Gå til innhold

Tatuering - trenger tips

Gjest Mor overfyldt av kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er helt grei pakkaline.

Jeg skriver mye feil for tiden, kan ikke noe for det. Hadde en sterk M på skolen men er klar over at det ikke ser slik ut.

Det er sykdomsrelatert at jeg husker dårlig hvordan skrive ord, jeg håper det går seg til etterhvert.

Men det er sånn at jeg generellt er lite begeistret for å bryte inn i andres tråder og bruke mye plass på å fjatte eller diskutere ting som ikke har noe med hovedtråd å gjøre.

Beklager, men jeg innrømmer jo at jeg er altfor opptatt av feilskriving av ord. Det var ikke meningen å ødelegge tråden din. Noen av oss kjenner dessverre bare at det kribler så veldig i fingrene når vi ser slike ord. Beklager igjen

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

5

• pekkaline

5

• candyqueen_83

3

• Anonym 82

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klart jeg skal ta tilbakemeldinger, men å få fire, fem svar hvor det knises og fnises av det blir for dumt. Uavhengig grunn for feilskriving.

Jeg skriver en del feil for tiden, det er jeg klar over. Men det er en grunn til det, faktisk så hadde jeg svært sterk M i norsk på skolen.

Jeg er ikke hårsår, men å bruke mye plass til å fjatte i en tråd har jeg generellt lite til overs for. Det er desverre en god del av det på DOL

Men påpek gjerne feilskrivinger på en ordentlig måte, ikke noe galt i det.

(Men hvis en påpeker det så bør det være nok, det går ikke lenger inn i nøtta på en om ti sier det samme)

'' (Men hvis en påpeker det så bør det være nok, det går ikke lenger inn i nøtta på en om ti sier det samme) ''

Repetisjonens makt skal du ikke kimse av.

Skrevet

'' (Men hvis en påpeker det så bør det være nok, det går ikke lenger inn i nøtta på en om ti sier det samme) ''

Repetisjonens makt skal du ikke kimse av.

Nei det er nå så.

Men hvis et menneske sier på en ordentlig måte til meg her inne at jeg skriver feil så tar jeg det til meg.

Når ti påpeker det i tråden min så blir jeg bare irritert.

Vi må vel nesten se hver situasjon for seg kanskje.

Skrevet

Ja, kjempetakk til en skikkelig indianer (langt hår og store muskler) med stor ståpikk på *sikler*

Men jeg blander ikke inn det med ungene.

Alt til sin tid.

Her lukter det: "Har sett The last of the Mohicans 50 ganger", lang vei.

Skrevet

Hva med en naken indianerhøvding med en kjempeståpikk der du kan tavutere begge navnene? Pen, sterkt og spesiell nok?

*haha* Original idè! ;o)

Skrevet

Hva med en tatovering bak i nakken(øverst på ryggen) eller evt. langt nede på ryggen? Det er litt kult :)

To enhjørninger står med hodene mot hverandre, slik at hornene i panna møtes og de står krumbøyde slik at bakpartene møtes. Formen blir som et hjerte og navnene på sønnene dine inni hjertet?

Skrevet

Hva med en naken indianerhøvding med en kjempeståpikk der du kan tavutere begge navnene? Pen, sterkt og spesiell nok?

LOL!!!

Skrevet

Med en på hver fot? Da ser hun jo ut som om hun går i lenker! ;-)

''Da ser hun jo ut som om hun går i lenker! ;-)''

Det gjør da alle foreldre,- billedlig sett ;-)

Skrevet

I alle fall ikke et særlig synlig sted, om ikke du vil gjøre det pinlig for dine sønner.

De blir store, vet du.

Skrevet

''Da ser hun jo ut som om hun går i lenker! ;-)''

Det gjør da alle foreldre,- billedlig sett ;-)

He he:-) Jeg har bare baby enn så lenge jeg da, og har ikke begynt å føle tyngden av lenkene enda!

Skrevet

He he:-) Jeg har bare baby enn så lenge jeg da, og har ikke begynt å føle tyngden av lenkene enda!

De er ikke så verst, bortsett fra raslingen,- og av og til får man gnagsår :-)

Skrevet

De er ikke så verst, bortsett fra raslingen,- og av og til får man gnagsår :-)

He he he:-) Et gnagsår i ny og ne er det verdt ja!

Skrevet

I alle fall ikke et særlig synlig sted, om ikke du vil gjøre det pinlig for dine sønner.

De blir store, vet du.

*ler*

Jeg kan ikke forestille meg at noe sånt skulle være pinlig for mine sønner. Hvorfor i all verden skulle det det hvis selve tegningen er flott å se på?

Skrevet

Hva med en tatovering bak i nakken(øverst på ryggen) eller evt. langt nede på ryggen? Det er litt kult :)

To enhjørninger står med hodene mot hverandre, slik at hornene i panna møtes og de står krumbøyde slik at bakpartene møtes. Formen blir som et hjerte og navnene på sønnene dine inni hjertet?

Det var en original ide, og kanskje slettes ikke dum.

Den skal jeg ha notert ned til jeg bestemmer meg for sted. Hvis bildet kan være litt større så vil det bli vurdert.

Takk.

Skrevet

*ler*

Jeg kan ikke forestille meg at noe sånt skulle være pinlig for mine sønner. Hvorfor i all verden skulle det det hvis selve tegningen er flott å se på?

Noe sier meg at sønnene dine er små, og at du har begrenset kjennskap til tenåringer ;-)

Skrevet

Noe sier meg at sønnene dine er små, og at du har begrenset kjennskap til tenåringer ;-)

Akkurat hva jeg hadde tenkt å svare.

Skrevet

Men hvis det er slik at tenåringene blir flaue over mors tatovering uansett - blir det da noe mindre pinlig at navnene deres er tatovert det stedet der sola ikke skinner?;-)

Skrevet

Men hvis det er slik at tenåringene blir flaue over mors tatovering uansett - blir det da noe mindre pinlig at navnene deres er tatovert det stedet der sola ikke skinner?;-)

Det er veldig viktig hva andre ser i den alderen. Så det vil nok hjelpe at det er et sted ingen av vennene deres ser det ihvertfall. I den alderen vil de ikke se sånne steder på moren sin selv heller.

Vi hadde en uforglemmelig scene på Memurubu i sommer, da min søster prøvde å skifte fra langbukse til shorts utendørs. Trettenåringene hennes holdt på å gå av skaftet.

Skrevet

Det er veldig viktig hva andre ser i den alderen. Så det vil nok hjelpe at det er et sted ingen av vennene deres ser det ihvertfall. I den alderen vil de ikke se sånne steder på moren sin selv heller.

Vi hadde en uforglemmelig scene på Memurubu i sommer, da min søster prøvde å skifte fra langbukse til shorts utendørs. Trettenåringene hennes holdt på å gå av skaftet.

*he he* Ja, jeg husker jo noen episoder fra min egen tid;-)

Skrevet

Og noe sier meg at du har en smule snever tankegang ;)

Jeg har store barn, tenåring til og med og tenåringen min sier til dette : "flaut, hvorfor skulle det være det? Det ville vært værre om jeg hadde skrevet mamma" *ler* Har humor og gutten.

Jeg har noen flotte sønner skjønner du ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...