Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 For å antyde hvilken farge jeg nå har fått istedet for det lyse jeg skulle ha (og hadde): Sjette rekke fra venstre, nr fem fra toppen og nedover. Fjern alt av varm tone og du har den. R12/26H Honey Pecan http://www.awigxpress.com/RW%20Color%20Chart.jpg Ser da ikke verst ut 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg farget håret lyst her forleden, eller det skulle bli lyst. Jeg ble mørkere. Og når jeg leste nøyere på pakken så stod det at veldig lyst hår ville får en mørkere nyanse....................... jadda! Men det er greit nok og kledde meg faktisk. Du må nok heller til med striping, ikke hårfarge. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Grønt hår?? Uffda... Jeg mikset så mye med hårfarver i tenårene at jeg har vært innom både rosa og blått. Det var uhell altså. Nei, jeg hadde min egen farge til jeg var over 30, men da begynte det å falme så voldsomt at det var kjipt, Så farget jeg det rødt noen år, men så fikk jeg aldri den riktige fargen og dermed ble det bleking istedet. Jeg har forresten hatt blått hår engang også. 0 Siter
Gjest dette er krise Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Etter diverse kjerringråd som faktisk fungerte, har det grågrønne forsvunnet. Nå har jeg en lett gylden eller lett lysbrun/mellombrun farge. Ganske kledelig faktisk. *puh* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.