løvinne71 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den alkoholmengden du kjøpte inn, høres ut til å kunne besørge en real fyllefest for minst 50-60 mennesker! Hvis dere var færre enn dette, eller hadde tenkt å spise litt i tillegg til å bare drikke, så har du nok berenget litt vel generøst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med festen :-) Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå har jeg sendt henne 2 hyggelige meldinger som jeg ikke får svar på. Invitert til en prat. Min mor har sendt en melding hun ikke får svar på. Ser ut som alt er helt låst og nå tørr vi ikke prøve mer i redsel for at hun skal finne på å anklage oss for terror eller noe. Vi er rett og slett litt redd den dama og aner ikke hva mer vi kan gjøre. For at det ikke skal gå ut over selv, ser det ut som vi må forsøke glemme barnet. Helt forferdelig. Nei - glemme barnet synes jeg ikke dere skal. Gi det litt tid nå. La henne tenke litt på dette noen dager. Så spør du om familievernkontoret kunne tenke seg å hjelpe dere med å få kontakt og forklare at dere har lagt om litt på hvordan dere vil møte dem og at dere har slukt kameler og tar noen flere også hvis det trengs hvis dere kan få gi henne en familie på de vilkårene hun trenger. Jeg vil absolutt tro at dette er noe familievernkontoret kan hjelpe dere med. Også synes jeg det er kjempefint at dere prøver og jeg er faktisk personlig veldig glad for at du har en fin vilje til å finne løsninger i dette. Og for at du leste innleggene mine og fant noen råd som kanskje kan brukes på sikt håper jeg. Det er nok vanskeligst å få formidlet den første runden og få forklart at nå har vi tenkt oss litt om og forsøkt å finne noen løsninger som kan fungere fra deres side av gjerdet også - etterhvert som man får etablert en port i gjerdet går det lettere. Men akkurat nå er det mye piggtråd der som dere må gjennom - og da fortjener vesla at dere får litt hjelp. Jeg har tenkt på dere i helga - takk for oppdatering. Håper det kommer en ordning. Blir helt kårni med nicket under her nå, men det er ikke lov med flere nick i samme tråd :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med festen :-) Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den alkoholmengden du kjøpte inn, høres ut til å kunne besørge en real fyllefest for minst 50-60 mennesker! Hvis dere var færre enn dette, eller hadde tenkt å spise litt i tillegg til å bare drikke, så har du nok berenget litt vel generøst... Jeg var så stressa for at det ikke skulle være nok, så jeg tok i litt da... Men jeg blir jo kvitt det etterhvert, så ingen skade skjedd :-) Men neste gang har jeg en smule mer peil på hva vi trenger tenker jeg. *ser flaut mot boden og det svære lasset med rester* Jeg trenger vel ikke nevne at det var like raust beregnet med mat også - så vi kan spise samme middag hele uke som kommer om vi vil :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var så stressa for at det ikke skulle være nok, så jeg tok i litt da... Men jeg blir jo kvitt det etterhvert, så ingen skade skjedd :-) Men neste gang har jeg en smule mer peil på hva vi trenger tenker jeg. *ser flaut mot boden og det svære lasset med rester* Jeg trenger vel ikke nevne at det var like raust beregnet med mat også - så vi kan spise samme middag hele uke som kommer om vi vil :-) He he.... Alltid tryggest å være på den sikre siden! Det er nok mye mere pinlig å ha for lite av noe,.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare meg, vet du Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei - glemme barnet synes jeg ikke dere skal. Gi det litt tid nå. La henne tenke litt på dette noen dager. Så spør du om familievernkontoret kunne tenke seg å hjelpe dere med å få kontakt og forklare at dere har lagt om litt på hvordan dere vil møte dem og at dere har slukt kameler og tar noen flere også hvis det trengs hvis dere kan få gi henne en familie på de vilkårene hun trenger. Jeg vil absolutt tro at dette er noe familievernkontoret kan hjelpe dere med. Også synes jeg det er kjempefint at dere prøver og jeg er faktisk personlig veldig glad for at du har en fin vilje til å finne