AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ville lagt den på finn.no.... :0) I så fall blir det "gies bort" 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes ikke fargespørsmålet er viktigst her, men størrelsen. Du kaller det jo også selv for et dråg. Kommer selvsagt an på stua deres, men over-sized møbler kan fort føre til at det virker trangt og overmøblert. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes ikke fargespørsmålet er viktigst her, men størrelsen. Du kaller det jo også selv for et dråg. Kommer selvsagt an på stua deres, men over-sized møbler kan fort føre til at det virker trangt og overmøblert. Den er ganske nøyaktig 2 meter, så den tar en hel vegg. Vi har stor stue, 60 kvm, så den vil ikke ta _så_ mye plass. Vi har hatt panelte vegger, og til og med himling med panel, så den har passet inn. Nå vil den ikke gjøre det lenger, dessverre. Den rommer utrolig mye, men usj da... Noe må gjøres med den. Vi har ikke økonomi til å kjøpe ny akkurat nå. Pengene går i racerfart ut av kontoen nå som stua er revet ned. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Naboen malte stua helt lys og alle furumøblene svarte. Det ble faktisk veldig fint. Som Lillemus skriver, så har jeg også minner fra barndommen om svarte møbler der en ser støvet etter en dag. Jeg har likevel vært inne på tanken om en brunrød farve. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den er ganske nøyaktig 2 meter, så den tar en hel vegg. Vi har stor stue, 60 kvm, så den vil ikke ta _så_ mye plass. Vi har hatt panelte vegger, og til og med himling med panel, så den har passet inn. Nå vil den ikke gjøre det lenger, dessverre. Den rommer utrolig mye, men usj da... Noe må gjøres med den. Vi har ikke økonomi til å kjøpe ny akkurat nå. Pengene går i racerfart ut av kontoen nå som stua er revet ned. Dersom den kræsjer helt med resten av stua ville jeg malt den, det koster jo ikke mange kronene. Evt. prøvd å finne noe bedre på salget på nyåret? 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Dersom den kræsjer helt med resten av stua ville jeg malt den, det koster jo ikke mange kronene. Evt. prøvd å finne noe bedre på salget på nyåret? Evt funnet ne annet på finn? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den hadde jeg kvittet meg med. Dråg ødelegger stua. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223967242' post='3985416] Den hadde jeg kvittet meg med. Dråg ødelegger stua. Kanskje jeg skal gjøre som en venninne av meg. Være kreativ slik at den blir ødelagt. F eks la ungene snekre på benkeplata Hun klippet tråder i sofaen nå og da, slik at den så naturlig slitt ut Mannen hadde tidligere ment at sofaen var fin og hel, he he. 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det ser ut til å være mye jobb med å male den der - hva med å kvitte seg med toppen og bare male underdelen og bruke den som skjenk? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Dersom den kræsjer helt med resten av stua ville jeg malt den, det koster jo ikke mange kronene. Evt. prøvd å finne noe bedre på salget på nyåret? Akkurat nå heller jeg til det. Altså at vi maler den når alt det andre i stua er ferdig, så får vi heller kjøpe ny når økonomien tillater det 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Det ser ut til å være mye jobb med å male den der - hva med å kvitte seg med toppen og bare male underdelen og bruke den som skjenk? Ja, det blir utrolig mye arbeid, for den må demonteres fullstendig. Mannen min og jeg kommer evt til å gjøre arbeidet sammen, så da ser vi en ende på det. Vi har en stereobenk i akkurat samme serie, så jeg tror den skal få stå hel. Dessuten rommer den utrolig mye. Det er en av årsakene til at jeg synes det er leit å kvitte meg med den. 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det blir utrolig mye arbeid, for den må demonteres fullstendig. Mannen min og jeg kommer evt til å gjøre arbeidet sammen, så da ser vi en ende på det. Vi har en stereobenk i akkurat samme serie, så jeg tror den skal få stå hel. Dessuten rommer den utrolig mye. Det er en av årsakene til at jeg synes det er leit å kvitte meg med den. Vi hadde et dråg som 'rommet veldig mye' i kjellerstua. Det var utrolig hvor mye av det inni der vi kunne kaste eller plassere andre steder - det var null problem at all den lagrungsplassen forsvant:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Vi hadde et dråg som 'rommet veldig mye' i kjellerstua. Det var utrolig hvor mye av det inni der vi kunne kaste eller plassere andre steder - det var null problem at all den lagrungsplassen forsvant:-) Ja, det ligger mye skrot i skuffer og skap. Jeg ryddet i eldstedatterens skuffer i går, og kastet to bæreposer med søppel. Vi har endel glass, vaser, kakefat og servicer i seksjonen, men mye av det går jo inn i en evt ny 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Hadde vi hatt den, ville jeg enten solgt den, eller malt den i en lys farge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Evt funnet ne annet på finn? ;-) Man kan gjøre store varp på finn! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Ville nok utvilsomt kvittet meg med den, ja :/. Liker bedre enklere hyller, og en får jo mye ganske pent på IKEA. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Ville nok utvilsomt kvittet meg med den, ja :/. Liker bedre enklere hyller, og en får jo mye ganske pent på IKEA. ''Ville nok utvilsomt kvittet meg med den, ja :/.'' Det er så ille, altså Du skulle sett den nå. Det er stablet bilder, skrot og verktøy i den. Her er kaos, he he. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 ''Ville nok utvilsomt kvittet meg med den, ja :/.'' Det er så ille, altså Du skulle sett den nå. Det er stablet bilder, skrot og verktøy i den. Her er kaos, he he. *urk* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde avertert den, og om ingen ville hatt den så hadde jeg kvitta meg med den uansett. Rene enkle linjer er mer min stil, selv om jeg gladelig hadde kjøpt den der og virkelig vært storfornøyd for 15-16 år siden. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har en som er litt mindre. Har snakket om å beise den brun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.