Gjest ViViola Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Som nevnt nedenfor bør du uansett konsultere med bruden når det gjelder ditt antrekk. I gamle dager het det visstnok at rødt = har ligget med brudgommen, men jeg har sett mange med røde kjoler i bryllup nå til dags, så den tanken har nok gått av moten;-) Men rødt er jo en veldig iøyenfallende farge, så det holder jo med at den er rød - bør ikke være ekstra iøyenfallende pga størrelse og stæsj i tillegg:-) http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/03_02/1DianaRossMVX_468x690.jpg ''I gamle dager het det visstnok at rødt = har ligget med brudgommen, men jeg har sett mange med røde kjoler i bryllup nå til dags, så den tanken har nok gått av moten;-)'' Eller kanskje man bare skal gå ut fra at brudgommer nå til dags puler rundt? ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Men det er vel heller uvanlig selv i Norge at det kommer tidligere sexpartnere i bryllup, vel? Det håper jeg da! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Men det er vel heller uvanlig selv i Norge at det kommer tidligere sexpartnere i bryllup, vel? Tja,- de kommer vel ikke i _egenskap_ av å være gamle sexpartnere ;-) Nei,- direkte _vanlig_ er det vel ikke,- men i en litt stor gjeng som har holdt sammen i mange år, er det vel heller ikke helt uvanlig at det kan forekomme at det har vært litt fram og tilbake med hvem som er kjærester med hvem. Hadde jeg hatt et bryllup med stor B, med mange inviterte og ikke bare med den aller nærmeste familien, hadde definitivt ex-samboeren min vært invitert. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det kan du vel bare synes, men slik er altså normalen der. Hvorfor skulle man be noen i bryllupet sitt som man har liggi med forresten? Det er jo helt uaktuelt uansett hvilket land man bor i, mener nå jeg. Stakkars den man gifter seg med da, sikkert morro for vedkommende å vite! Nei, takke seg til litt moral. Man ber jo sine beste venner i brylluper, i tillegg til familie. Om man har vært kjæreste med noen og fortsatt er gode venner, ville det da være merkelig å ikke invitere dem til bryllup. Jeg påstår fortsatt ikke at det er normalen, men det er mye mellom at noe er vanlig til at det er "helt utelukket" :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Man ber jo sine beste venner i brylluper, i tillegg til familie. Om man har vært kjæreste med noen og fortsatt er gode venner, ville det da være merkelig å ikke invitere dem til bryllup. Jeg påstår fortsatt ikke at det er normalen, men det er mye mellom at noe er vanlig til at det er "helt utelukket" :-) Man skal da ikke være venner med noen man har liggi med når man er i et nytt forhold da for faen. Spesielt inviterer man ikke vedkommende i bryllupet sitt. Detter er helt utelukket jo. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tja,- de kommer vel ikke i _egenskap_ av å være gamle sexpartnere ;-) Nei,- direkte _vanlig_ er det vel ikke,- men i en litt stor gjeng som har holdt sammen i mange år, er det vel heller ikke helt uvanlig at det kan forekomme at det har vært litt fram og tilbake med hvem som er kjærester med hvem. Hadde jeg hatt et bryllup med stor B, med mange inviterte og ikke bare med den aller nærmeste familien, hadde definitivt ex-samboeren min vært invitert. Nå synes jeg faktisk du skal logge av, for du snakker bare tull. Det er ikke mening i noe av det du skriver. Din mening er feil. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nå synes jeg faktisk du skal logge av, for du snakker bare tull. Det er ikke mening i noe av det du skriver. Din mening er feil. Å, er det sånn det er. Beklager, det visste jeg ikke. Haha. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Man skal da ikke være venner med noen man har liggi med når man er i et nytt forhold da for faen. Spesielt inviterer man ikke vedkommende i bryllupet sitt. Detter er helt utelukket jo. Man kan ikke være venner med gamlekjærester? Neivel. Jeg er både venner med gamlekjæresten og glad i ham - på den måten man er glad i venner. Mannen min er også gode venner med min ex. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Man kan ikke være venner med gamlekjærester? Neivel. Jeg er både venner med gamlekjæresten og glad i ham - på den måten man er glad i venner. Mannen min er også gode venner med min ex. Fint for dere, syke faen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Å, er det sånn det er. Beklager, det visste jeg ikke. Haha. Forventet ikke annet heller. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tror jeg ville ha tatt en prat med bruden, det kan jo hende hun har noe å si i sakens sammenheng? 0 Siter
Luska Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Men det er vel heller uvanlig selv i Norge at det kommer tidligere sexpartnere i bryllup, vel? Jeg har da vært i bryllup til en jeg har ligget med. Selvsagt ikke i egenskap av å ha ligget med ham, men fordi jeg nå er gift med hans kamerat, og vi er omgangsvenner, alle fire. Er det så rart da? 0 Siter
Gjest thlele Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=299&a=828753&category=Br%F6llop&viewAll=true 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har da vært i bryllup til en jeg har ligget med. Selvsagt ikke i egenskap av å ha ligget med ham, men fordi jeg nå er gift med hans kamerat, og vi er omgangsvenner, alle fire. Er det så rart da? Jeg brukte ikke ordet rart, men uvanlig. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det er ikke alle land som er som Norge heldigvis! Bare lurer litt på: Hvis du forakter Norge så enormt, og synes det er så labert moralsk her i forhold til ditt hjemland - hvorfor gidder du overhode å være her da? Kan du ikke liksom bare reise hjem hvor alt er så mye bedre? 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Bare lurer litt på: Hvis du forakter Norge så enormt, og synes det er så labert moralsk her i forhold til ditt hjemland - hvorfor gidder du overhode å være her da? Kan du ikke liksom bare reise hjem hvor alt er så mye bedre? Ikke for å forsvare Jølsen, altså, men dette med å "reise hjem" fordi man ikke er fornøyd med tingenes tilstand i Norge - på ett eller flere områder - er jo ikke alltid et alternativ. Det finnes jo dem som har norske aner fra steinalderen som likevel er misfornøyd med ymse her på bjerget og som skuler til andre lands regler eller vaner. Det er jo ikke sikkert annengenerasjons innvandrere har noe mere "hjem" å reise til i utlandet enn dem som stammer fra Harald Hårfagre. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tror jeg ville ha tatt en prat med bruden, det kan jo hende hun har noe å si i sakens sammenheng? Tror du jeg må det, det er nemlig ikke noe stort bryllup og tror ikke hun er så opptatt av hva andre har på seg... hun er ikke av den typen. 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tror du jeg må det, det er nemlig ikke noe stort bryllup og tror ikke hun er så opptatt av hva andre har på seg... hun er ikke av den typen. Nei, men det skader ikke å gjøre det likevel. Jeg var forlover i et bittelite bryllup (bare brudepar + forlovere m/følge), og syntes det var helt naturlig å snakke med bruden om dette uansett. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Fint for dere, syke faen! Hva er det du synes er sykt? At man har vært til sengs med mer enn en person? At man ikke blir uvenner etter at et forhold er slutt? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Alt jeg har hørt er at man ikke skal bruke hvitt i bryllup om man ikke er bruden. En nydelig rød kjole med spaghettistropper og sjal høres perfekt ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.