Gå til innhold

Vi er ikke så unge mer - helt utenfor tema.

Gjest Ferdig med festen :-)

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg her for en stund siden og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt å beregne alkoholmengder siden jeg skulle ha selskap.

Det endte med at jeg kjøpte inn tolv flasker rødvin, seks hvitvin, En konjakk, en whisky, en velkomstdrink av Baccardi Brazz, tolv sixpacks med øl og to flasker med vodka.

Nå er festen ferdig og det står igjen åtte sixpacks med øl, syv flasker rødvin, fem og en halv med hvitvin, to flasker vodka minus én drink, Whisky minus to drinker og konjakk minus tre drinker.

Ølet får vi levert inn igjen - men i år tror jeg nok at alle vi skal på besøk til får en flaske vin istedenfor blomster :-)

Også tror jeg vi får ha noen selskaper i jula eller noe sånt så vi får servert bort resten av spriten. Eller finne oss en storforbruker og glede vedkommende kanskje.

Men det ble en meget hyggelig aften - tusen takk for hjelpen med planleggingen, og det er igrunnen godt å se at det ikke bare er jeg som er blitt så gammel at det holder lenge med et par glass rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, skjønner det ikke var mine venner som var på besøk :P.

Men godt det ble en fin fest, da!

Hehe - også vi som skrøyt på oss så rocka venner og greier... Vi fant ut at vi bør invitere til fest oftere siden det ikke koster mere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hehe - også vi som skrøyt på oss så rocka venner og greier... Vi fant ut at vi bør invitere til fest oftere siden det ikke koster mere :-)

Fått nytt nick for anledningen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nytt nick for anledningen? ;)

Bytter rundt hele tiden for tiden jeg - så slipper jeg halehenget mitt :-) Hyggelig at noen kjenner meg igjen da :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Bytter rundt hele tiden for tiden jeg - så slipper jeg halehenget mitt :-) Hyggelig at noen kjenner meg igjen da :-)))

Hvem er halehenget ditt? Eller - kanskje dumt å gi vedkommende oppmerksomhet ved å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer ikke å gjemme deg serru. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å gjemme deg serru. :o)

Hehe - er det ikke typisk - når jeg snakker om mine ville orgier og fyllefester så er jeg ferska - immideately.... :-))))

*nikker gjenkjennende - dette høres meg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er halehenget ditt? Eller - kanskje dumt å gi vedkommende oppmerksomhet ved å diskutere det.

Er en som henger etter nicket mitt i absolutt alt jeg skrev og skrek og bar seg med skjellsord og ambisjoner om å stoppe galskapen jeg drev med osv osv. Kjente godt igjen stilen fra den personen i verden jeg har hatt mest styr med for å si det sånn.

Men det er ikke så nøye - jeg lever nomadetilværelsen isteden jeg, så kan vedkommende lese over hele nettstedet og forsøke å gjette seg til om det er meg eller ikke.

Er morsomt å se at de fleste som kjenner meg ikke har de store vanskene med å se hvem det er som skriver - jeg var litt spent på akkurat det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - er det ikke typisk - når jeg snakker om mine ville orgier og fyllefester så er jeg ferska - immideately.... :-))))

*nikker gjenkjennende - dette høres meg ut*

Jeg tar deg på de fleste innleggene dine tror jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkerttiltusen

Er en som henger etter nicket mitt i absolutt alt jeg skrev og skrek og bar seg med skjellsord og ambisjoner om å stoppe galskapen jeg drev med osv osv. Kjente godt igjen stilen fra den personen i verden jeg har hatt mest styr med for å si det sånn.

Men det er ikke så nøye - jeg lever nomadetilværelsen isteden jeg, så kan vedkommende lese over hele nettstedet og forsøke å gjette seg til om det er meg eller ikke.

Er morsomt å se at de fleste som kjenner meg ikke har de store vanskene med å se hvem det er som skriver - jeg var litt spent på akkurat det :-)

Hoho, har kjent deg igjen hele tiden jeg, og fremdeles er jeg ikke din eksmann.

Du er ikke vanskelig å gjenkjenne nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi hadde også endel drikke igjen etter siste storparty, men det er mest pga at de fleste gjestene hadde med seg litt selv.

Vinflasker er fint å gi bort ved passende anledninger, så det kommer nå ikke bort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også endel drikke igjen etter siste storparty, men det er mest pga at de fleste gjestene hadde med seg litt selv.

Vinflasker er fint å gi bort ved passende anledninger, så det kommer nå ikke bort da :)

Var det jeg tenkte jeg også - setter litt i skapet hvis jeg vil ha et glass vin og gir bort resten som gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste jeg har hørt! Neste gang får du innvitere oss, så skal vi nok drikke opp! ;0)

Flott at dere koste dere! Håper det går bra med deg og dine, på alle måter :0)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt! Neste gang får du innvitere oss, så skal vi nok drikke opp! ;0)

Flott at dere koste dere! Håper det går bra med deg og dine, på alle måter :0)

*klem*

*noterer mora2 på listen over de som skal inviteres neste gang*

Takk :-)

Det går veldig fint om dagen. Alle trives og har det godt og katten begynner å bli stor. Nå trapper vi opp til leselystaksjon her i huset. Som man vet så gjelder det jo å vinne alt som har med skole å gjøre - så mor ligger i hardtrening med stemmen. Vi skal gjennom alle Narniabøkene før den aksjonen er over. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint om dagen. Alle trives og har det godt og katten begynner å bli stor. Nå trapper vi opp til leselystaksjon her i huset. Som man vet så gjelder det jo å vinne alt som har med skole å gjøre - så mor ligger i hardtrening med stemmen. Vi skal gjennom alle Narniabøkene før den aksjonen er over. :-)

Hørtes bra ut! :0)

Narnia er jo kjempe artig! Stå på, alle sammen :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joamenaltså

Virker som om du tror at å lese høyt fra bøker er løsningen på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du tror at å lese høyt fra bøker er løsningen på alt...

Selvsagt er det løsningen på alt! Hvordan i alle dager skal man ellers løse ting? Eller finne noe å løse? Eller leve et liv i det hele tatt? Eller noen gang kjenne lykke, fred, eller noe som helst annet?

Nei - det er nok best å gå for høytlesning ja. Om alt annet feiler eller er lest ut så får man ty til telefonkatalogen - leses skal det!

Jeg vil heller slutte å gi ungene mat og klær enn å slutte å lese for dem - men sånn er det nok for de aller fleste ansvarlige mødre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut! :0)

Narnia er jo kjempe artig! Stå på, alle sammen :0)

Jepp - flotte bøker :-)

Ha det fint videre du og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare meg, vet du :-)

Nå har jeg sendt henne 2 hyggelige meldinger som jeg ikke får svar på. Invitert til en prat. Min mor har sendt en melding hun ikke får svar på.

Ser ut som alt er helt låst og nå tørr vi ikke prøve mer i redsel for at hun skal finne på å anklage oss for terror eller noe.

Vi er rett og slett litt redd den dama og aner ikke hva mer vi kan gjøre.

For at det ikke skal gå ut over selv, ser det ut som vi må forsøke glemme barnet. Helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...