Gjest bertaboooom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.dinside.no/helse/barn/denneredderkvelden/art790119.html Smart hva? Tenkte sånn da babyen min var plaget med luft i magen, tror ikke det var kolikk for det gikk over etter 6 uker, men det var gjerne flere netter hun var sånn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nja.. kanskje, men er skeptisk. Skal man føre denne i stumpen da eller? Min erfaring var at massasje, legge om kosten, og å trykke bene opp mot magen til babyen hjalp med å få ut luft, men ble ikke helt bra, men det spraka bra i bleia etter det noen kvelder 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Akupunktur sier jeg bare. Snuppa ble enormt bedre etter en behandling og helt bra etter to. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Akupunktur sier jeg bare. Snuppa ble enormt bedre etter en behandling og helt bra etter to. ) Det hjalp merkbart på sønnen vår også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Denne skulle vi hatt til Snuppen..... Fotsone terapi og div helsekost hjalp oss veldig da. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.