Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223978838' post='3985695] Å? Hvilken valuta snakker vi? ;-) Jeg betaler gjerne in natura for håndverkertjenester. ;o) En betalingsmåte de fleste menn liker godt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Jeg betaler gjerne in natura for håndverkertjenester. ;o) En betalingsmåte de fleste menn liker godt. Jeg også! Jeg er en tilhenger av at håndverkerne gjør ordentlig arbeid, og gjerne klår litt ekstra. Det lønner seg begge veier, hehe! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223980250' post='3985724] Jeg også! Jeg er en tilhenger av at håndverkerne gjør ordentlig arbeid, og gjerne klår litt ekstra. Det lønner seg begge veier, hehe! ;o) Pst! Jeg skal ha håndverkerbesøk på torsdag... ;o) Men det er vel ikke Hunken som kommer denne gangen heller. *Vurderer å skru opp varmen på badet på fullt så vedkommende må kle av seg forå orke å jobbe* ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Pst! Jeg skal ha håndverkerbesøk på torsdag... ;o) Men det er vel ikke Hunken som kommer denne gangen heller. *Vurderer å skru opp varmen på badet på fullt så vedkommende må kle av seg forå orke å jobbe* ;o) *haha* Håndverker i bare boxer'n, hehe! Blir sikkert litt av et syn ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223980450' post='3985727] *haha* Håndverker i bare boxer'n, hehe! Blir sikkert litt av et syn ;o) Alternativt en ganske svett rørlegger...;-) De rørleggerne som var her og skiftet ut varmtvannstank i vinter var ikke akkurat noen honk-a-doodelidooes akkuat... Jeg tror denne håndverker-sex-drømmen baserer seg på Coca Cola Light-break-filmene, og ikke alltid på virkelighetens håndtverkere;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Alternativt en ganske svett rørlegger...;-) De rørleggerne som var her og skiftet ut varmtvannstank i vinter var ikke akkurat noen honk-a-doodelidooes akkuat... Jeg tror denne håndverker-sex-drømmen baserer seg på Coca Cola Light-break-filmene, og ikke alltid på virkelighetens håndtverkere;-) Mrxx kan stille opp som handyman, sier'n (til krydderhyllesnekring, da), så da kan jeg love dere full rapport etterpå. Jeg _tror_ han svarer til Cola Light reklamen, og sikkert til et par andre forventninger også, hehe! Tror neppe Mythbusters kommer på døra mi *s* ;o) 0 Siter
Gjest Selectme Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Har sett det i postordrekataloger, Select osv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.