Gå til innhold

Hårfrisyre

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger tips
Skrevet

Hva slags hårfrisyre bør jeg ha?

Vet jeg får sikkert vite det hos frisør, men hva mener dere? Har hatt litt så som så erfaringer hos frisører hvor jeg har gitt frie hender...

Jeg har naturlig mørkeblondt hår, har hatt både mørkebrunt og platinablondt... vet ikke helt hva jeg kler best, tror jeg kler litt kalde farger - men ikke så kalde at jeg ser blek ut. Er lys i huden og har blå øyne.

Nå har jeg langt utvokst hår, men har lyst på mer sveis. Kler ikke kort hår føler jeg. Har litt firkanta ansikt, stor panne, så ønsker skjule litt av den, men fårikke til tung lugg pga tynt hår.

Skrevet

Nå er det så in med litt bølger og fall i håret. Få satt i litt struktur.Det ville jeg gjort om jeg var deg tror jeg for det får håret til å virke fyldigere. Så kan de klippe det til slik at du får lugg som blir fyldig pga krøllen. Si også hva du mener om firkanten, at du vil at håret skal legge seg mer rundt ansiktet. Hårfargen høres fin ut som den er, men mulig litt lysere bruntoner i striper gjør susen slik at ansiktsfargen ikke blir blek?

Det er ikke lett å si noe uten å ha sett deg, men behold lengden, evt skråkutte det bak.

Jeg så programlederen på godmorgen Norge i dag, hun hadde krøllet håret langs ansiktet bakover. Litt morsomt at det kommer tilbake igjen for slik gikk jeg i mine glansdager :)

Skrevet

Nå er det så in med litt bølger og fall i håret. Få satt i litt struktur.Det ville jeg gjort om jeg var deg tror jeg for det får håret til å virke fyldigere. Så kan de klippe det til slik at du får lugg som blir fyldig pga krøllen. Si også hva du mener om firkanten, at du vil at håret skal legge seg mer rundt ansiktet. Hårfargen høres fin ut som den er, men mulig litt lysere bruntoner i striper gjør susen slik at ansiktsfargen ikke blir blek?

Det er ikke lett å si noe uten å ha sett deg, men behold lengden, evt skråkutte det bak.

Jeg så programlederen på godmorgen Norge i dag, hun hadde krøllet håret langs ansiktet bakover. Litt morsomt at det kommer tilbake igjen for slik gikk jeg i mine glansdager :)

Hehe, kommer 80-tallet tilbake ;o)

Nå har alle ledd av 80-tallet og så skal de snart gå sånn sjøl

Skrevet

Hehe, kommer 80-tallet tilbake ;o)

Nå har alle ledd av 80-tallet og så skal de snart gå sånn sjøl

Ja det er farlig å le av gamle moter ;)

Skrevet

Jeg var i Paris i høstferien, og da la vi veldig godt merke til moteplakater, moteblader osv med bilder av damer med noe som var nesten klin likt "New Wave"-looken fra 80-tallet (hår&sminke)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...