Gjest mitraljøse Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=527317 Hva tror de egentlig homofile lever av nå da? Attføring? Rehabiliteringspenger på veien over til å bli hetero? Dersom seksuelle preferanser skal nevnes i en stillingsannonse, så må det være fordi det er relevant for jobben! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Ergoen min har fått jobben fordi han er homse. Han gjør en kjempejobb han altså, men han lo litt da han fortalte at han var blitt prioritert pga det 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den eneste homovennlige stillingen eg kan komme på er "doggystyle". 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er ikke for at noen grupper skal prioritetes i arbeidslivet, ikke kvinner, ikke mennesker med utenlandsk bakgrunn, ikke homofile, ikke mennesker med psykiske lidelser - den personen som er best kvalifisert til å utføre jobben, skal få den - uansett bakgrunn og seksuelle preferanser! 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den eneste homovennlige stillingen eg kan komme på er "doggystyle". Huff, alt for tidlig for slike bilder i hodet:-) 0 Siter
Luska Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er ikke for at noen grupper skal prioritetes i arbeidslivet, ikke kvinner, ikke mennesker med utenlandsk bakgrunn, ikke homofile, ikke mennesker med psykiske lidelser - den personen som er best kvalifisert til å utføre jobben, skal få den - uansett bakgrunn og seksuelle preferanser! Helt enig! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den eneste homovennlige stillingen eg kan komme på er "doggystyle". *lol* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Den eneste homovennlige stillingen eg kan komme på er "doggystyle". Haha, tror jeg ler meg ihjel her jeg sitter. Sånne meldinger burde komme med advarsler sånn at man ikke setter lunsjen i halsen. :-) 0 Siter
Gjest idioti Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Problemet er vel heller at den mangfoldserklæringen som staten har i sine annonser er bare bullshit. De vil aldri velge en med funksjonsnedsettelser fremfor en uten, uansett hva det står. Så det er egentlig knakende likegyldig hva de tar med i den mangfoldserklæringen i utgangspunket. Staten er generelt mye dårligere enn det private på å inkludere folk som "ikke er perfekt" så det er egentlig bare dumt med en slik setning i annonsene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.