Gå til innhold

"Husker faen ikke hva han heter"

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Katt-ja

11

• Mirabell

3

• bustebeisa

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Apropos torsdagsklubben (som jeg vel så i går kveld, tror jeg?): Jeg blir helt flau på mitt kjønns vegne, altså, av slike typer som hun derre glamourmodellen. Er det virkelig mulig å være så hjernedød???

Gjest Elextra
Skrevet

Haha, han er ubetalelig! Det grenser til det utrolige (fleip?), men er antakelig sant.

Og han vet å legge vekt på det viktigste:

''- Jo, høy og mørk, og sykler. Og kjekk... Grei kropp, fine ben, overkroppen er tynn... Jeg husker faen ikke hva han heter! ''

Gjest ViViola
Skrevet

Haha, han er ubetalelig! Det grenser til det utrolige (fleip?), men er antakelig sant.

Og han vet å legge vekt på det viktigste:

''- Jo, høy og mørk, og sykler. Og kjekk... Grei kropp, fine ben, overkroppen er tynn... Jeg husker faen ikke hva han heter! ''

Han er en slik type jeg ikke helt klarer å forstå; det er veldig - hm - _uvanlig_ for meg at menn er såååå opptatt av utseende og har et slik språk. Og jeg kjenner mange homofile gutter/menn, altså, så jeg tror ikke det bare er legningen hans som gjør det.

Forhåpentligvis er han en lykkelig mann!

Gjest Elextra
Skrevet

Han er en slik type jeg ikke helt klarer å forstå; det er veldig - hm - _uvanlig_ for meg at menn er såååå opptatt av utseende og har et slik språk. Og jeg kjenner mange homofile gutter/menn, altså, så jeg tror ikke det bare er legningen hans som gjør det.

Forhåpentligvis er han en lykkelig mann!

Tja, forstå å forstå... Synes ikke det virker så vanskelig å forstå at han er av den oppfatning at ens utseende er viktigere enn alt annet?

Men nå har jeg aldri truffet ham, og bare sett ham på TV i små glimt også.

Gjest ViViola
Skrevet

Tja, forstå å forstå... Synes ikke det virker så vanskelig å forstå at han er av den oppfatning at ens utseende er viktigere enn alt annet?

Men nå har jeg aldri truffet ham, og bare sett ham på TV i små glimt også.

Nei, jeg skjønner at det er hans fokus, men jeg skjønner kanskje ikke helt hvordan man kan gå gjennom livet å være så - grunn?

Å ikke vite hva utenriksministeren i Panama heter er en ting, men å ikke umiddelbart ta navnet på ditt eget lands statsminister - det er litt uforståelig for meg. Men-men, vi er ikke så mye sammen vi heller, så det går i grunnen greit.

:-)

Skrevet

Helt utrolig. Det hadde vært interessant å være inne i hodet på den der en times tid. Det er kanskje deilig å bare svime rundt og bry seg om mascara og hemorroidekremer?:) Men...Han har et så livstrøtt uttrykk i ansiktet at jeg begynner i mistenke at han savner noe som gir litt mer mening i livet. Det er kanskje bare botoxen som har lammet alt tegn til liv.

Skrevet

Han er jo ikke kjent for å være den skarpeste kniven i skuffen, men den der tok kaka :) hehe..

Skrevet

Apropos torsdagsklubben (som jeg vel så i går kveld, tror jeg?): Jeg blir helt flau på mitt kjønns vegne, altså, av slike typer som hun derre glamourmodellen. Er det virkelig mulig å være så hjernedød???

Jo da. Sikkert dum som et brød hun der.

Men noe riktig har hun da gjort. Med å gjøre de tingene hun gjør nå, tjener hun sikkert mer enn om hun hadde måtte ut å jobbe med en slik hjerne... ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jo da. Sikkert dum som et brød hun der.

Men noe riktig har hun da gjort. Med å gjøre de tingene hun gjør nå, tjener hun sikkert mer enn om hun hadde måtte ut å jobbe med en slik hjerne... ;-)

He-he, du har sikkert rett i det der med jobb, ja. Samtidig - hun ser jo på seg selv som et forbilde for barn og ungdom... GRØSS!

Skrevet

Helt utrolig. Det hadde vært interessant å være inne i hodet på den der en times tid. Det er kanskje deilig å bare svime rundt og bry seg om mascara og hemorroidekremer?:) Men...Han har et så livstrøtt uttrykk i ansiktet at jeg begynner i mistenke at han savner noe som gir litt mer mening i livet. Det er kanskje bare botoxen som har lammet alt tegn til liv.

''Det er kanskje bare botoxen som har lammet alt tegn til liv.''

