Gjest Ikke nødvendig Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får barne deres hoppe i dobbelsenga?.Gutten min på 7 gjør det.Han har sett wrestlig på nettet og han tar med seg noen bamer oppi senga og leker wrestling med dem.Jeg synes ikke at det akkurat er noen lek men pappa`en sier at det er greit.Jeg synes ikke at en 7 åring trenger å se sånn.,Noen meninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hos oss er det ikke lov til å hoppe i senger. En seng fikk ødelagt noen fjøler en gang noen venner av barna hoppet der. Det verste er likevel at de kan skade seg om de faller ned. Gi gutten en madrass som kan ligge på gulvet, så kan han leke med bamsene sine der ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Enig med deg. Slik type programmer er ikke noe for barn. Dattera mi pà 8 fàr ikke lov à hoppe i senga heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Av de to tingene synes jeg det er verst at han får lov å se slike programmer. Barn klarer ikke å skille mellom fantasi og virkelighet slik som vi voksne gjør det. Hjemme hos oss får de ikke lov å hoppe i sengene, men jeg hadde ikke steila dersom andre barn fikk lov til det.... Hos oss er det nok mest fordi jeg liker at sengene ser oppredde ut ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hopping til en viss grad Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ''wrestlig'' Hva er det? Her er det hopping i sengen. Men kommer ikke til å fortsette med det når hun har blitt tre år. Så den alderen du nevner, nei da hadde jeg ikke synes noe om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Artig: Du begynner innlegget med å spørre om hopping i senga, og før vi vet ordet av det, handler det om hvorvidt wrestling er passende underholdning for sjuåringer. Det aner meg at du egentlig er mer misfornøyd med fars valg av TV-titting enn med selve hoppingen? Men for å prøve å svare: Vi tillater litt kontrollert hopping i dobbeltsenga. Og wrestling er møkka-TV, uansett alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitina Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mien barn fikk hoppe i sengen. Men de fikk ikke ta med venner. Men de vokste fra det. Nå er de åtte år og har ikke hoppet på et år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Wrestling har jeg ikke sans for, men hopping i senga er gøy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Artig: Du begynner innlegget med å spørre om hopping i senga, og før vi vet ordet av det, handler det om hvorvidt wrestling er passende underholdning for sjuåringer. Det aner meg at du egentlig er mer misfornøyd med fars valg av TV-titting enn med selve hoppingen? Men for å prøve å svare: Vi tillater litt kontrollert hopping i dobbeltsenga. Og wrestling er møkka-TV, uansett alder. *S* Tenkte det samme selv;-) Forøvrg helt enig med deg - litt kontrollert sengehopping (for mindre barn) er bare gøy;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Av de to tingene synes jeg det er verst at han får lov å se slike programmer. Barn klarer ikke å skille mellom fantasi og virkelighet slik som vi voksne gjør det. Hjemme hos oss får de ikke lov å hoppe i sengene, men jeg hadde ikke steila dersom andre barn fikk lov til det.... Hos oss er det nok mest fordi jeg liker at sengene ser oppredde ut ;-) ''Hos oss er det nok mest fordi jeg liker at sengene ser oppredde ut ;-)'' Det går an å hoppe i senga før mor&far har stått opp, da, og dessuten er ikke oppredde senger sunt;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Aner ikke hva wrestling er jeg...og mine får ikke hoppe i senga nei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det hender seg at datteren min på seks prøver seg med hopping både i seng og sofa. Men det får ho ikke lov til, og det vet ho.. men fristende er det likevel og ho prøver seg rett som det er. For to uker siden oppdaget ho hvorfor ho ikke får lov. Ho kom løpende bortover gulvet og spratt over sofaryggen(vi har buesofa som delvis står uti rommet). i det ho landet på sofaen fjæret den mer enn ho hadde regnet med, så ho spratt opp og landet delvis mot salongbordet med hodet først og smalt videre i gulvet. Slo seg ved begge kakkene og fikk en 2cm blåkul i panna bl.a... og etter det fallet forsto ho hvorfor mamma sier nei... (men ho benytter seg fortsatt av hver passende anledning til å prøve det igjen.. .)Noen lærer aldri... Ikke det at jeg var bedre selv.... Jeg pleide å gynge med kjøkkenstolen jeg(brukte den som gyngestol, vippet den opp på bakbeina deretter på forbeina, så på bakbeina..), og det endte av og til med et brak og et vræl... men sluttet jeg av den grunn. Neida. neste gang jeg satt på kjøkkenstolen gynget jeg like godt jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingen hopping i senga her, verken dobbeltsenga eller hennes egen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok, litt kjapp der - så ikke at det faktisk var to spørsmål:-) Wresling er ikke underholdning for _noen_, og spesielt ikke en 7 åring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ''Hos oss er det nok mest fordi jeg liker at sengene ser oppredde ut ;-)'' Det går an å hoppe i senga før mor&far har stått opp, da, og dessuten er ikke oppredde senger sunt;-) ''dessuten er ikke oppredde senger sunt;-)'' Og det er det beste forskningsresultatet jeg har fått på lenge - fornøyd med den;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ''Hos oss er det nok mest fordi jeg liker at sengene ser oppredde ut ;-)'' Det går an å hoppe i senga før mor&far har stått opp, da, og dessuten er ikke oppredde senger sunt;-) Det hender de _prøver_ å hoppe i senga vår før vi har våkna skikkelig ;-) Jeg rer selvsagt opp senga på en slik måte at alle "smådyra" klarer å kravle ut av senga *nikker fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ''dessuten er ikke oppredde senger sunt;-)'' Og det er det beste forskningsresultatet jeg har fått på lenge - fornøyd med den;-) Ikke sant? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, ungene får ikke hoppe i sengen min. Jeg er ikke laget av penger og har ikke råd til at de skal herje den istykker og slite den ut for meg. Det kan de bruke trampolina til. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Wrestling er møkka-tv, og unga mine får ikke hoppe i senga mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Våre senger har vært trampoline og slossarena, men nå som barna er 8 og 10 er det slutt, nå er de for tunge. Wrestling er ikke noe for 7-åringer, eller noen andre for den saks skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.