Gå til innhold

Tatuering - trenger tips

Gjest Mor overfyldt av kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest Mor overfyldt av kjærlighet
Skrevet

Det er veldig viktig hva andre ser i den alderen. Så det vil nok hjelpe at det er et sted ingen av vennene deres ser det ihvertfall. I den alderen vil de ikke se sånne steder på moren sin selv heller.

Vi hadde en uforglemmelig scene på Memurubu i sommer, da min søster prøvde å skifte fra langbukse til shorts utendørs. Trettenåringene hennes holdt på å gå av skaftet.

Nå er vi forskjellige både barn og voksne da.

Jeg føler at vi har et avslappet forhold til ting her hjemme. Guttene er trygge på meg og på det jeg er og står for.

Jeg har en tatovering fra før og de synes den er ok. Det er en pen tatovering. Navnene deres er ingen ting de reagerer negativt på. Faktisk så aner jeg snev av litt "stolthet" når de vet at mamma vil sette navnene deres på seg.

Men som sakt, vi er alle forskjellige.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

5

• pekkaline

5

• candyqueen_83

3

• Anonym 82

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Nei det er nå så.

Men hvis et menneske sier på en ordentlig måte til meg her inne at jeg skriver feil så tar jeg det til meg.

Når ti påpeker det i tråden min så blir jeg bare irritert.

Vi må vel nesten se hver situasjon for seg kanskje.

PS. det går an å rette i overskriften, slik at resten av innleggene blir fri for stavefeil.

Skrevet

Og noe sier meg at du har en smule snever tankegang ;)

Jeg har store barn, tenåring til og med og tenåringen min sier til dette : "flaut, hvorfor skulle det være det? Det ville vært værre om jeg hadde skrevet mamma" *ler* Har humor og gutten.

Jeg har noen flotte sønner skjønner du ;)

Da har du noen veldig spesielle tenåringsgutter...

Skrevet

Det var en original ide, og kanskje slettes ikke dum.

Den skal jeg ha notert ned til jeg bestemmer meg for sted. Hvis bildet kan være litt større så vil det bli vurdert.

Takk.

Nå føler jeg meg skikkelig kreativ her, altså ;)

Jeg som aldri har vurdert tatovering engang (eller jo... Jeg tror jeg vurderte ei rose på skuldra på -80-tallet ;-))

Skrevet

Nå føler jeg meg skikkelig kreativ her, altså ;)

Jeg som aldri har vurdert tatovering engang (eller jo... Jeg tror jeg vurderte ei rose på skuldra på -80-tallet ;-))

Og du har angret fælt på at du aldri skaffet deg den, antar jeg?:)

Skrevet

Og du har angret fælt på at du aldri skaffet deg den, antar jeg?:)

Det tror jeg kanskje ikke jeg vil kommentere i denne tråden *kremt* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...