Gå til innhold

God selvtillit ;-)

Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Ved middagsbordet i dag:

7-åringen: - Læreren sa i dag at hun synes jeg har så vakre øyne.

Jeg: - Sa hun det? - Det var hyggelig sagt.

7-åringen:- Mmmm, men det er ikke noe rart. Jeg har jo det.

Jeg: - Ja, det har du. Alle sier det. Så du ser det selv også når du ser deg i speilet?

7-åringen: Ja, klart det ;o)

God selvtllit på det området, men så har hun hørt det mange ganger før, til og med av villt fremmede på gata:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe. Cute. Bare sørg for å få jekka henne ned noen hakk før hun blir voksen. Som alle vet er det kvalmt med voksne som vet at de er fine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squishy sto og beundret seg selv i speilet ved leggetid en dag. Plutselig uttaler han: "Jeg er pen." Gutten ytrer ikke fullstendige setninger i utrengsmål, så dette måtte tydeligvis bli sagt.

Jeg måtte jo bare si meg enig ;)

Etter å ha gått igjennom en oppvekst hvor begge foreldre bare blåste det bort om noen sa jeg var pen, så synes jeg du skal være raus med den typen komplimenter til datteren din. Det gjør ingenting om hun vet at hun har vakre øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Fint med selvtillit :o) 5-åringen her skryter ofte av å ha husets lengste øyenvipper. Så blafrer hun litt med dem for å understreke det.

Jeg synes det er fint at barna ser fine ting hos seg selv. Da jeg vokste opp fikk vi ofte høre om negative familietrekk som enkelte hadde, så jeg er bl annet ganske nesefiksert. Slik skal det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Cute. Bare sørg for å få jekka henne ned noen hakk før hun blir voksen. Som alle vet er det kvalmt med voksne som vet at de er fine;)

Jge tror det kommer helt av seg selv etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squishy sto og beundret seg selv i speilet ved leggetid en dag. Plutselig uttaler han: "Jeg er pen." Gutten ytrer ikke fullstendige setninger i utrengsmål, så dette måtte tydeligvis bli sagt.

Jeg måtte jo bare si meg enig ;)

Etter å ha gått igjennom en oppvekst hvor begge foreldre bare blåste det bort om noen sa jeg var pen, så synes jeg du skal være raus med den typen komplimenter til datteren din. Det gjør ingenting om hun vet at hun har vakre øyne :)

Omtrent det samme som jeg visstnok sa da jeg var lita.

Jeg sto også forran speilet og beundret meg selv og sa så: - Fin ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, vel... Det kvalme er vel ikke at de vet at de er fine for det vet selvfølgelig alle fine (på samme måte som smarte/tynne/tykke/lange/korte), men at de bruker det på en eller annen måte? Hvis man derimot ikke har blitt jekket ned så trenger man jo ikke å slåss med andre om å komme opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...