Gjest Feil med elektronikken? Spøkelser? Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg må begynne å ta ut kontakten til stereoanlegget - de siste månedene når jeg kommer hjem fra jobb spilles det for full guffe hjemme - uten at det er noen hjemme. Det må vel være noe feil med elektronikken? Det er snart et år gammelt - kan jeg reklamere? Det kostet 7000. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det samme skjedde hos meg. Den var innstilt på å slå seg på et visst klokkeslett uten at jeg ante hvordan det hadde gått seg til. Ungene kanskje Det er bare å finne fram instruksjonsboka. Hos meg vistes en klokke på displayet. Den klokka forsvant da jeg fikk vekk tidsinnstillingen. 0 Siter
Gjest Feil med elektronikken? Spøkelser? Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det samme skjedde hos meg. Den var innstilt på å slå seg på et visst klokkeslett uten at jeg ante hvordan det hadde gått seg til. Ungene kanskje Det er bare å finne fram instruksjonsboka. Hos meg vistes en klokke på displayet. Den klokka forsvant da jeg fikk vekk tidsinnstillingen. Det skjer til forskjellige tider hele tiden - hele døgnet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det skjer til forskjellige tider hele tiden - hele døgnet. Da tipper jeg på spøkelser 0 Siter
Gjest Feil med elektronikken? Spøkelser? Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Da tipper jeg på spøkelser Spøkelser som liker musikk :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Spøkelser som liker musikk :-) Hvordan er det med tv da? Slår musikken seg på når du er tilstede også? Ring selger du 0 Siter
ariadne Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det skjer til forskjellige tider hele tiden - hele døgnet. Nabo i nærheten som har en fjernkontroll som går på samme frekvens som ditt anlegg? 0 Siter
frk.s Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 hehe Vi var en liten gjeng som i russetiden syntes det var superfestlig å gå rundt med superfjernkontroll og tulle med apparatene til folk.. Særlig sånn på kveldstid, midt i Dagsrevyen eller krim..hihihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.