Gjest Mor overfyldt av kjærlighet Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det er veldig viktig hva andre ser i den alderen. Så det vil nok hjelpe at det er et sted ingen av vennene deres ser det ihvertfall. I den alderen vil de ikke se sånne steder på moren sin selv heller. Vi hadde en uforglemmelig scene på Memurubu i sommer, da min søster prøvde å skifte fra langbukse til shorts utendørs. Trettenåringene hennes holdt på å gå av skaftet. Nå er vi forskjellige både barn og voksne da. Jeg føler at vi har et avslappet forhold til ting her hjemme. Guttene er trygge på meg og på det jeg er og står for. Jeg har en tatovering fra før og de synes den er ok. Det er en pen tatovering. Navnene deres er ingen ting de reagerer negativt på. Faktisk så aner jeg snev av litt "stolthet" når de vet at mamma vil sette navnene deres på seg. Men som sakt, vi er alle forskjellige. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nei det er nå så. Men hvis et menneske sier på en ordentlig måte til meg her inne at jeg skriver feil så tar jeg det til meg. Når ti påpeker det i tråden min så blir jeg bare irritert. Vi må vel nesten se hver situasjon for seg kanskje. PS. det går an å rette i overskriften, slik at resten av innleggene blir fri for stavefeil. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Og noe sier meg at du har en smule snever tankegang Jeg har store barn, tenåring til og med og tenåringen min sier til dette : "flaut, hvorfor skulle det være det? Det ville vært værre om jeg hadde skrevet mamma" *ler* Har humor og gutten. Jeg har noen flotte sønner skjønner du Da har du noen veldig spesielle tenåringsgutter... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det var en original ide, og kanskje slettes ikke dum. Den skal jeg ha notert ned til jeg bestemmer meg for sted. Hvis bildet kan være litt større så vil det bli vurdert. Takk. Nå føler jeg meg skikkelig kreativ her, altså Jeg som aldri har vurdert tatovering engang (eller jo... Jeg tror jeg vurderte ei rose på skuldra på -80-tallet ;-)) 0 Siter
tonie Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nå føler jeg meg skikkelig kreativ her, altså Jeg som aldri har vurdert tatovering engang (eller jo... Jeg tror jeg vurderte ei rose på skuldra på -80-tallet ;-)) Og du har angret fælt på at du aldri skaffet deg den, antar jeg? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Og du har angret fælt på at du aldri skaffet deg den, antar jeg? Det tror jeg kanskje ikke jeg vil kommentere i denne tråden *kremt* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.