løsninger i dette. Og for at du leste innleggene mine og fant noen råd som kanskje kan brukes på sikt håper jeg. Det er nok vanskeligst å få formidlet den første runden og få forklart at nå har vi tenkt oss litt om og forsøkt å finne noen løsninger som kan fungere fra deres side av gjerdet også - etterhvert som man får etablert en port i gjerdet går det lettere. Men akkurat nå er det mye piggtråd der som dere må gjennom - og da fortjener vesla at dere får litt hjelp. Jeg har tenkt på dere i helga - takk for oppdatering. Håper det kommer en ordning. Blir helt kårni med nicket under her nå, men det er ikke lov med flere nick i samme tråd :-) Ja, det er jo bare det at jeg ikke har endret på noe i forhold til hvordan jeg vil møte henne. Jeg visste helt i fra starten at det ikke var lurt å lage krig. Men jeg føler at sakkyndig i saken har skadet mer enn hun er klar over. Jeg tror rådene hun har fått, kommer derfra. Jeg klarer selvfølgelig ikke å glemme barnet, men jeg er nødt til å tenke på min egen familie. Jeg akter ikke å bli blandet inn i noe tull. Men jeg kan jo ta en telefon til familievernkontoret om det ikke er for sent så lang tid etter en rettsak. Trodde det hadde mest for seg før en rettsak og at slike møter bare var for mor og far til barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med festen :-) Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det er jo bare det at jeg ikke har endret på noe i forhold til hvordan jeg vil møte henne. Jeg visste helt i fra starten at det ikke var lurt å lage krig. Men jeg føler at sakkyndig i saken har skadet mer enn hun er klar over. Jeg tror rådene hun har fått, kommer derfra. Jeg klarer selvfølgelig ikke å glemme barnet, men jeg er nødt til å tenke på min egen familie. Jeg akter ikke å bli blandet inn i noe tull. Men jeg kan jo ta en telefon til familievernkontoret om det ikke er for sent så lang tid etter en rettsak. Trodde det hadde mest for seg før en rettsak og at slike møter bare var for mor og far til barnet. Neida - familievernkontoret kan fort finne på å gidde å ta et møte for å se om det går an å skaffe jenta litt slekt. De har litt løs snipp i forhold til hva de driver med - ihvertfall der jeg sokner til. Og her er det jo et barn som ikke har det så lett men som med litt starthjelp kan få det lettere. Det er bra at du ikke legger deg på den konfronterende linjen. Det kommer det ikke noe godt ut av her. Og jeg tenker at om du ikke får noen kontakt så bli ihvertfall ikke borte. Send en ting til jul og bursdag og julekort ihvertfall. Så ser jentungen at dere ikke har glemt henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2295285.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha :) Nå fikk jeg en god latter. Men da hadde du i allefall nok drikke, og det er jo bra! Også er det mange som setter pris på rødvin i gave Jeg kan ikke huske hva jeg anbefalte deg å kjøpe jeg........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe - også vi som skrøyt på oss så rocka venner og greier... Vi fant ut at vi bør invitere til fest oftere siden det ikke koster mere :-) Dere må visst invitere oss, da - skal det bli noe greie på festen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med festen :-) Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dere må visst invitere oss, da - skal det bli noe greie på festen. ) *noterer familien Wallace også på listen for neste fest* Men det er jo nesten litt ille da at vi er blitt så trege til å feste :-) Eller forresten ikke - det var faktisk en helt utrolig bra kveld :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jeg syntes det var noen voldsomme mengder du fikk foreslått... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med festen :-) Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, jeg syntes det var noen voldsomme mengder du fikk foreslått... Hehe - men nå har jeg lært til neste gang hvor mye som er passe til gjengen vår som tydeligvis ikke er så tøffe lenger :-) Jeg blir jo alltids kvitt restene - gir bort litt her og litt der og det hender jo jeg drikker et glass vin selv også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.