Gå til innhold

Gormiti

Zelda77

Anbefalte innlegg

Jeg har to gutter de er 4 og 6 år. De er helt hektet på disse gormiti figurene. De har selv valgt å bytte ut lørdags snope med en gormiti. Dette er ikke meg imot at de ikke ønsker lørdags snop, men jeg forstår ikke deres fasinasjon av disse figurene. Er det flere her som har barn som er hektet på disse figurene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooooh yeah...

Samme greia her..Og han har ikke sett en film eller et program med disse figurene..Kun reklame på tv...

Synes de er litt i meste laget jeg da....

:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh yeah...

Samme greia her..Og han har ikke sett en film eller et program med disse figurene..Kun reklame på tv...

Synes de er litt i meste laget jeg da....

:=)

Finnes det noe film, serie eller blad med dem? Jeg har ikke sett noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe film, serie eller blad med dem? Jeg har ikke sett noen.

Regnet med det...Men kanskje ikke..

Mine hadde hvertfall ikke fått lov å se det..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har en gutt på 4,5 år som har vært hekta i ca. 1/2 år nå. Det har dabbet litt av, men han er fortsatt veldig opptatt av dem. Greit nok, selv om jeg ikke helt forstår fasinasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Gutter bare er sånn. Her har vi hatt kraftige diller på figurer og kort fra: pokemon, digimon, mighty beans, star wars, wow (bare kort), gormiti og diverse annet. De er ekstremt oppslukt av det en lang stund, også skifter de til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...