Gå til innhold

Julegaver IGJEN - par som har alt...

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

26

• Lotte :o)

5

• Lillemus

4

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva de andre har svart, men dette bringer så og si alltid lykke: en kurv med f.eks. en eksklusiv kaffe, en god te, brunsukker-staver / brunsukkerbiter, litt eksklusiv sjokolade (håndlaget konfekt?) og en liten flaske fra polet om de drikker det. Fine servietter og lys i en farge som matcher hjemme hos dem. Kanskje en lekker liten kaffekopp/drammeglass også, spørs hvor mye du har tenkt å legge i.

Jeg har nevnt dette flere ganger her inne og jeg tror de aller fleste har sagt de ville blitt veldig glade for noe slikt. :o)

Skrevet

Er det Erlend og Krumme fra Berlinerpoplene?

*LOL*

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg hadde _ikke_ prøvd å imponere, i alle fall, det høres ut som en altfor stort risikoprosjekt. :-)

Men en kurv med fine oster og ei flaske vin, f.eks., eller et lite spekefat - eller kokebok/interiørbok.

Og så har du alltids den siste og alltid vellykkede løsningen: Flaxlodd. F.eks. på ei vinflaske.

:-)

Skrevet

Hold kjeft om de forbanna juleinnleggene i oktober og november! Dra til hælvete!

Skrevet

Hold kjeft om de forbanna juleinnleggene i oktober og november! Dra til hælvete!

Ro deg ned. Hopp heller over innlegg du ikke bryr deg om. Du framstår som en amøbe på dette viset.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223972314' post='3985512]

Ro deg ned. Hopp heller over innlegg du ikke bryr deg om. Du framstår som en amøbe på dette viset.

Ja, og så?

FAEN TA ALLE SOM DRIVER OG JULER UTENOM JULA!

Skrevet

Er det Erlend og Krumme fra Berlinerpoplene?

He he, jeg tenkte på dem da jeg leste boka ja! Men nei, det kunne han IKKE skjønne...

Skrevet

Ja, og så?

FAEN TA ALLE SOM DRIVER OG JULER UTENOM JULA!

Huff da! Det var da svært... Liker å være ferdig med alle innkjøp i god tid, jeg, i hvertfall før den 20. des.

Skrevet

He he he:-) Egentlig så er jeg jo enig! Men i år har jeg faktisk tenkt til å være ferdig med julegavene før jula kommer, slik at jeg da faktisk har tid til å nyyyyte jula.

Skrevet

Ærlig talt!

Jeg blir helt kvalm av slike spørsmål. Og forumet oversvømmes av idiotiske spørsmål, hva skal jeg kjøpe til kjæresten/mora mi/svigermora mi/elskeren min?

Rett og slett kvalmende....

Hva er det som er kvalmende da? At man snakker om kjøpe kjøpe, eller at man snakker om jul allerede?

Kan egentlig være litt enig i begge deler jeg for min del, men så vil jeg gjøre unna gavene før jul i år, slik at jeg har tid til å tenke på andre ting når jula faktisk kommer. Og i tillegg har jeg lyst til å finne på noe fint til denne vennen, som betyr mye for meg.

Men du er ikke nødt til å lese:-) Det står klart og tydelig i overskriften hva innlegget handler om...

Skrevet

En god kokebok. F.eks. den som de selger her:

http://www.baltazar.no/

Jeg aner ikke hva de har av slikt egentlig... Men det blir jo sikkert flere turer innom der før jul, og da sitter vi gjerne på kjøkkenet. Jeg får snoke litt;-) Egentlig en fin gave til dem ja!

Skrevet

Strikke tøfler, sokker eller votter?

He he he he he:-) Strikke??! De hadde helt sikkert blitt glade for noe sånt, for det ligger det mer jobb og omtanke enn penger bak! Men husker jeg jo knapt nok hvordan jeg legger opp maskene da...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva de andre har svart, men dette bringer så og si alltid lykke: en kurv med f.eks. en eksklusiv kaffe, en god te, brunsukker-staver / brunsukkerbiter, litt eksklusiv sjokolade (håndlaget konfekt?) og en liten flaske fra polet om de drikker det. Fine servietter og lys i en farge som matcher hjemme hos dem. Kanskje en lekker liten kaffekopp/drammeglass også, spørs hvor mye du har tenkt å legge i.

Jeg har nevnt dette flere ganger her inne og jeg tror de aller fleste har sagt de ville blitt veldig glade for noe slikt. :o)

Ahh, dette hadde i hvert fall jeg blitt glad for ja! Hvorfor tenker ikke folk på sånt da? Når man ikke aner hva man skal gi, og har lyst til å gi noe folk har bruk for og setter pris på istedet for noe skrap man gjemmer i et kott...

Det er flere her som har foreslått forskjellige typer gourmetmat, krydderoljer, kokebøker, steinplate til å steke pizza på, noe fint til borddekking osv., så det kommer nok helt sikkert til å bli noe som har med mat å gjøre ja!

Og dette kommer de til å eeeeelske:-)

Takk for tipset!

Skrevet

Jeg hadde _ikke_ prøvd å imponere, i alle fall, det høres ut som en altfor stort risikoprosjekt. :-)

Men en kurv med fine oster og ei flaske vin, f.eks., eller et lite spekefat - eller kokebok/interiørbok.

Og så har du alltids den siste og alltid vellykkede løsningen: Flaxlodd. F.eks. på ei vinflaske.

:-)

Men problemet her er jo at jeg IKKE er fra et pent møblert hjem! Jeg har ikke den fjerneste peiling på hverken ost eller vin...! Og ikke bor jeg i noen storby der de har butikker som selger slike spesielle oster heller. Tror jeg... Men, det går jo alltids an å ta en tur til Oslo før jul! Det er jo innmari koselig da:-)

Skrevet

He he he:-) Egentlig så er jeg jo enig! Men i år har jeg faktisk tenkt til å være ferdig med julegavene før jula kommer, slik at jeg da faktisk har tid til å nyyyyte jula.

Jula er ikke til for å nytes!

Skrevet

Forresten... Siden du nevner en flaske fra polet. De drikker konjakk (skrives vel ikke sånn men) veit jeg. En gang for 6 (?) år siden kjøpte jeg en flaske konjakk for å ha i skapet. Den har enda ikke blitt åpnet, og jeg kan like gjerne gi den bort! Det er en helflaske Bache XO. Aner ikke hva jeg ga for den. Er det noe man kan gi bort? Eller er det ikke fint nok? Den tåler vel å stå såpass lenge den?

Skrevet

Jula er ikke til for å nytes!

Nei, det har du vel sikkert rett i. Skulle man se på hva jula er til, så skulle den bare vært en vanlig hverdag for meg. Men hyklersk nok velger jeg å feire likevel, og da kan jeg like gjerne nyte det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...