Apropos botox (og forsåvidt en del andre foryngelsesmetoder): Å bruke _litt_ må vel være greit, men enkelte som sprøytes inn både her&der synes sikkert selv at de blir veldig flotte og ungdommelige, men de blir jo så stive og uttrykksløse i maska.

Rart de ikke ser det selv, men kanskje man gradvis flytter grenser slik at man ikke ser hvor ille det har blitt?

I forbindelse med en annen tråd forleden fant jeg forresten et yngre bilde av den grusomme Donatella Versace, som har klart å gjøre seg selv usigelig stygg på bare et tiår:

I 2007, 52 år gammel:

http://images.starlounge.com/slideshows-2/PS-DonatellaVersace.jpg

I 1997, 42 år gammel:

http://www.chicagotribune.com/media/photo/2007-12/34439098.jpg

Skrevet

''Jeg blir helt flau på mitt kjønns vegne, altså,''

Jan Thomas var ikke stort bedre, da. Han hadde ikke ferska at det var en spøk før Osama kom inn, sa han...

Skrevet

Nei, jeg skjønner at det er hans fokus, men jeg skjønner kanskje ikke helt hvordan man kan gå gjennom livet å være så - grunn?

Å ikke vite hva utenriksministeren i Panama heter er en ting, men å ikke umiddelbart ta navnet på ditt eget lands statsminister - det er litt uforståelig for meg. Men-men, vi er ikke så mye sammen vi heller, så det går i grunnen greit.

:-)

Jeg skulle nok ha tilgitt at han ikke hadde kunnet navnet på de fleste regjeringsmedlemmene, men man må nesten _gå inn for_ å ikke huske navnet på sjefen sjøl, da.

Skrevet

''Jeg blir helt flau på mitt kjønns vegne, altså,''

Jan Thomas var ikke stort bedre, da. Han hadde ikke ferska at det var en spøk før Osama kom inn, sa han...

Kunne du skrive litt mer utfyllende om hva han sa & settingen for oss som ikke så programmet? ;-)

Skrevet

Kunne du skrive litt mer utfyllende om hva han sa & settingen for oss som ikke så programmet? ;-)

Torsdagsklubben hadde laget et lure-opplegg for hun glamour-modellen (Linnie Meister, eller noe). Hun trodde hun var med i frokost-TV for å snakke om bloggen sin. Så kom det flere inn i studio for å snakke om sine blogger, politikerer og andre fra styre og stell. F.eks. justisminister Storberget, fiskeriminister Pedersen, sentralbanksjefen, +++ Poenget var at det var ikke dem, men noen helt andre, de lignet ikke en gang! Sistemann var Osama Bin Laden. Først DA så det ut som hun begynte å stusse litt...

Jan Thomas sa selv, etter innslaget, at han ikke hadde skjønt at det var noe galt før Osama...

Skrevet

Torsdagsklubben hadde laget et lure-opplegg for hun glamour-modellen (Linnie Meister, eller noe). Hun trodde hun var med i frokost-TV for å snakke om bloggen sin. Så kom det flere inn i studio for å snakke om sine blogger, politikerer og andre fra styre og stell. F.eks. justisminister Storberget, fiskeriminister Pedersen, sentralbanksjefen, +++ Poenget var at det var ikke dem, men noen helt andre, de lignet ikke en gang! Sistemann var Osama Bin Laden. Først DA så det ut som hun begynte å stusse litt...

Jan Thomas sa selv, etter innslaget, at han ikke hadde skjønt at det var noe galt før Osama...

*ha ha* Utrolig!

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det høres jo litt festlig ut, da *S*

Skrevet

Hehe, det høres jo litt festlig ut, da *S*

Ja, men helt utrolig at det går an! Han er jo en voksen mann... Forklaringen hans er hele tiden at "han har bodd i Norge så lenge" Men jeg har da vitterlig sett ansiktet hans på skjermen og i den kulørte presse i flere år nå! I hvert fall lenge nok til at han burde snappe opp hvem statsministeren og sentralbanksjefen er...

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, men helt utrolig at det går an! Han er jo en voksen mann... Forklaringen hans er hele tiden at "han har bodd i Norge så lenge" Men jeg har da vitterlig sett ansiktet hans på skjermen og i den kulørte presse i flere år nå! I hvert fall lenge nok til at han burde snappe opp hvem statsministeren og sentralbanksjefen er...

Sentralbanksjefen er nå en ting, men egentlig rart å oppholde seg i et land i flere måneder uten å vite hvem statsministeren der er. For ikke å snakke om flere ÅR - OG i hjemlandet ditt!

Skrevet

Hehe.. jeg er ikke overrasket.

Morsomt navn på reporteren også :knegg:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...