laban Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sønnen min ville elsket det, spesielt dersom det var en annen han kjente litt, som var der samtidig. Ellers ville han nok blitt kjent med noen andre gutter etter ca. 10 minutter. Men jeg vet ikke helt når vi skulle benyttet oss av det. Jeg tror det blir såpass dyrt at hvis det skulle være fordi vi voksne skulle på reise, kunne vi like gjerne tatt ham med. Og mens barna var så bittesmå at vi savnet turer uten barn, vet jeg ikke om vi ville følt det så komfortabelt. Jeg blir veldig overrasket dersom dette ikke blir kjempedyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Sønnen min ville elsket det, spesielt dersom det var en annen han kjente litt, som var der samtidig. Ellers ville han nok blitt kjent med noen andre gutter etter ca. 10 minutter. Men jeg vet ikke helt når vi skulle benyttet oss av det. Jeg tror det blir såpass dyrt at hvis det skulle være fordi vi voksne skulle på reise, kunne vi like gjerne tatt ham med. Og mens barna var så bittesmå at vi savnet turer uten barn, vet jeg ikke om vi ville følt det så komfortabelt. Jeg blir veldig overrasket dersom dette ikke blir kjempedyrt. Dyrt kan det bli, men hva er dyrt? De legger opp til dobbeltrom eller firemannsrom. Hvis en tenker ca halv pris av voksne så ender det vel med 1000-1500kr pr helg kanskje. Det koster også med barnevakt ei hel helg. Håper de som kan ha bruk for og glede av det kan få benytte seg av tilbudet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dyrt kan det bli, men hva er dyrt? De legger opp til dobbeltrom eller firemannsrom. Hvis en tenker ca halv pris av voksne så ender det vel med 1000-1500kr pr helg kanskje. Det koster også med barnevakt ei hel helg. Håper de som kan ha bruk for og glede av det kan få benytte seg av tilbudet. Barnerabatten på vanlige hoteller er kalkulert ut fra at alle barn har med seg minst én voksen, og at de totalt sett tjener på at barnefamilier velger deres hotell. Men for all del, det er hyggelig hvis det blir rimelig. Jeg har bare mine tvil om akkurat det. Firemannsrom kan nok senke prisen noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dyrt kan det bli, men hva er dyrt? De legger opp til dobbeltrom eller firemannsrom. Hvis en tenker ca halv pris av voksne så ender det vel med 1000-1500kr pr helg kanskje. Det koster også med barnevakt ei hel helg. Håper de som kan ha bruk for og glede av det kan få benytte seg av tilbudet. Men i tillegg til å ta seg betalt for selve overnattingen og rommet, må de jo også ta betalt for barnevakt både dag og natt. Så lurer på hva det kan koste totalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.