Gå til innhold

Stereoanlegget lever sitt eget liv....

Gjest Feil med elektronikken? Spøkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må begynne å ta ut kontakten til stereoanlegget - de siste månedene når jeg kommer hjem fra jobb spilles det for full guffe hjemme - uten at det er noen hjemme. Det må vel være noe feil med elektronikken? Det er snart et år gammelt - kan jeg reklamere? Det kostet 7000.

AneM1365380603
Skrevet

Det samme skjedde hos meg. Den var innstilt på å slå seg på et visst klokkeslett uten at jeg ante hvordan det hadde gått seg til. Ungene kanskje ;)

Det er bare å finne fram instruksjonsboka. Hos meg vistes en klokke på displayet. Den klokka forsvant da jeg fikk vekk tidsinnstillingen.

Skrevet

Det samme skjedde hos meg. Den var innstilt på å slå seg på et visst klokkeslett uten at jeg ante hvordan det hadde gått seg til. Ungene kanskje ;)

Det er bare å finne fram instruksjonsboka. Hos meg vistes en klokke på displayet. Den klokka forsvant da jeg fikk vekk tidsinnstillingen.

Det skjer til forskjellige tider hele tiden - hele døgnet.

Skrevet

Da tipper jeg på spøkelser ;)

Skrevet

Da tipper jeg på spøkelser ;)

Spøkelser som liker musikk :-)

Skrevet

Spøkelser som liker musikk :-)

Hvordan er det med tv da? Slår musikken seg på når du er tilstede også?

Ring selger du :)

Skrevet

Nabo i nærheten som har en fjernkontroll som går på samme frekvens som ditt anlegg?

Skrevet

hehe

Vi var en liten gjeng som i russetiden syntes det var superfestlig å gå rundt med superfjernkontroll og tulle med apparatene til folk..

Særlig sånn på kveldstid, midt i Dagsrevyen eller krim..hihihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...