Gå til innhold

Tatuering - trenger tips

Gjest Mor overfyldt av kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gidder ikke høre på dere som synes tatueringer er såååå stygt og såååå harry.

Dere om det. Det er ikke det jeg vil diskutere her.

Jeg ønsker tips til en veldig spesiell tatuering.

Jeg har en bak ene skulderbladet så der kan jeg ikke ta fler. Har tenkt på overarmen (hvis det blir noe båndlignende sak) Ellers så er jeg usikker. Kunne med hell felt inn to bånd på den jeg allerede har p skuldra men den er ganske stor fra før så jeg er usikker på om jeg vil det.

Jeg liker stil indianer, enhjørning osv. Tatueringen skal være pent, sterk, spsiell.

Det aller viktigste er at det naturlig skal settes inn på et eller annet vis navnene på mine to sønner. Det skal være deres navn på norsk slik de skrives, ikke på andre tegn el. Jeg vil ikke få flere barn enn dem så det bør ikke tenkes på plass til fler.

Er det noen som har noen flotte ideer til meg? Både på tegning og plassering.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

5

• pekkaline

5

• candyqueen_83

3

• Anonym 82

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det heter tatovering

*knis* jeg holdt meg lengre enn deg.

candyqueen_83
Skrevet

*knis* jeg holdt meg lengre enn deg.

Hehe :o) Klarte ikke å holde meg jeg. Hadde det vært en skriveleif så, men det var det åpenbart ikke. Lol :o)

Skrevet

Det heter tatovering

Skulle akkurat til å si det samme. Jeg bryr meg ikke noe om tatoveringer er stygt eller harry, men jeg bryr meg alt for mye om fullstendig feilskrevne ord :-p

Skrevet

Skjerp dere. Lag en annen tråd til knisinga deres.

Skrevet

Men det kan jo være veldig nyttig for deg å vite hvordan det staves dersom du vil google bilder av tatoveringer - noe jeg vil anbefale deg å gjøre. Det finnes mange gode nettsider hvor tatoveringene er kategorisert etter tema/motiv.

Skrevet

Men det kan jo være veldig nyttig for deg å vite hvordan det staves dersom du vil google bilder av tatoveringer - noe jeg vil anbefale deg å gjøre. Det finnes mange gode nettsider hvor tatoveringene er kategorisert etter tema/motiv.

Nå har jeg googlet slikt mange ganger før og funnet mye, så det er muligens feilskrevet pga at jeg er noe distrè. Det er i såfall ikke første gangen.

Men hvis folk vil fortelle om feilskrivinger så får de vel være voksene nok til å gjøre det på en grei måte da, ikke fnise og knise og lage lange tråder av pjatt.

Ærlig talt.

Og siden det er så mye på nettet så ønsker jeg direkte tips å begynne å nøste i.

Skrevet

Mitt svar ang knis var ikke til deg, men jeg skal legge meg flat likevel. Beklager min dårlige oppførsel!

candyqueen_83
Skrevet

Nå har jeg googlet slikt mange ganger før og funnet mye, så det er muligens feilskrevet pga at jeg er noe distrè. Det er i såfall ikke første gangen.

Men hvis folk vil fortelle om feilskrivinger så får de vel være voksene nok til å gjøre det på en grei måte da, ikke fnise og knise og lage lange tråder av pjatt.

Ærlig talt.

Og siden det er så mye på nettet så ønsker jeg direkte tips å begynne å nøste i.

Men du må jo takle å få tilbakemelding da. Ikke åpenlyst at det er skrivefeil, når samme feilen oppstår 4-5 ganger i samme innlegg.

Skrevet

http://www.tatoveringsguiden.com/tatoveringer/kjendiser.php

Hva med å ha et navn på hver fot? Så kan du be de lage en fjær eller lage det som ankelsmykke med navnet i anheng?

Takk for tips, det var ikke en så dum idè det med ankellenke.

Men jeg vil ikke ha på hver fot, det blir litt for mye, jeg ønsker dem samlet også.

Skrevet

Men du må jo takle å få tilbakemelding da. Ikke åpenlyst at det er skrivefeil, når samme feilen oppstår 4-5 ganger i samme innlegg.

Klart jeg skal ta tilbakemeldinger, men å få fire, fem svar hvor det knises og fnises av det blir for dumt. Uavhengig grunn for feilskriving.

Jeg skriver en del feil for tiden, det er jeg klar over. Men det er en grunn til det, faktisk så hadde jeg svært sterk M i norsk på skolen.

Jeg er ikke hårsår, men å bruke mye plass til å fjatte i en tråd har jeg generellt lite til overs for. Det er desverre en god del av det på DOL

Men påpek gjerne feilskrivinger på en ordentlig måte, ikke noe galt i det.

(Men hvis en påpeker det så bør det være nok, det går ikke lenger inn i nøtta på en om ti sier det samme)

Skrevet

Mitt svar ang knis var ikke til deg, men jeg skal legge meg flat likevel. Beklager min dårlige oppførsel!

Den er helt grei pakkaline.

Jeg skriver mye feil for tiden, kan ikke noe for det. Hadde en sterk M på skolen men er klar over at det ikke ser slik ut.

Det er sykdomsrelatert at jeg husker dårlig hvordan skrive ord, jeg håper det går seg til etterhvert.

Men det er sånn at jeg generellt er lite begeistret for å bryte inn i andres tråder og bruke mye plass på å fjatte eller diskutere ting som ikke har noe med hovedtråd å gjøre.

Skrevet

Takk for tips, det var ikke en så dum idè det med ankellenke.

Men jeg vil ikke ha på hver fot, det blir litt for mye, jeg ønsker dem samlet også.

Ta dem på samme fot da, så du ikke ser ut til å gå med lenker som anonym 82 sier :) Tatovereren eller hva det heter vil sikkert storkose seg med å tegne forslag for deg.

Skrevet

Hva med en naken indianerhøvding med en kjempeståpikk der du kan tavutere begge navnene? Pen, sterkt og spesiell nok?

Skrevet

Den er helt grei pakkaline.

Jeg skriver mye feil for tiden, kan ikke noe for det. Hadde en sterk M på skolen men er klar over at det ikke ser slik ut.

Det er sykdomsrelatert at jeg husker dårlig hvordan skrive ord, jeg håper det går seg til etterhvert.

Men det er sånn at jeg generellt er lite begeistret for å bryte inn i andres tråder og bruke mye plass på å fjatte eller diskutere ting som ikke har noe med hovedtråd å gjøre.

Vanligvis så legger jeg meg ikke opp i hvordan folk skriver ,rett eller galt, men jeg innrømmer at jeg ventet spent på hvem som ville komme å være ordpoliti denne gangen. Handlet før jeg tenkte denne gangen.

Vi har nok lett for å glemme at det ligger grunner bak det meste. Jeg har selv masse skrivefeil. Greit, finito med det :)

Skrevet

Hva med en naken indianerhøvding med en kjempeståpikk der du kan tavutere begge navnene? Pen, sterkt og spesiell nok?

Ja, kjempetakk til en skikkelig indianer (langt hår og store muskler) med stor ståpikk på *sikler*

Men jeg blander ikke inn det med ungene.

Alt til sin tid.

Gjest Jeppesen
Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...