Gå til innhold

Hobbyleger, se hit!

Anbefalte innlegg

Gjest nikkname
Skrevet

Stort midjemål, slank ellers. Uren hud som bare blir verre. Kroppslukt som har forandret seg, svettelukt som ikke forsvinner fra klærne uansett hvordan de vaskes. Trøtt og uopplagt mesteparten av tida. Har blitt verre og verre det siste året. Går ikke på p-piller. Hva kan det være?

Skrevet

På tide med en tur til legen for å sjekke hormonstatus.

Gjest DU er SUR
Skrevet

Kroppen din har feil pH-balanse. Google og les om pH-miracle. Du må spise mer grønt!

Gjest nikkname
Skrevet

Kroppen din har feil pH-balanse. Google og les om pH-miracle. Du må spise mer grønt!

Spiser mye grønt. Drikker kanskje litt mye brus, men det skal vel ikke ha så stor effekt?

Gjest nikkname
Skrevet

Pcos?

Vil midjemålet da gå ned hvis jeg starter med Diane?

Gjest nikkname
Skrevet

På tide med en tur til legen for å sjekke hormonstatus.

Og når legen sier "neida, det er vanlig med kviser nå på høsten"?

Skrevet

Vil midjemålet da gå ned hvis jeg starter med Diane?

Det eneste jeg vet om pcos er det jeg har lest på ufrivillig barnløs for mange år siden. Ta et søk

Skrevet

Og når legen sier "neida, det er vanlig med kviser nå på høsten"?

Så gir du deg ikke. Du ber om henvisning til endokrinolog!

Gjest DU er SUR
Skrevet

Spiser mye grønt. Drikker kanskje litt mye brus, men det skal vel ikke ha så stor effekt?

Jo, brus er ille...styr unna for alt du gjør i verden!!!!

Gjest DU er SUR
Skrevet

Om man skal ha optimal effekt, skal man kutte ut egg, korn, meieriprodukter, kjøtt og snop, og kun drikke grønnsaksjuicer. Da blir kroppen i maks balanse. Men det er jo ganske ekstremt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...