Gå til innhold

Får barna hoppe i sengen?

Gjest Ikke nødvendig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine fikk ikke lov før, men jeg har gitt dem lov nå...

Husket plutselig hvor sinnsykt gøy det faktisk var å hoppe i sengen... De stor koser seg :0)

Programmet vet jeg ikke helt om er greit eller ikke...

Alt er jo spill...Men mine har aldri sett det.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender de _prøver_ å hoppe i senga vår før vi har våkna skikkelig ;-)

Jeg rer selvsagt opp senga på en slik måte at alle "smådyra" klarer å kravle ut av senga *nikker fornøyd*

''Det hender de _prøver_ å hoppe i senga vår før vi har våkna skikkelig ;-) ''

Hehe :D nå begynte jeg å tenke på en sang med Gustav Lorentzen :D husker ikke hva den heter men den handler om to unger som hopper i senga til foreldra sine og når de har fått foreldra våkne så sovner unga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett det TV-programmet, så det har jeg ingen formening om.

I forhold til hopping i senga, er vi ikke helt konsekvente, det hender de får lov litt....

Men vi kjøpte nye madrasser nå i sommer, og vi er mye strengere nå enn med de gamle madrassene. Jeg skjønner jo at det er kjempegøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, barna får ikke hoppe i sengen. De fikk det tidligere, og en stund var det lov i pysj, men ikke lov med klær, men det tar fort alt for mye av.

Wrestling vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det hender de _prøver_ å hoppe i senga vår før vi har våkna skikkelig ;-) ''

Hehe :D nå begynte jeg å tenke på en sang med Gustav Lorentzen :D husker ikke hva den heter men den handler om to unger som hopper i senga til foreldra sine og når de har fått foreldra våkne så sovner unga :D

De sang sikkert om oss *sukk*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det hoppes ikke i min dobbelseng, men det er tempur så det egner seg ikke til hopping. I gjestedobbelsenga får han lov og hoppe, han er 7.

Wrestling får han ikke lov å se på. Det er fort at de finner ut at de skal gjøre dette selv (flere barn sammen) og da er det fort det ender i tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224049116' post='3986368]

Det hoppes ikke i min dobbelseng, men det er tempur så det egner seg ikke til hopping. I gjestedobbelsenga får han lov og hoppe, han er 7.

Wrestling får han ikke lov å se på. Det er fort at de finner ut at de skal gjøre dette selv (flere barn sammen) og da er det fort det ender i tårer.

Er det derfor ikke min har prøvd på det.;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Hoppe i sengen er nå én ting. Det kan jeg kanskje vurdere hvis de ikke er så store at de ødelegger den. Men wrestling er _ikke_ underholdning for syv år gamle barn. Burde ikke være underholdning for voksne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224241591' post='3988122]

Min prøvde, men fant raskt ut at det ikke var noe særlig sprett i den ;o)

Det er heller ikke plass i min, senga er 120 cm og med meg og to katter i. Jeg er så sliten, har ikke tenkt å stå opp mer i dag, annet enn å spise og gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke plass i min, senga er 120 cm og med meg og to katter i. Jeg er så sliten, har ikke tenkt å stå opp mer i dag, annet enn å spise og gå på do.

Jeg har 180, jeg måtte kjøpe den selv, og da ville jeg ha god plass. ;o)

Du får ta det med ro slik jeg gjør om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224327336' post='3988902]

Jeg har 180, jeg måtte kjøpe den selv, og da ville jeg ha god plass. ;o)

Du får ta det med ro slik jeg gjør om dagen.

Men det er kjedelig.

Jeg synes du skulle dra på besøk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kjedelig.

Jeg synes du skulle dra på besøk :o)

Du synes det ja ;o) Ja, jo, men jeg får ikke klær på meg, annet enn joggebukser. Jeg har prøvd både med posen på leggen og på låret (har en av hver). Jeg drar snart ut hele skiten!

Det er kjedelig ja, hadde jeg vært nærmere deg hadde jeg dratt på besøk i joggebuksa mi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224333101' post='3988932]

Du synes det ja ;o) Ja, jo, men jeg får ikke klær på meg, annet enn joggebukser. Jeg har prøvd både med posen på leggen og på låret (har en av hver). Jeg drar snart ut hele skiten!

Det er kjedelig ja, hadde jeg vært nærmere deg hadde jeg dratt på besøk i joggebuksa mi :o)

Hehe, det er ikke noen kleskode her nei. Du hadde vært hjertelig velkommen i joggebuksa så kunne jeg hatt på pysjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...