Zelda77 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har to gutter de er 4 og 6 år. De er helt hektet på disse gormiti figurene. De har selv valgt å bytte ut lørdags snope med en gormiti. Dette er ikke meg imot at de ikke ønsker lørdags snop, men jeg forstår ikke deres fasinasjon av disse figurene. Er det flere her som har barn som er hektet på disse figurene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Å gjett om. Min har også bestemt at han vil ha Gormiti istedenfor godteri. Han kan leke med dem i timesvis, så det er nå greit nok:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ooooh yeah... Samme greia her..Og han har ikke sett en film eller et program med disse figurene..Kun reklame på tv... Synes de er litt i meste laget jeg da.... :=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ooooh yeah... Samme greia her..Og han har ikke sett en film eller et program med disse figurene..Kun reklame på tv... Synes de er litt i meste laget jeg da.... :=) Finnes det noe film, serie eller blad med dem? Jeg har ikke sett noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Finnes det noe film, serie eller blad med dem? Jeg har ikke sett noen. Regnet med det...Men kanskje ikke.. Mine hadde hvertfall ikke fått lov å se det.. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jada, guttungen var helt hekta en periode. Ikke så mye nå, men han leker med dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jeg har en gutt på 4,5 år som har vært hekta i ca. 1/2 år nå. Det har dabbet litt av, men han er fortsatt veldig opptatt av dem. Greit nok, selv om jeg ikke helt forstår fasinasjonen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gutter bare er sånn. Her har vi hatt kraftige diller på figurer og kort fra: pokemon, digimon, mighty beans, star wars, wow (bare kort), gormiti og diverse annet. De er ekstremt oppslukt av det en lang stund, også skifter de til noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.