Gå til innhold

Blomster på døra..... :D

Anbefalte innlegg

Gjest annonym i denne stund,ja
Skrevet

Du virker glad for blomstene, med andre ord har du ikke lyst til å kaste dem. Kan du ikke si som sant er til kjæresten at du fikk dem som et "unnskyld" fra en angrende synder?

Jeg skal si som sant er uansett om jeg beholder de eller ikke.Jeg ble vel kanskje bare litt revet med der et øyeblikk, men insett at det ikke er så enkelt likevell.

Har enda ikke satt buketten i noen vase.Og kansje jeg gir dem vekk til mamma eller bestisen ja? :D

Skrevet

Det var hvertfall ingen tilfeldig spasertur. Jeg så han kjørte forbi med bilen først. Mens jeg drev å slukket lysene. Jeg bor i 2etg, så jeg ser godt ned på stikkveien forbi her,uten at de kan se at jeg ser dem.....Derretter så jeg han kom ut fra en helt annen plass,og gikk rundt veggene og under s.roms vinduet mitt som stod åpent!! Kanskje han skulle lytte??

Jeg hadde blitt RASENDE! Hva gjorde du?? *nysgjerrig*

Skrevet

"Hvem har ikke lagt en "tilfeldig" spasertur til den utkåredes nabolag, håpet på et tilfeldig møte og kastet lange blikk inn gjennom vinduene.."

Hehe det kunne virkelig ikke falt meg inn..

Forelskelse kan jo være en form for galskap!

Skrevet

Det var hvertfall ingen tilfeldig spasertur. Jeg så han kjørte forbi med bilen først. Mens jeg drev å slukket lysene. Jeg bor i 2etg, så jeg ser godt ned på stikkveien forbi her,uten at de kan se at jeg ser dem.....Derretter så jeg han kom ut fra en helt annen plass,og gikk rundt veggene og under s.roms vinduet mitt som stod åpent!! Kanskje han skulle lytte??

Det er stor forskjell på tilfeldig og "tilfeldig".

Skrevet

Men hvis du ble redd eller syntes dette var veldig ubehagelig, synes jeg det er rart at du ble glad for blomstene. Hvis han var bare en ekkel forfølger, ville du vel ha kastet dem rett i søpla?

Skrevet

''Derretter så jeg han kom ut fra en helt annen plass,og gikk rundt veggene og under s.roms vinduet mitt som stod åpent!! Kanskje han skulle lytte??''

Du bråkte med de rette tingene håper jeg ;)

Gjest prillarkari
Skrevet

Jeg og venninnene mine holdt på med slikt da vi gikk på barne- og ungdomsskolen :-p

Skrevet

Jeg synes det kommer an på hva og hvordan, da. Trådstaryters beskrivelse om å snuese rundt veggene ved mi8dnatt for å sjekke om hun hadde karbesøk synes jeg ikke hørtes så trivelig ut.

Men jeg kunne nok ha funnet på å gå en "tilfeldig" tur på dagtid/tidlig kveld forbi boligen til en jeg var forelsket i i et håp om å treffe han idet han puslet med bilen eller hagen eller noe slikt.

Men dette ville ikke være i nærheten engang av å "snuse rundt huset" ved midnatt - ser for meg en fyr som sniker seg rundt inntil veggene og titter inn gjennom vinduene*grøss*

Du kunne jo hatt med deg kikkert! Ser du på Hvaler? Jeg tror jeg vil tilbringe pensjonisttilværelsen med kikkert ved vinduet, slik det eldre paret i serien gjør. Må jo følge med litt.

Skrevet

Du kunne jo hatt med deg kikkert! Ser du på Hvaler? Jeg tror jeg vil tilbringe pensjonisttilværelsen med kikkert ved vinduet, slik det eldre paret i serien gjør. Må jo følge med litt.

*S*

Jeg har ikke sett på Hvaler, men min tante har kikkert på kjøkkenet. Hun bor på gård og har bare én nabo, så det er ikke så ofte hun får brukt den.

På barndomsstedet mitt er det noen som har montert sladrespeil utenfor vinduet - da kan du følge med dem som går forbi på gata i begge retninger;-)

Skrevet

De blomstene har du liggi deg til, så jeg synes du skal kaste dem.

Gjest Garline
Skrevet

De blomstene har du liggi deg til, så jeg synes du skal kaste dem.

Du liker visst ikke at folk har sex i det hele tatt, du? Du blir litt anstrengt når temaet kommer opp liksom, aggressiv på en måte :-)

Skrevet

Du liker visst ikke at folk har sex i det hele tatt, du? Du blir litt anstrengt når temaet kommer opp liksom, aggressiv på en måte :-)

Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot selve tema. Jeg liker ikke at folk er billige og oppfører seg som horer.

Gjest Garline
Skrevet

Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot selve tema. Jeg liker ikke at folk er billige og oppfører seg som horer.

Har skjønt det, ja :-) Men hvorfor er du så opptatt av andres seksualliv?

Skrevet

Har skjønt det, ja :-) Men hvorfor er du så opptatt av andres seksualliv?

Jeg er bare opptatt av at folk ikke skal oppføre seg som billige horer. Det er bare det.

Gjest Garline
Skrevet

Jeg er bare opptatt av at folk ikke skal oppføre seg som billige horer. Det er bare det.

Ok. Folk har så mange ulike interesser. Morsomt med din litt spesielle interesse også :) Forresten, blir det ikke slitsomt å følge med hva andre gjør på dette området da? Og hvordan finner du ut hvem som ikke er straight? Du titter ikke inn gjennom vinduene til folk vel? ;-)

Skrevet

Under de omstendigheter du beskriver, hadde jeg kastet blomstene og ikke syntes det var det minste koselig....

En mann som lusker rundt for å sjekke om du har mannfolkbesøk, er neppe spesielt trygg....

Skrevet

Jeg hadde pælma buketten. Evt gitt de til en hyggelig nabo.

Skrevet

''for buketten var nydelig og tanken bak fin.

''

Du vet vel egentlig ikke om tanken bak var fin, eller? Jeg hadde ikke blit glad for en bukett som jeg hadde fått av en innpåsliten kollega som ikke tar nei for et nei, og som spionerer på meg.

Rett i søpla med dem!

syns

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...