Gå til innhold

Lav kroppstemperatur og svimmel

Gjest togli

Anbefalte innlegg

Minstejenta på fire år var trøttere enn normalt imorges. Hun spretter vanligvis opp av senga, men idag måtte jeg nesten hale henne ut klokka kvart over sju. Hun virket litt skjelven i kroppen, men ellers i fin form. Spiste kvelds så tidlig som klokka 17 igår kveld (ville ikke ha mat rett før barnetv, som hun pleier). Hun la seg klokka 19.30.

Jeg tenkte at hun muligens hadde lavt blodsukker fordi det var lenge siden hun hadde spist. Hun mente selv hun hadde feber pga hun frøs litt (hun klaget også over litt svimmelhet). Vi målte tempen og den var på bare 35.7.... Nå har den gått opp litt, til rundt 36. Hun sier hun føler seg litt bedre nå. Sitter og ser på film og virker som hun er seg selv. Er blid, men kanskje litt roligere enn normalt.

Noen som har noen formening om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, men en dag i ro kan kanskje være på sin plass?

Jeg ahr heldigvis kort dag på jobb idag, så hun skal straks kjøres til mormor og være der til jeg kommer hjem :)

Tempen er heldigvis normal nå og hun har spist to skiver og en yoghurt, samt drukket litt smoothie, melk og vann. Hun har fortsatt litt vondt i hodet, men er ellers i bra form. Jeg tror rett og slett blodsukkeret ble så lavt fordi hun spiste så lite på kvelden igår og da kan sikkert hodepinen sitte i litt. Heretter blir det viktig å sørge for nok mat på kveldstid ;)

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ahr heldigvis kort dag på jobb idag, så hun skal straks kjøres til mormor og være der til jeg kommer hjem :)

Tempen er heldigvis normal nå og hun har spist to skiver og en yoghurt, samt drukket litt smoothie, melk og vann. Hun har fortsatt litt vondt i hodet, men er ellers i bra form. Jeg tror rett og slett blodsukkeret ble så lavt fordi hun spiste så lite på kvelden igår og da kan sikkert hodepinen sitte i litt. Heretter blir det viktig å sørge for nok mat på kveldstid ;)

Takk for svar:)

Jeg tror absolutt at det lave blodsukkeret kan ha noe med saken å gjøre også.

Godt mormor finnes, og hun kan ta det med ro der.

Neimen ikke så lett heller, når ungene ikke vil ha mat på kvelden.

Minsten min er slik. Han spiser nesten ikke kveldsmat, og så blir det ikke frokost før han er i barnehagen ved 8-tiden.

Hmmm, må tenke litt gjennom rutinene kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt at det lave blodsukkeret kan ha noe med saken å gjøre også.

Godt mormor finnes, og hun kan ta det med ro der.

Neimen ikke så lett heller, når ungene ikke vil ha mat på kvelden.

Minsten min er slik. Han spiser nesten ikke kveldsmat, og så blir det ikke frokost før han er i barnehagen ved 8-tiden.

Hmmm, må tenke litt gjennom rutinene kanskje...

Det går heldigvis helt fint nå :)

Vi har hatt tidlig kveldsmat fordi ungene spiser lite til middag og er sultne igjen ved sekstida. De vil ikke gå glipp av barnetv og det blir for lenge å vente med mat til etter barnetv. Spiser de rett før barnetv er de ikke sultne igjen klokka 19 (de vil helst se barnetv fra 18-19). Nå tror jeg vi allikevel må prøve å endre på dette på en eller annen måte (fruktmåltid klokka halv seks og kvelds klokka 19 e.l....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går heldigvis helt fint nå :)

Vi har hatt tidlig kveldsmat fordi ungene spiser lite til middag og er sultne igjen ved sekstida. De vil ikke gå glipp av barnetv og det blir for lenge å vente med mat til etter barnetv. Spiser de rett før barnetv er de ikke sultne igjen klokka 19 (de vil helst se barnetv fra 18-19). Nå tror jeg vi allikevel må prøve å endre på dette på en eller annen måte (fruktmåltid klokka halv seks og kvelds klokka 19 e.l....)

Godt å høre at det går bra :)

Ikke så lett å få til rutiner hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det går bra :)

Ikke så lett å få til rutiner hele tiden...

Nei, men man lærer så lenge man lever ;-)

Idag ble det en liten, grov kavring med ost før barnetv og skikkelig kvelds klokka 19 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men man lærer så lenge man lever ;-)

Idag ble det en liten, grov kavring med ost før barnetv og skikkelig kvelds klokka 19 :-)

Hørtes veldig greit ut :) Så får vi tro lillemor har det bedre i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...