Gå til innhold

Penger igjen på skatten!

Anbefalte innlegg

Gjest Rik i dag
Skrevet

Jippi!!

Jeg fikk penger igjen på skatten!

Jeg er en av dem som må vente noen måneder ekstra på skatteoppgjøret siden jeg er gift med en selvstendig næringsdrivende.

Men denne gangen var det verdt ventetiden:

Jeg fikk igjen utrolige 45.000 kroner!

For meg er dette en liten formue. Og det føles som å vinne i lotto etter å ha slitt med litt dårlig råd og etterslep av regninger de siste månedene.

Er bare så utrolig glad!

Og måtte bare dele den gledelige nyheten!

Skrevet

Så deilig da! :) Bruk pengene på noe nyttig, men unn deg selv noe du har hatt lyst på lenge... enten en time til frisøren, ferie eller middag med din kjære :)

Skrevet

Vi må ut meg 8500 stod det. Men heldigvis en liten feil så det riktige blir 4.500,-. Og jeg som trodde alt var riktig i år. Får nok sjekke hvor feilen har sneket seg inn.

Heldigvis blir det ingen krise av dette:-)

Må være utrolig deilig å få igjen 45.000,- da:-)

Gjest Congrats
Skrevet

Åh så heldig, gratulerer :) Lønner seg å betale for mye i skatt.

Neste år må vel jeg og vente til høsten med å få skatteoppgjøret pga jeg gifta meg med en selvstendig næringsdrivende i fjor.

Syns det var greit å få skattepengene om sommern jeg, ble liksom ekstra feriepenger.... men kan være greit å få så sent og, spare dem til julegaver og sånt da :)Også får man kanskje mer renter på det tilgodehavende og pga det er noen mnd ekstra.

Skrevet

Gratulerer med "gevinsten" :) Du har gjort deg fortjent til dem vettu.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Åh så heldig, gratulerer :) Lønner seg å betale for mye i skatt.

Neste år må vel jeg og vente til høsten med å få skatteoppgjøret pga jeg gifta meg med en selvstendig næringsdrivende i fjor.

Syns det var greit å få skattepengene om sommern jeg, ble liksom ekstra feriepenger.... men kan være greit å få så sent og, spare dem til julegaver og sånt da :)Også får man kanskje mer renter på det tilgodehavende og pga det er noen mnd ekstra.

Lønner seg ikke å betale inn for mye i skatt, nei. Sett heller pengene på høyrentekonto og betal restskatten med glede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...