Gjest bertaboooom Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.dinside.no/helse/barn/denneredderkvelden/art790119.html Smart hva? Tenkte sånn da babyen min var plaget med luft i magen, tror ikke det var kolikk for det gikk over etter 6 uker, men det var gjerne flere netter hun var sånn... 0 Siter
Spirello Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nja.. kanskje, men er skeptisk. Skal man føre denne i stumpen da eller? Min erfaring var at massasje, legge om kosten, og å trykke bene opp mot magen til babyen hjalp med å få ut luft, men ble ikke helt bra, men det spraka bra i bleia etter det noen kvelder 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Akupunktur sier jeg bare. Snuppa ble enormt bedre etter en behandling og helt bra etter to. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Akupunktur sier jeg bare. Snuppa ble enormt bedre etter en behandling og helt bra etter to. ) Det hjalp merkbart på sønnen vår også. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Denne skulle vi hatt til Snuppen..... Fotsone terapi og div helsekost hjalp oss veldig da. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.