Gå til innhold

Blomster på døra..... :D

Anbefalte innlegg

Gjest annonym i denne stund,ja
Skrevet

Jammen fikk jeg blomster på døra i dag! Noe så UTROLIG koslig!!

Buketten er fra en kollega som jeg har hatt endel uenigheter med i det siste pga noe han gjorde som gikk langt over grensene mine.

Altså, han er forelsket i meg som han sier, men gikk over grensen da han parkerte et stykke unna leiligheta mi og snuste rundt veggene mine rundt midtnatt. Han forklarte seg med at han ville se om jeg hadde karbesøk, og om de evt var noen sjanse mellom oss.Det vet han at det ikke er, for det har jeg sagt fra om for leeenge siden. Han har vært forelsket i ca 2 år som han sier.Og han vet ikke at jeg har blitt sammen med min tidligere kjæreste igjen nå.

Så nå hadde han tydligvis dårlig samvittighet, siden stemningen mellom oss har vært kjempedårlig en stund.

Synes det var trivelig likevell jeg, MEN, kjæresten min kommer IKKE til å synes dette er trivelig. Jeg og han har nettopp blitt sammen igjen, og han HATER denne kollegaen min.Nettopp fordi han vet han er forelsket i meg. Pluss det han gjorde.

Nå kommer jeg sikkert til å havne i krangel med kjæresten igjen, for buketten var nydelig og tanken bak fin.

Hva synes dere DOL`ere? Beholde og drite i hva kjæresten mener? Eller kaste den, slik kjæresten kanskje kommer til å kreve? (vi bor ikke sammen)

Skrevet

Beholde den vel og så forklare at det var en blomst med unnskylding for dårlig oppførsel. Det er ikke verdt å lyve for en bukett sin skyld synes jeg, for ærlighet varer lengst :)

Men om du vet at buketten kan føre til strid mellom deg og nygamlekjæresten, tja, da er det bare å gi den videre til andre?

Jeg velger å tro at kjæligeheten deres er sterkere enn at en bukett kan ødelegge den. Det er jo bare en ting.........

Snu på flisa, tenk over hvordan du ville likt at han fikk en blomst som stod der da du kom, og du fikk forklaring ala det du må gi.

Skrevet

For det første tror jeg at jeg nesten hadde blitt sur for å få blomster. (selv om jeg ELSKER å få blomster!!) Men jeg HATER smisk! Og dersom jeg ikke hadde vært 110% sikker på at denne beileren hadde vært oppriktig ferdig med sine tilbedelser, tilnærmelser, spionering og trygling, så hadde jeg ikke tatt i mot blomstrene samme hvor fine de var. Det er veldig lett å si unnskyld med en blomst, men om han MENER det er noe annet.

Når det gjelder kjæresten - jeg hadde nok sagt som pekkaline; sannheten (det er jo alltids det beste!). Eventuelt (Hvis det hadde skapt dårlig stemning m kjæresten) (og jeg var 110% sikker på at ting var over fra beilerens side) hadde jeg kanskje sagt at jeg hadde kjøpt de til meg selv og kastet kortet fra han. Men da hadde jo sjansen for at løgnen hadde dukket opp før eller senere vært til stede....

Uansett, sånn sniking, forfølging og spionering syns jeg er et sykelig og usunt tegn, så jeg hadde nok slått hardt ned på det ja (som jeg skjønner at du har gjort fra før). Men det skulle nok mer til enn en blomsterkvast for å blidgjøre meg...

Skrevet

Han har vært forelsket i deg over tid, lusker rundt dørene dine på natterstid og du synes det er _hyggelig_ med blomster fra ham!?!

Rett i søpla med dem, om du spør meg.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg ville ikke ha tatt i mot blomstene, men nà som du har gjort det, sà ville jeg ha kastet dem... Jeg synes foròvrig at denne oppfòrselen pà beileren din er skummel.... :-/

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville aldri klart å stappe blomstene i søpla. Kanskje du kan gi dem til en venninne? Fortell kjæresten sannheten om dem i allefall. Ved å gi blomstene vekk ser han også hva du mener om beileren.

Skrevet

Du virker glad for blomstene, med andre ord har du ikke lyst til å kaste dem. Kan du ikke si som sant er til kjæresten at du fikk dem som et "unnskyld" fra en angrende synder?

Skrevet

Hvis en tidligere stalker hadde sendt meg blomster, ville jeg ikke vært i nærheten av å synes det var hyggelig - tvert imot. De ville jeg kvittet meg med.

Gjest kvasten
Skrevet

Enig med dem som sier KAST DEM!

Hensiktene til denne kollegaen er ikke gode.

Har vært borti en liknende kollega for et par år siden. Huff - han ble helt gal. Han forvekslet vennlighet med forelskelse, enda han visste at jeg er lykkelig gift.

Håper du får ham til å skjønne at du ikke er interressert på samme måte som ham - og at han ikke greier å ødelegge for kjæresten din og deg.

Lykke til.

Skrevet

Hvis en tidligere stalker hadde sendt meg blomster, ville jeg ikke vært i nærheten av å synes det var hyggelig - tvert imot. De ville jeg kvittet meg med.

Han trenger vel ikke være noen stalker selv om han er forelsket i henne?

Hvem har ikke lagt en "tilfeldig" spasertur til den utkåredes nabolag, håpet på et tilfeldig møte og kastet lange blikk inn gjennom vinduene..

