Gå til innhold

Hårfarging - tråd for jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret lyst her forleden, eller det skulle bli lyst. Jeg ble mørkere. Og når jeg leste nøyere på pakken så stod det at veldig lyst hår ville får en mørkere nyanse....................... jadda! Men det er greit nok og kledde meg faktisk.

Du må nok heller til med striping, ikke hårfarge.

Skrevet

Grønt hår?? Uffda...

Jeg mikset så mye med hårfarver i tenårene at jeg har vært innom både rosa og blått. Det var uhell altså.

Nei, jeg hadde min egen farge til jeg var over 30, men da begynte det å falme så voldsomt at det var kjipt, Så farget jeg det rødt noen år, men så fikk jeg aldri den riktige fargen og dermed ble det bleking istedet. Jeg har forresten hatt blått hår engang også.

Gjest dette er krise
Skrevet

Etter diverse kjerringråd som faktisk fungerte, har det grågrønne forsvunnet. Nå har jeg en lett gylden eller lett lysbrun/mellombrun farge. Ganske kledelig faktisk.

*puh* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...