Gå til innhold

Hersens Achmed terrorist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for iherdige forsøk på å advare 10-åringen mot Achmed - the dead terrorist så klarte hun å bestille noe abo. på mobilen. Mobilen blir derfor tappet for penger... Hvordan blir man kvitt dette??

Gjest du får prøve..
Skrevet

Jeg mener å ha lest at man skal kunne sende "stopp" til det nr. man bestilte fra, for at det ikke skal bli trukket mer. Mener å ha hørt at dette var en regel alle slike besillingstjenester skal følge. Men om det stemmer vet jeg ikke, men verd et forsøk.

Ellers får du være lynrask under reklamen, for det står som regel med bitteliten skrift nederst hvordan man får slutt på det tullet..

Skrevet

Ring til telefonleverandøren deres og sperr for slike tjenester. Det har jeg gjort med poden. Ikke særlig populært, men da slipper han å bruke opp sine tilmålte penger hver mnd på fjas og slike tjenester som plutselig er et abonnement.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at man skal kunne sende "stopp" til det nr. man bestilte fra, for at det ikke skal bli trukket mer. Mener å ha hørt at dette var en regel alle slike besillingstjenester skal følge. Men om det stemmer vet jeg ikke, men verd et forsøk.

Ellers får du være lynrask under reklamen, for det står som regel med bitteliten skrift nederst hvordan man får slutt på det tullet..

Selv om du sender for å få stoppet det, så stopper det ikke. Hvorfor tror du de tjener fett med penger på det? Foreldre burde sperre for slikt med en gang de kjøper abbonement på mobil til barna.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selv om du sender for å få stoppet det, så stopper det ikke. Hvorfor tror du de tjener fett med penger på det? Foreldre burde sperre for slikt med en gang de kjøper abbonement på mobil til barna.

''Selv om du sender for å få stoppet det, så stopper det ikke.''

Tull! Sønnen min har latt seg friste av diverse fra 2224 (eller er det 2422?), og jeg har alltid stoppet dem når jeg har oppdaget at han har aktivert noe nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...