brilleslangen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en førsteklassing. Ho bruker longs eller strømpebukse innenfor buksene nå ja. Aller helst ville ho gått i skjørt da.. Men det blir for kaldt nå. Har prøvd det i forbindelse med turer på butikken(kjører bil) og da fryser ho. Vi bor ca midt i landet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har ikke riktig skolegutt enda, men han er veldig bestemt på at han ikke skal ha noen longs på seg. Ikke snakk om at han skal! Vi har blitt enige om at han skal få vente til det blir frost. Vi bor på østlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Datra på 4 har begynt med det. Hun er ute flere timer om dagen i barnehagen, og vil helst ikke ha på seg dress... Guttungen på 9 har ikke begynt med det ennå, og det er sikkert en god stund til han gjør det. Han hater strømpebukser like mye som meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja både treåringen og seksåringen har brukt stilongs i bomull et par ukers tid. Her er det fra null til pluss fire grader på morgenen så minsten som går i barnehage har ikke noe valg. Å sitte ute på bakken lenge av gangen nå om dagen er _kaldt_ med bare bukse. Førsteklassingen er en frysepinn og synest ullsinglet og stilongs er deilig selv om de ikke er så mye ute:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Begge mine har begynt med strømpebukser. (Hun er snart 2år, og han er 5år) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.