Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har hørt at den kremen skal være fin å smøre i fjeset, men har aldri vurdert det selv.

Skrevet

1. Ja jeg har hørt om det.

2. Ja jeg har vurdert det, senest på lørdagen faktisk, men slo det fra meg :)

''Legemidler skal brukes i henhold til råd fra farmasøyter og leger, eller slik det står oppgitt på pakken. Det er på disse grunnlagene at legemidlet er blitt grundig testet av produsentene''

*ser for meg produsentene som tester ut legemiddelet* ;)

Skrevet

Ja og nei, her også:-)

Jeg har oppdaget et par rynker i panna. Kan ikke huske de har vært der før. Det går bare nedover med meg nå. Litt trist.

Skrevet

''1. Har du hørt dette tipse om å bruke hemorroidekrem under øynene før?''

Ja

''2. Har du noen gang prøvd det eller vurdert å prøve det?''

Definitivt ikke.

Annonse

Skrevet

Jeg har også hørt nevnt noe slikt, men har aldri brukt det selv.

Skrevet

Ja og kremt ja!

Fikk høre tipset av min dyktige frisør og ppøvde mest på tull..

Sluttet igjen kjapt..Rødme..

Skrevet

1. ja

2. absolutt ikke tenkt tanken en gang.

Men kanskje den virker enda bedre hvis du bruker den i ansiktet etter at den er brukt der den skal brukes først:-)

Skrevet

1. ja

2. absolutt ikke tenkt tanken en gang.

Men kanskje den virker enda bedre hvis du bruker den i ansiktet etter at den er brukt der den skal brukes først:-)

*urk*

Skrevet

Klart det hjelper med hemoroidekrem i ansiktet. Det hjelper også med flytende parafin, honning og yoghurt.

Alt man tror hjelper. hjelper.

Annonse

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg tør _aldri_ å prøve slike ting; jeg tar ikke engang Zyrtec for å ikke bli bakfull, jeg, siden Zyrtec ikke er beregnet på slikt. Pingle, ja!

Mine svar er som dine - ja og nei.

Skrevet

Ja og nei her også :-)

Men jeg tenkte å teste kremen på noen stygge blodårer på beina...

Skrevet

Jada, har prøvd det *blond* . Det skal sies til mitt forsvar at det var på tidlig nittitall da jeg var høy på livet m.m og var på mitt livs peak når det gjelder selvopptatthet. Det ble med den ene gangen, for jeg fikk sånne tics at alle trodde jeg skamflørtet med dem.

Skrevet

Jada, har prøvd det *blond* . Det skal sies til mitt forsvar at det var på tidlig nittitall da jeg var høy på livet m.m og var på mitt livs peak når det gjelder selvopptatthet. Det ble med den ene gangen, for jeg fikk sånne tics at alle trodde jeg skamflørtet med dem.

*he he*

candyqueen_83
Skrevet

Ja, og ja (vurdert, men aldri fått gjort det)

Skrevet

*he he*

Jeg syntes ikke det var særlig festlig der og da, men det var jo i grunnen det. Du verden som det rykket, hehe.

En stund etterpå begynte jeg med østrogenkrem under øynene, for jeg leste i et blad at en kvinnlig overlege anbefalte det. Lettpåvirkelig? Neida...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...