Gå til innhold

Klarsynte og sånt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å tro på klarsynte og ty til dem når ting butter imot,er det mange som gjør det ,eller er det mest syke folk som gjør sånt?

Lurer på hvor vanlig dette egentlig er.

Har i dag vært på desperat jakt etter noen seriøse klarsynte men alle koster jo 30 kr pr minutt,det blir dyrt det.

Skrevet

Jeg har ikke så veldig god peiling på dette, og har heller ikke noen konkrete å anbefale. Men jeg har hørt om enkelte som visstnok er svært overbevisende, senest nå i helgen hadde en venninne av meg møtt en mann (på fjelltur) som hadde begynt å snakke med henne om ting i hennes liv han umulig kunne vite noe om. Han er sjaman/klarsynt eller hva det nå er, og de kom i snakk. Anyway - han tar 400 kr for en seanse, uavhengig om det tar 30 min eller 2 timer. Så det spørs om det ville lønne seg å møte noen personlig fremfor å ringe og ikke være sikker på å møte en seriøs en i andre enden. Møter du noen får du med en gang en fornemmelse om dette er noe eller ikke. Tror nå jeg da =)

Gjest jeg tror jeg tror
Skrevet

Nei du trenger ikke være syk for å tro på klarsynte, men jeg tror at du mangler noen å snakke med, at du suger til deg all kontakt/informasjon du får ved å ringe disse dyre numrene ... vrir og vrenger litt på infoen og vips så stemmer den inn i din hverdag ... kanskje.

Jeg tror på klarsynte jeg, men ikke de jeg må ringe til og betale dyre telefonregninger :). Kjekt å ha de i nærmiljøet :)

Skrevet

Nei du trenger ikke være syk for å tro på klarsynte, men jeg tror at du mangler noen å snakke med, at du suger til deg all kontakt/informasjon du får ved å ringe disse dyre numrene ... vrir og vrenger litt på infoen og vips så stemmer den inn i din hverdag ... kanskje.

Jeg tror på klarsynte jeg, men ikke de jeg må ringe til og betale dyre telefonregninger :). Kjekt å ha de i nærmiljøet :)

Ja må være kjekt å ha de i nærmiljøet : )

Jeg tror ofte de man betaler dyre dommer for å snakke med, sier det man vil høre,er skeptisk til dem.

Skrevet

Jeg har ikke så veldig god peiling på dette, og har heller ikke noen konkrete å anbefale. Men jeg har hørt om enkelte som visstnok er svært overbevisende, senest nå i helgen hadde en venninne av meg møtt en mann (på fjelltur) som hadde begynt å snakke med henne om ting i hennes liv han umulig kunne vite noe om. Han er sjaman/klarsynt eller hva det nå er, og de kom i snakk. Anyway - han tar 400 kr for en seanse, uavhengig om det tar 30 min eller 2 timer. Så det spørs om det ville lønne seg å møte noen personlig fremfor å ringe og ikke være sikker på å møte en seriøs en i andre enden. Møter du noen får du med en gang en fornemmelse om dette er noe eller ikke. Tror nå jeg da =)

Oy,400 spenn var jo billig da,han er nok seriøs.

Er nok best å møte dem ansikt til ansikt ja,synd det ikke finnes noen her.

Skrevet

Oy,400 spenn var jo billig da,han er nok seriøs.

Er nok best å møte dem ansikt til ansikt ja,synd det ikke finnes noen her.

hvor bor du i landet?

Skrevet

Vestlandet.

Hvis det er i Møre og Romsdal vet jeg om noen som bruker noen de er fornøyde med (alt etter som hva du er ute etter)... Hvis ikke vet jeg ikke :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...