Gå til innhold

Nissedrakt til baby

Anbefalte innlegg

Gjest babydillah
Skrevet

Noen som vet om noen sider på nettet hvor jeg kan finne en rimelig nissedrakt til babyen min? De hadde på barnegarderoben til 199 pluss frakt, men det er litt dyrt siden hun kommer til å bruke den bare et par ganger kanskje (tenkte mest på å lage koselige julekort å sende familien).

Fant en drakt på QXL og, men den var for liten. Bør være str 68 eller 74.

Skrevet

Jeg vet ikke om noen nettbutikker, men de har pleid å ha små nisse"pysjer" med lue til små babyer på H&M. Men vet ikke om de har kommet i butikkene ennå.

Skrevet

Døh - vi er i første halvdel av oktober...

Prøv H&M, KappAhl o.l. når vi er litt nærmere jul. De har gjerne nissepysjer som går helt greit til formålet nissefest, julebilder osv.

Gjest Bedre føre var...
Skrevet

Døh - vi er i første halvdel av oktober...

Prøv H&M, KappAhl o.l. når vi er litt nærmere jul. De har gjerne nissepysjer som går helt greit til formålet nissefest, julebilder osv.

Tenker litt på at det tar litt tid å fremkalle bildene og lage til postkort - samt å sende ut, så vil være tidlig ute da :D

Gjest Trådstarter
Skrevet

h&m har pysjer som funker helt fint til det.

Tenkte litt at disse gjerne koster 100-200, og jeg syns det er for dyrt for en gangs bruk, tenkte gjøre et røverkjøp, gjerne brukt... Skal jo kun bruke det en gang eller to.

Skrevet

Tenkte litt at disse gjerne koster 100-200, og jeg syns det er for dyrt for en gangs bruk, tenkte gjøre et røverkjøp, gjerne brukt... Skal jo kun bruke det en gang eller to.

Kjøp en nisselue og ha på noe i rødt og hvitt - blir mer enn nissete nok! :o) Rød strømpebukse + rødt skjørt og hvit trøye f.eks.

Skrevet

H&M, Sparkjøp mfl flommer over av nissenattdrakter før jul. Ha is i magen og vent til de kommer - de koster sjelden over 100-lappen, og er fine helt til første vask...

Skrevet

Tenker litt på at det tar litt tid å fremkalle bildene og lage til postkort - samt å sende ut, så vil være tidlig ute da :D

Jo, men babyen vokser jo enda litt til før jul, og du rekker da fint å lage kort og sende selv om du fotograferer i slutten av november! :-)

Med mindre du skal sende kortene til langtvekkistan, da.

Skrevet

Ebay?

Jeg satt mine unger i badekaret med masse skum.

På med en nisse lue, så ble det så jul at ;0)

I år vet jeg ikke hve vi skal finne på ..

Skrevet

Ebay?

Ett år hadde vi deffekt juletrebelysning, dro utover ledningene sammen med noen julekuler og julenisser, satt ungene midt oppi haugen av kaos, litt ledninger her og der og knipset i vei, blei noen stilige julekortbilder faktisk :)

Skrevet

Ett år hadde vi deffekt juletrebelysning, dro utover ledningene sammen med noen julekuler og julenisser, satt ungene midt oppi haugen av kaos, litt ledninger her og der og knipset i vei, blei noen stilige julekortbilder faktisk :)

Hihi, tenker det var stilig ja! :0)

Skrevet

Å fy faen, skal du kle ungen din i nissedrakt? Hvorfor ikke velge en striesekk med bæsj på i steden? Like fint!

Seriøst, man kler ikke babyer i nissedrakter! Må være noe av det skumleste jeg har sett. Fikk et julekort med en baby i nissedrakt engang, holdt på å drite i buksa av skrekk da jeg så det!

Skrevet

Ebay?

Regndress og nugattimunn! :-)

Gjest Trådstarter
Skrevet

Å fy faen, skal du kle ungen din i nissedrakt? Hvorfor ikke velge en striesekk med bæsj på i steden? Like fint!

Seriøst, man kler ikke babyer i nissedrakter! Må være noe av det skumleste jeg har sett. Fikk et julekort med en baby i nissedrakt engang, holdt på å drite i buksa av skrekk da jeg så det!

Hehe sikker på du ikke er Otto Jespersen?

Skrevet

Regndress og nugattimunn! :-)

Hihihi, så klart!

At jeg ikke tenkte på det da! ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...