Jeg hadde også en som kjørte runde etter runde på den tida av dagen da han antok jeg var ute og løp, svett og fæl. Men han var bare forelsket, ikke farlig i det hele tatt.

Skrevet

Hvem har ikke lagt en "tilfeldig" spasertur til den utkåredes nabolag, håpet på et tilfeldig møte og kastet lange blikk inn gjennom vinduene..

Jeg hadde også en som kjørte runde etter runde på den tida av dagen da han antok jeg var ute og løp, svett og fæl. Men han var bare forelsket, ikke farlig i det hele tatt.

"Hvem har ikke lagt en "tilfeldig" spasertur til den utkåredes nabolag, håpet på et tilfeldig møte og kastet lange blikk inn gjennom vinduene.."

Hehe det kunne virkelig ikke falt meg inn..

Skrevet

"falt meg inn å gjøre" skulle det vel egentlig stå

Skrevet

Åkei, stalker er kanskje et litt drøyt begrep. Men trådstarter skriver jo at hun har vært i konflikt med ham fordi han har tråkket over grensene hennes - og at han har parkert bilen og lusket rundt hushjørnene hennes ved midnattstider. Da fikk jeg inntrykk av at det var noen knepp ut over å legge en ekstra spasertur på gata der hun bor, for å si det sånn.

Og da ville jeg blitt småskeptisk til å motta en stor blomsterbukett fra vedkommende, sånn mtp motiver og realitetsorientering.

Skrevet

Når du først har tatt dem i mt, ville jeg ha beholdt dem og forklart det på en grei og liketil måte overfor kjæresten.

Men jeg ville ikke nødvendigvis tatt for god fisk at denne kollegaen ikke ville foreta mer stalking!! Vær forsiktig så du ikke blir mer "bløt" av denne blomstersmiskinga !

Skrevet

"Hvem har ikke lagt en "tilfeldig" spasertur til den utkåredes nabolag, håpet på et tilfeldig møte og kastet lange blikk inn gjennom vinduene.."

Hehe det kunne virkelig ikke falt meg inn..

Jeg synes det kommer an på hva og hvordan, da. Trådstaryters beskrivelse om å snuese rundt veggene ved mi8dnatt for å sjekke om hun hadde karbesøk synes jeg ikke hørtes så trivelig ut.

Men jeg kunne nok ha funnet på å gå en "tilfeldig" tur på dagtid/tidlig kveld forbi boligen til en jeg var forelsket i i et håp om å treffe han idet han puslet med bilen eller hagen eller noe slikt.

Men dette ville ikke være i nærheten engang av å "snuse rundt huset" ved midnatt - ser for meg en fyr som sniker seg rundt inntil veggene og titter inn gjennom vinduene*grøss*

Gjest prillarkari
Skrevet

Han har vært forelsket i deg over tid, lusker rundt dørene dine på natterstid og du synes det er _hyggelig_ med blomster fra ham!?!

Rett i søpla med dem, om du spør meg.

'' Han har vært forelsket i deg over tid, lusker rundt dørene dine på natterstid og du synes det er _hyggelig_ med blomster fra ham!?! ''

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

Skrevet

Når du først har tatt dem i mt, ville jeg ha beholdt dem og forklart det på en grei og liketil måte overfor kjæresten.

Men jeg ville ikke nødvendigvis tatt for god fisk at denne kollegaen ikke ville foreta mer stalking!! Vær forsiktig så du ikke blir mer "bløt" av denne blomstersmiskinga !

Jeg passer på at jeg ikke blir "bløt" av noe smisking ja. Tror jeg bare ble litt "caught in the moment" et øyeblikk der.Derfor begeistringen av blomstene.

Skrevet

Enig med dem som sier KAST DEM!

Hensiktene til denne kollegaen er ikke gode.

Har vært borti en liknende kollega for et par år siden. Huff - han ble helt gal. Han forvekslet vennlighet med forelskelse, enda han visste at jeg er lykkelig gift.

Håper du får ham til å skjønne at du ikke er interressert på samme måte som ham - og at han ikke greier å ødelegge for kjæresten din og deg.

Lykke til.

Jepp, dette er nok et mer tilfelle av det ja.Er nok ikke bare vanlig forelskelse nei, dessverre. Mye har hendt mellom meg og han, som jeg ikke synes er greit i det hele tatt. Men denne gangen var det faktisk såpass ille.

Skrevet

Det var hvertfall ingen tilfeldig spasertur. Jeg så han kjørte forbi med bilen først. Mens jeg drev å slukket lysene. Jeg bor i 2etg, så jeg ser godt ned på stikkveien forbi her,uten at de kan se at jeg ser dem.....Derretter så jeg han kom ut fra en helt annen plass,og gikk rundt veggene og under s.roms vinduet mitt som stod åpent!! Kanskje han skulle lytte??

Skrevet

Det var hvertfall ingen tilfeldig spasertur. Jeg så han kjørte forbi med bilen først. Mens jeg drev å slukket lysene. Jeg bor i 2etg, så jeg ser godt ned på stikkveien forbi her,uten at de kan se at jeg ser dem.....Derretter så jeg han kom ut fra en helt annen plass,og gikk rundt veggene og under s.roms vinduet mitt som stod åpent!! Kanskje han skulle lytte??

*usj* ekkelt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...