Gå til innhold

Hjemmelagde julegaver

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''foreldrene er totalsnobber som bare handler det dyreste de finner''

Som f eks gensere fra H&M med stygge trykk........

Kult! *noterer oss opp med nyvunnet status som snobber med en gang*

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• morsan

11

• Lillemus

5

• laban

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kult! *noterer oss opp med nyvunnet status som snobber med en gang*

Med Jølsens grensedragninger er det lett både å bli snobb og en skikkelig hore, alt ettersom, så bare pass deg;-)

Skrevet

''foreldrene er totalsnobber som bare handler det dyreste de finner''

Som f eks gensere fra H&M med stygge trykk........

Det sa hun jo bare som eksempel på stygge ting da, fordi hun kunne jo aldri tenkt seg å handle på H&M. Ikke vær så jævlig treig da!

Skrevet

Med Jølsens grensedragninger er det lett både å bli snobb og en skikkelig hore, alt ettersom, så bare pass deg;-)

Jeg sier bare sannheten.

Skrevet

Sannheten er subjektiv.

Å hælle måne sier jeg bare asså..

Skrevet

''????? Her brukes ullgensere hele vinteren! Av både store og små.''

Men hva med dem midt imellom? Bruker de kule trønder-tenåringene også fornuftige vinterplagg?

Her omkring bruker unger varme vinterklær til de 12-13-14. Deretter kommer noen år med joggesko til alle årstider, og altfor tynne jakker.

Jeg har ingen kule tenåringer ennå. :o)

Skrevet

Hvor går ullgenser-grensa da? På Røros, Dovre eller Lillehammer?

Veit da faen jeg vel, men her jeg bor er det bare narkomane som bruker strikkegenser. Det, samt sølvfargede boblejakker og snowjogs!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Passe meg nei! Jeg skulle jo gjerne vært litt mer spennende jeg :-)

I dag snobb - i morgen noe enda råere. Kanskje hore - hvem vet :-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

Da får du slå deg sammen med Mary Poppins! :-)

Skrevet

Veit da faen jeg vel, men her jeg bor er det bare narkomane som bruker strikkegenser. Det, samt sølvfargede boblejakker og snowjogs!

Nå kom jeg på en gammel vits:

Leger uten grenser takker hjertelig for alle pengene som ble samlet inn til organisasjonen under TV-aksjonen. Dessuten takker vi for hundrevis av flotte gensere fra Dyslektikerforbundet.

(For evt. dyslektikere: Det er en _vits_. Moren min var logoped, og jeg er ganske snill til vanlig.)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Da får du slå deg sammen med Mary Poppins! :-)

Er hun spennende og kul hun også?

"Titter nedover joggebuksa fra 2003 og innbilder meg at den er fra Versace" :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det sa hun jo bare som eksempel på stygge ting da, fordi hun kunne jo aldri tenkt seg å handle på H&M. Ikke vær så jævlig treig da!

Å. *skuffa nå*

Er ikke snobb likevel jeg da?

Skrevet

Er hun spennende og kul hun også?

"Titter nedover joggebuksa fra 2003 og innbilder meg at den er fra Versace" :-)

Nei, bare billig.

Skrevet

Å. *skuffa nå*

Er ikke snobb likevel jeg da?

Det var det da..

Skrevet

Nå kom jeg på en gammel vits:

Leger uten grenser takker hjertelig for alle pengene som ble samlet inn til organisasjonen under TV-aksjonen. Dessuten takker vi for hundrevis av flotte gensere fra Dyslektikerforbundet.

(For evt. dyslektikere: Det er en _vits_. Moren min var logoped, og jeg er ganske snill til vanlig.)

*he he*

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Nei, bare billig.

Er ikke billig jeg da :-)

Men jeg bruker ikke noe særlig med penger på klær bare. Har ikke den helt store interessen. Jeg liker andre ting og da legger jeg heller ned mer penger der jeg har glede av det.

Skrevet

Er ikke billig jeg da :-)

Men jeg bruker ikke noe særlig med penger på klær bare. Har ikke den helt store interessen. Jeg liker andre ting og da legger jeg heller ned mer penger der jeg har glede av det.

Jeg mente ikke at du var billig. Jeg sa bare at Mary Poppins er billig, et skrev osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...