på Firefox, men det er like mye iriiterende bevegelige reklamer som på IE.

Kan du fortelle meg hvilke innstillinger du har gjort, så blir jeg kjempeglad!

Skrevet

''Jeg har blokkert flash i nettleseren min Mozilla Firefox, '' Hvordan gjør du det? Har det noe med Java å gjøre (*grønn*). Jeg prøver å lese nettaviser på Firefox, men det er like mye iriiterende bevegelige reklamer som på IE.

Kan du fortelle meg hvilke innstillinger du har gjort, så blir jeg kjempeglad!

Du må installere en utvidelse som heter Flashblock https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433 og starte Firefox på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...