Gå til innhold

Krydderhylle-"trapp" inni kjøkkenskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223978838' post='3985695]

Å? Hvilken valuta snakker vi? ;-)

Jeg betaler gjerne in natura for håndverkertjenester. ;o) En betalingsmåte de fleste menn liker godt.

Skrevet

Jeg betaler gjerne in natura for håndverkertjenester. ;o) En betalingsmåte de fleste menn liker godt.

Jeg også! Jeg er en tilhenger av at håndverkerne gjør ordentlig arbeid, og gjerne klår litt ekstra. Det lønner seg begge veier, hehe! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223980250' post='3985724]

Jeg også! Jeg er en tilhenger av at håndverkerne gjør ordentlig arbeid, og gjerne klår litt ekstra. Det lønner seg begge veier, hehe! ;o)

Pst! Jeg skal ha håndverkerbesøk på torsdag... ;o) Men det er vel ikke Hunken som kommer denne gangen heller.

*Vurderer å skru opp varmen på badet på fullt så vedkommende må kle av seg forå orke å jobbe* ;o)

Skrevet

Pst! Jeg skal ha håndverkerbesøk på torsdag... ;o) Men det er vel ikke Hunken som kommer denne gangen heller.

*Vurderer å skru opp varmen på badet på fullt så vedkommende må kle av seg forå orke å jobbe* ;o)

*haha* Håndverker i bare boxer'n, hehe! Blir sikkert litt av et syn ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223980450' post='3985727]

*haha* Håndverker i bare boxer'n, hehe! Blir sikkert litt av et syn ;o)

Alternativt en ganske svett rørlegger...;-)

De rørleggerne som var her og skiftet ut varmtvannstank i vinter var ikke akkurat noen honk-a-doodelidooes akkuat...

Jeg tror denne håndverker-sex-drømmen baserer seg på Coca Cola Light-break-filmene, og ikke alltid på virkelighetens håndtverkere;-)

Skrevet

Alternativt en ganske svett rørlegger...;-)

De rørleggerne som var her og skiftet ut varmtvannstank i vinter var ikke akkurat noen honk-a-doodelidooes akkuat...

Jeg tror denne håndverker-sex-drømmen baserer seg på Coca Cola Light-break-filmene, og ikke alltid på virkelighetens håndtverkere;-)

Mrxx kan stille opp som handyman, sier'n (til krydderhyllesnekring, da), så da kan jeg love dere full rapport etterpå. Jeg _tror_ han svarer til Cola Light reklamen, og sikkert til et par andre forventninger også, hehe!

Tror neppe Mythbusters kommer på døra mi *s* ;o)

Gjest Selectme
Skrevet

Har sett det i postordrekataloger, Select osv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...