Gjest Wita Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har de minste skolebarna begynt med strømpebukse nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi har begynt på de kaldeste dagene (temperaturen varierer jo litt fra dag til dag). Datteren min er en frøsapinne, så hun vil gjerne ha mye klær på seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke i kategorien "minste skolebarn" lenger, men svarer lell: Har ikke begynt med strømpebukse ennå, men bruker foret bukse på de kaldeste dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Min 4. klassing har ikke gjort det. De dagene det er kjølig om morgenen, har det hittil vært sol og høy temperatur midt på dagen. Dessuten er han aldri i ro og har ikke lett for å fryse. Men jeg har forberedt ham på at det ikke er så lenge igjen før det er tid for longs under buksene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Min tredjeklassing fikk ikke på seg stillongs i dag, men har på seg en joggebukse som er litt tykk. Han er ganske varm av seg. Men han har på seg ullsokker fordi han liker det bedre enn bomullsokker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei, men det skulle de kanskje gjort? Jeg syns det nettop har vært sommer. Her hadde vi deilig sommervær til langt ut i september, men nå er det definitivt over... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Min tredjeklassing velger klær selv og har brukt strømpebukse i ganske mange uker nå. Men ofte har hun bare en knelang bukse over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Annenklassingen min unngår strømpebukse eller stillongs så lenge han kan, ergo kommer han ikke til å begynne på lenge ennå (Oslo). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Snuppa er 9, og vi har ikke engang tenkt tanken. Bor på Østlandet. I dag var det 8 grader da ho gikk på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Snuppa er 9, og vi har ikke engang tenkt tanken. Bor på Østlandet. I dag var det 8 grader da ho gikk på skolen. Vi bor også på østlandet og jeg har tenkt på det et par uker, men så hadde jeg en barndom med mye blærekatarr:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi har på de dagene det er skikkelig kaldt, men ikke slik det har vært de siste dagene frem til i morges med mer enn ti grader ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vi bor også på østlandet og jeg har tenkt på det et par uker, men så hadde jeg en barndom med mye blærekatarr:-) Snuppa gir beskjed når det blir for kaldt. Jeg har hatt blærekatarr 2 ganger. Ho har aldri hatt det. Har har vel ingen strømpebukser, men en bomullsstilongs og to ullstilongser. Det sier nok litt om hennes forbruk av varmt undertøy. Ho tar heller på varm vinterbukse om det er kaldt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Yngste skolebarnet har valgt selv å ha strømepbukse på en gang i blant nå. Hun går i 2. klasse. Jeg har ikke sagt de må det enda. Han som går i barnehage bruker strømpebukser nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hverken 8-åringen eller 10-åringen bruker stillongs enda. Vi har nok med å prøve å få dem til å bruke ytterjakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jenta mi er kanskje for stor... (10) Hun har ikke begynt, men da de var små så kunne jeg begynne med det når tempen lå på to tre grader på morgenen. Egentlig så er det litt rart. Eks vi har tre grader og overskyet. Da går hun med bukse, genser og jakke og joggesko. Men så kommer snøen, tre grader og overskyet. Da skal hun ha strømpebukse,ullsokker, bukse, genser, vinterdress og votter&lue Greit nok, man må ha litt beskyttelse mot snøen men..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Poden på 10 - nei. Snuppa på 8 - ja. Mor - nei, merkelig nok. ) Men det blir vel snart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Strømpebukser er forbeholdt jenta (3 år og jålete) som går i kjoler og skjørt. 1.klassingen er en frossenpinn, og bruker ullundertøy på turdager. Ellers ikke, heller en overtrekksbkse over vanlige klær. 3.klassingen er ullhater, og bruker aldri longs/ullundertøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 2. klassingen min har begynt med stil-longs. Kun bomull foreløpig da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Begge mine to begynte med strømpebukse rett før høstferien. De går i 1. og 4. klasse. Vi bor på Østlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jada, her har både (snart) 5- og 7-åringen begynt med bomullsstrømpebukser. På turdager er ullundertøy funnet fram, på de kaldeste og/eller våteste dagene. Bor i nord! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.