morsan Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jau, og en av mine beste venninner jobber på en av møbelfabrikkene ;-) Enøff said!! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ville gått for et ullstoff, som ikke får så lett flekker som bomull og en del andre stoffer. En kan også teflonbehandle stoffet, som gjør det mer flekkavvisende. Ville også vært skeptisk til sort, som "alt" synes på. Takk for synspunkt Jeg har fryktelig lyst på sort, men innser at det er en vanskelig farge :-( 0 Siter
thaimams Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hva slags stoler du har, men for å spare på det nye trekket kan du kanskje sy hverdagstrekk til setene. F.eks. en "dusjhette" du trekker over stolsetet, eller om ikke det går kan du trekke/kjøpe en tynn skumgummipute å legge oppå brokaden. Simsalabim, alltid flekkfrie stolseter! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hva slags stoler du har, men for å spare på det nye trekket kan du kanskje sy hverdagstrekk til setene. F.eks. en "dusjhette" du trekker over stolsetet, eller om ikke det går kan du trekke/kjøpe en tynn skumgummipute å legge oppå brokaden. Simsalabim, alltid flekkfrie stolseter! Jeg tror jeg må ansette en syerske først *sukk* Sånne syting virker helt uoverkommelig for meg :-/ 0 Siter
morsan Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hva slags stoler du har, men for å spare på det nye trekket kan du kanskje sy hverdagstrekk til setene. F.eks. en "dusjhette" du trekker over stolsetet, eller om ikke det går kan du trekke/kjøpe en tynn skumgummipute å legge oppå brokaden. Simsalabim, alltid flekkfrie stolseter! men det er jo kjøkkenstoler og ikke stoler som bare skal være til stas, og blir dessuten ikke noe av poenget med omtrekking borte dersom man skal ha "varetrekk" på? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 men det er jo kjøkkenstoler og ikke stoler som bare skal være til stas, og blir dessuten ikke noe av poenget med omtrekking borte dersom man skal ha "varetrekk" på? Enig, litt kjedelig om stolene skal se fine ut kun til jul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.