vici Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Der var det mange gode tips! Jeg har alt kjøpt legokalender til guttaboys! Det blir aktivitetskalender i tillegg der det blir litt aktiviteter samt at jeg likte ideen om å få julebøker/filmer/cder som vi alt har i hus!!! Men jeg har ikke lyst å pakke inne disse så jeg tenkte å lage en "juleboks". Hvor finner jeg en stødig eske/boks/tredings eller noe med lokk som kan romme ca en a4Bok? (har noen tips til butikker så bor jeg i sandnes/stavangerområdet) Tenkte å male denne rød og julepynte den! Legger en "ny" bok/brev med aktivitet osv hver dag oppi denne så slipper vi alt papiret og at det er relatert til gaver. Ps for de som lurer på hvorfor man har begynt med dette i oktober så er det for hverdagen er så stresse og av erfaring så blir det ikke mindre å gjøre i november.....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bokhandlerne har slike esker i diverse størrelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikea? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har også alt kjøpt legokalender, gjorde det i desember i fjord, bestilte, og nå fikk jeg tekstmeding at den var kommet.... Deilig å ha det unnagjort. Kan du ikke trekke en skoekse eller noe med fint gavepapir, eller morsommere, trekke den med gråpapir (eller noen annet), og la første aktivitet være at gutta skal pynte boksen flott :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har også alt kjøpt legokalender, gjorde det i desember i fjord, bestilte, og nå fikk jeg tekstmeding at den var kommet.... Deilig å ha det unnagjort. Kan du ikke trekke en skoekse eller noe med fint gavepapir, eller morsommere, trekke den med gråpapir (eller noen annet), og la første aktivitet være at gutta skal pynte boksen flott :-D glemte å si at om du ikke har noen store skoesker, gå til en skobutikk og hør, di gir villig bort :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Et alternativ til slik boks kan være å henge en rebus på pakkekalenderen om hvor dagens gave er gjemt, så slipper du å pakke inn - bare legge den på skjulestedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.