naktros Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har tips til gode vintersko. Jenter 3 og 7 år gamle. Gjør ikke noe om de ikke er så dyre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tom og Trine-skoene som sparkjøp har virker gode. Jeg har kjøpt dem til min datter på seks. ikke noe å si på prisen heller... Men de må jo ha noe sherroxlignende i tillegg for våte dager da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Friends-skoene på Obs! har vært testvinner i Foreldre og Barn noen år, de er billige og gode. Vi kjøpte dem til vår datter på 3, og er fornøyd. De er imidlertid ikke vanntette, så man må ha cherrox e.l. i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kamik/Sorel. 11-åringen hadde et par overgangssko fra Timberland tillegg som reserve i fjor, hun som da var ett hadde bare Kamikene sine. Kanskje litt klumpete, men gode og varme, og tette nok til at man ikke trenger cherrox. Blir de fuktige er det bare å ta ut innerstøvelen, så tørker de fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ecco hadde noen fine sko i fjor med litt for og som var vanntette. De holdt hele vinteren her i byen i hvert fall, men nå var det lite 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ecco hadde noen fine sko i fjor med litt for og som var vanntette. De holdt hele vinteren her i byen i hvert fall, men nå var det lite snø i fjor. Vista kan dere få av meg alle sammen hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vintersko synes jeg er kjempeviktig for at ungene skal være glade og fornøyde. Bor på Østlandet, og her er det mye slaps og vått vær. GoreTex er det eneste som virker da. De siste årene har jeg kjøpe Ecco. Kjempefornøyd:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sjekk disse: http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_saappaat_en.html Etter at jeg kjøpte disse til ungene for noen år siden har jeg ikke kjøpt andre vintersko! De er helt supre - varme og utrolig lette, så de er ypperlige til små (og store) barn. De ansatte i bhg er også kjempeimponert over disse skoene - ungene er varme og tørre uansett hvor kaldt det er (finnene har antakelig god peiling på å lage varme sko...), og de veier veldig lite. Og lette å ta på og av. Skal mye til før jeg vurderer å kjøpe noe annet!!! Vet ikke om de er å få tak i overalt, men her selges de i en skobutikk i et Domus-kjøpesenter. Koster ca 5-600,-. Anbefales!!!! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Sjekk disse: http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_saappaat_en.html Etter at jeg kjøpte disse til ungene for noen år siden har jeg ikke kjøpt andre vintersko! De er helt supre - varme og utrolig lette, så de er ypperlige til små (og store) barn. De ansatte i bhg er også kjempeimponert over disse skoene - ungene er varme og tørre uansett hvor kaldt det er (finnene har antakelig god peiling på å lage varme sko...), og de veier veldig lite. Og lette å ta på og av. Skal mye til før jeg vurderer å kjøpe noe annet!!! Vet ikke om de er å få tak i overalt, men her selges de i en skobutikk i et Domus-kjøpesenter. Koster ca 5-600,-. Anbefales!!!! Hilsen Disse så kjempe fine ut. Noen som vet hvor de fås kjøpt? Har ikke noe domus her. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Disse så kjempe fine ut. Noen som vet hvor de fås kjøpt? Har ikke noe domus her. Tusen takk! Kan desverre ikke hjelpe deg - har aldri sett dem på andre butikker enn denne...... Du kan jo sende Kuoma en mail og spørre om de har forhandlere i nærheten av deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ecco, gode, men dyre, tror det er mellom 600-850 kr pr par. Vi kjøpte på salget i vår, 3 par Ecco Gore-Tex til 199 kr paret. Det beste av alt var at mormor var med på handleturen = gratis for oss ;o) Slusher kjøpte vi til 99 kr på salget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kamik/Sorel. 11-åringen hadde et par overgangssko fra Timberland tillegg som reserve i fjor, hun som da var ett hadde bare Kamikene sine. Kanskje litt klumpete, men gode og varme, og tette nok til at man ikke trenger cherrox. Blir de fuktige er det bare å ta ut innerstøvelen, så tørker de fort. Hvor finner jeg disse....? Da har du bare ett par støvler hvis jeg skjønner deg rett - som holder til både vått og kaldt vær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvor finner jeg disse....? Da har du bare ett par støvler hvis jeg skjønner deg rett - som holder til både vått og kaldt vær? Sorel hadde de på G-sport i fjor, Kamik hadde de hatt på Barnas Hus og på http://www.sierratradingpost.com - men det er sørgelig utplukket der i år. Sport1 har også hatt, visstnok. Ettåringen min hadde bare Kamik i fjor, ja. Dvs at vi hadde et par arvestøvler som reserve, men de ble aldri brukt... De er varmere enn goretexstøvler, og tørker fort nok om de skulle bli våte til at vi ikke trenger cherrox. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kamik/Sorel. 11-åringen hadde et par overgangssko fra Timberland tillegg som reserve i fjor, hun som da var ett hadde bare Kamikene sine. Kanskje litt klumpete, men gode og varme, og tette nok til at man ikke trenger cherrox. Blir de fuktige er det bare å ta ut innerstøvelen, så tørker de fort. Men det er vel støvler, ikke sko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Disse så kjempe fine ut. Noen som vet hvor de fås kjøpt? Har ikke noe domus her. Tusen takk! Hvis du ser på den svenske siden, så ser det ut som Intersport og Coop i Sverige forhandler disse skoene (så også Domus der). Kanskje de finnes på norske Intersport og Coop også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Friends-skoene på Obs! har vært testvinner i Foreldre og Barn noen år, de er billige og gode. Vi kjøpte dem til vår datter på 3, og er fornøyd. De er imidlertid ikke vanntette, så man må ha cherrox e.l. i tillegg. Jeg regner med mine to yngste får de skoene til vinteren. Kjempebillige og gode støvletter Har man cherrox til våte dager, så funker det veldig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "muzifer" Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjøpte sko i fjor og i år på tilbud (Skofus) 2 par sko for ca 500,- Var nøye med impregneringen, og i tillegg såpass store at det er plass til litt gode, tykke sokker. Jeg tror ofte det kan være lurere å tenke på hva man har inni skoene, i tillegg til ekstra impregnering. Ofte kan de jo bli "svette" inni skoene, og da er det greit med noe som holder fukten ute. Tips til gode sokker-Ulvang, eller de andre som jeg selvsagt har glemt navnet på... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.