Gå til innhold

Inspirert av adventskalendertråden!

vici

Anbefalte innlegg

Der var det mange gode tips! Jeg har alt kjøpt legokalender til guttaboys!

Det blir aktivitetskalender i tillegg der det blir litt aktiviteter samt at jeg likte ideen om å få julebøker/filmer/cder som vi alt har i hus!!!

Men jeg har ikke lyst å pakke inne disse så jeg tenkte å lage en "juleboks". Hvor finner jeg en stødig eske/boks/tredings eller noe med lokk som kan romme ca en a4Bok? (har noen tips til butikker så bor jeg i sandnes/stavangerområdet)

Tenkte å male denne rød og julepynte den! Legger en "ny" bok/brev med aktivitet osv hver dag oppi denne så slipper vi alt papiret og at det er relatert til gaver.

Ps for de som lurer på hvorfor man har begynt med dette i oktober så er det for hverdagen er så stresse og av erfaring så blir det ikke mindre å gjøre i november.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også alt kjøpt legokalender, gjorde det i desember i fjord, bestilte, og nå fikk jeg tekstmeding at den var kommet....

Deilig å ha det unnagjort.

Kan du ikke trekke en skoekse eller noe med fint gavepapir, eller morsommere, trekke den med gråpapir (eller noen annet), og la første aktivitet være at gutta skal pynte boksen flott :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alt kjøpt legokalender, gjorde det i desember i fjord, bestilte, og nå fikk jeg tekstmeding at den var kommet....

Deilig å ha det unnagjort.

Kan du ikke trekke en skoekse eller noe med fint gavepapir, eller morsommere, trekke den med gråpapir (eller noen annet), og la første aktivitet være at gutta skal pynte boksen flott :-D

glemte å si at om du ikke har noen store skoesker, gå til en skobutikk og hør, di gir villig bort :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ til slik boks kan være å henge en rebus på pakkekalenderen om hvor dagens gave er gjemt, så slipper du å pakke inn - bare legge den på skjulestedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...